|
|
|
|
|
HipHop smeknamn [ HJÄLP ]
hej whoa!
Eftersom alla här inne är kunniga och grymma när de gäller hiphop, så skulle jag vilja ha hjälp med något. Jag rappar svensk hiphop - underground . ] och behöver ett smeknamn. Jag kör typ samma stil som Ayo , skulle ni SNÄLLA kunna hitta på något smeknamn till mig? inget överdrivet, bara något simpelt, men som man kan reppa .
TACK I FÖRHAND WHOA !!
(Inlägget ändrat av T-M-K 2009-04-22 19:59:11)
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
|
|
Varför inte komma på något själv? Typ en Pst/Q, någon version på ditt eget namn. Han heter ju Petter Stenqvist, och som artistnamn kör han Pst/Q.
Så om jag heter Evert Larsson så typ EVSON eller något annat kul.
Ingen jättebra idé kanske, men helst lite personligt i alla fall. Eller nja, inget måste.
|
|
|
Anenkefali skit bra ide faktist, många har ju gjort så och de passar dom perfekt! men jag har redan testat de på mitt namn, tyckte inte att de blev något speciellt bra.
jag vet att många här på whoa har funderat på såna smeknamn, ingen som kan slänga upp ett fett för svensk hiphop - underground? bara något simpelt, men fett! snälla!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eller som Mr Cool säger:
"Dom kallar mig bögen, men jag e bara glad att ha ett smeknamn"
|
Lyricist
2009-04-20 13:44
|
e väl inte så viktigt att ha ett överhuvudtaget? mitt förslag är att du går på ditt officiella namn... om du nu inte råkar heta t ex mange schmidt.. den e ju upptagen och kan bli lite förvirrande.
och sen allt eftersom du håller på, så kanske du lär känna din egen typ av musik och kommer såsmåningom på något du gillar, men det behöver inte vara så bråttom. Nu vet ja inte vad du heter, och det intresserar mig inte heller men varför inte köra på "Jens".
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T-dawg Trippel Killer AK Abdullah Kasani Wolfgang Rakblad Trevor Polaski Mikki Död Etanol-Rickard Alfons Åberg the hustla Trey Gajabanja If you see Kaye Gerry med G
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|
|
|
|
|
|
MC Kånkelbär
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|
|
|
MC POKI ?
http://www.aktivdemokrati.se/
|
|
|
POKI NIPPZ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Du blev medlem idag bara för och fråga oss om det där? Använd din fantasi istället
|
|
|
Ärligt talat, om du inte ens har fantasi nog att komma på ett eget nick åt dig själv har du nog inte fantasin som krävs för att bli en bra rappare heller. Ja, sånt är viktigt. Grejen är ju att det ska vara personligt, och du ber ett par jävla främlingar spotta ut lite "häftiga" namn åt dig så du kan välja nåt och känna dig trygg medan du rappar på? Ska vi spökskriva ett par texter och spela in dom åt dig när vi ändå är igång?
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du
|
|
|
Välj ett ur följande onämda kategorier:
kategori 1:
Rostad bäver Skadeskjuten bakterie Mastruberande marsian Perverterad pacifist
Kategori 2:
ZeWoM ZoXXer Vitamin X ZajbiiTrponicle Traccmääästaa
Kategori 3:
Mikro-fåntratt Rapp-hönan Prat-Sam Tal-rik, prat-rik, Rim-rik Mc förmycketfritid
Kategori 4:
Karl Bertil Lasse Erik Stefan Stina
Kategori 5
Suspisciousboy SillytheKid Superduperraper Somethingenglishthatsoundscool
Kategori 6
GHJ hHbdk TpH SBdiorfbQAkwbvU
Varsågod på förhand
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
haha SillytheKid givet alternativ
|
|
|
hiccory P23 Mina namn var bättre
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|
|
|
Underjord Rapparen
http://www.goteborg.se
|
|
|
Hiccory
är de ok om ja tar ett par från listan?
är sugen på: Superduperraper eller Rapp-hönan
...
|
|
|
Du får fråga POCI han har lite första tjing liksom
|
|
|
Jag kör typ samma stil som Ayo , skulle ni SNÄLLA kunna hitta på något smeknamn till mig? B-Ayo
Svensk hiphop har gått åt helvette när DJs tror att "lite av det bruna" betyder "spela mer Timbuk"
|
|
|
|
|
|
majyo ?
|
Moderator
2009-04-20 18:25
|
Hikkory kanske vore nått?
time isn't wasted when you're getting wasted .
|
|
|
Ja eller om han heter Peter kan han kalla sig Peetuzz
|
|
|
Vi kan ju ta ett klassiskt sätt att få fram ett hiphopnamn. Vi börjar med en färg och sedan en växt/ett djur/något man kan äta vilket ger bra namn som: Blu Cheez Red Milk Purple Oyster Pink Platypus Blaq Chili
.. och på köpet får du ett ganska exklusivt namn som kan respekteras på HHDX tillskillnad mot om du tar något i stil med Lil Pushin' eller Prada Prankster..
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
|
|
|
drygaste tråden nånsin, fan va opersonligt och fantasilöst att nån annan ska komma på artistnamn åt en, vet inte om nån redan sagt det kanske.
Sen ligger det i fel forum ska väl ligga i emceeing?
|
|
|
WOLFGANG RAKBLAD!! HAHAHAHAHAHAHA
|
|
|
antingen har man det namn som sina vänner kallat en för since way back eller får du komma på nåt. hur ska du kunna rappa om du inte ens kan komma på ett rapnamn?
|
|
|
Vilken skojjare!!!!!!!!!!!
www.Halfwaycrookz.blogspot.com - Hiphop Blogg - www.twitter.com/izton - Follow me -
|
|
|
Organism 12
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
|
|
|
börja med ditt eget namn och sen kommer resten, det e skillz som räknas ;)
|
|
|
Koffe Krut Tony TNT Hasse Hagelbössa Gustav Granatkastare Konny Kofot Linus Lasersvärd Patrik Pilbåge Anton Armborst
Flyför Bannad
Jag är cool...
|
|
|
Harry Balzac... fast den får du nog inte.
|
Promotor
2009-04-20 23:26
|
I dagsläget finns ju rappare som kallar sig både Shemale och Hundsim, så vi har väl igentligen kommit till den gränsen, att man kan kalla sig istortsett vad som helst..?
|
|
|
Kom på att Bannad hade varit koolare än Flyför Bannad. Du hade däremot kunnat ha mottot: Fly för Bannad. Hur häftigt hade inte det varit?
Pax förresten.
|
|
|
|
|
|
Organist 12 tycker jag ar fett, kanske organisten?
Kanner folk igen namnet iaf...
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
|
|
|
|
|
|
Onanist 12, hahaahaha. Eller varför inte Organism P12
|
|
|
|
Moderator
2009-04-21 09:37
|
Ronaldo kanske?
time isn't wasted when you're getting wasted .
|
|
|
Irakian Destroyer
Biggus Dickus
Ajjo
Ayyå
EyYo
SulphurSurpher
PhuqTupp
Skriv-Steel
Penn-Un
|
|
|
Suprajjz Buttsekz
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|