7 års olycka??

Vår Hiphop - Emceeing

7 års olycka??

Hej och välkomna mina käre "MC's" :)...

Är nästan 100% säker på att detta har tagits upp tidigare men eftersom jag inte hänger pattar just här inne på "emceeing" blocket så frågar jag det just för att jag undrar, vill ha schyssta svar och inget bråk lr tjaffs ELLER onödiga komentarer som "vafan, bla bla! detta är 100 gången som folk frågar" osv...utan vet ni så skriv, vet ni inte så skit i de, ok??...

Vet någon var 7 års olycka grabbarna "hänger", eller a..om någon vet fall dom ska göra ngn comeback eller om de e över för deras del?? asså, har ni några nyheter om de, skriv här!

tack så mkt, peace n love/ kharma

~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
dom gästar toffer's Snart Kommer Musiken Mixtape som finns för nedladdning under SV hiphop. Ett grymt tape i väntad på det "riktiga". Värt att kolla upp.

Flippa snart!
tack så mkt, när kommer tapet ut? osv??

// kharma

Det är en netplay han släppte inför sitt kommande mixtape. Eller en skiva, minns inte. Peys
Hej
Aha okok, skulle någon kuna va gullig då o länka det till mig då, är fett nyfiken isf:)

Länk till http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/audio-och-video/655169/1.aspx

There you go :) Det är tydligen ett mixtape som kommer, inte en skiva. My bad.

Ha det!
Hej
Längesen jag hörde dem, men jag har lärt mig leva med det.

(Get it? sheeit jag är en galet grym MC, som kan hantera galna ordlekar, och skämtar vilt om mina sjuka kunskaper angående undergound sverige, sheeit jag är verkligen cp.)

(Det där var ett skämt.)
Flyter som en död fisk
fattar inte varför dem bara försvann typ, deras lärt mig leva med det blev ju en höjdare...

Producent

2009-08-19 20:39
lumpen...
Rappare

2009-08-25 11:56
jo men de gör ju knappast lumpen ännu :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Producent

2009-08-25 17:03
nej, för nu har dom börjat släppa låter. t.ex på toffers tape..