I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Värsta Nördrimmen

Vår Hiphop - Emceeing

2009-05-25 11:45

Värsta Nördrimmen

Här kommer vi snacka om nördrim. om du vet nått rim, så säg både artistens namn och titlen på låten.

Rapmusic is NOT dead !

2009-09-05 01:25
Rasmus på Luffen äter Potatismos...

boys/toys bruka ja använda :)

2009-09-05 10:30
Det finns verkligen människor här som inte förstår vad ett nödrim går ut på och människor som inte vet att det heter nödrim och säger "nördrim" ?.. haha.. Whoa i ett nötskal
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2009-09-06 18:31
Jag Undviker till och med "enkelrim"(?) för att jag tycker nödrimmen låter bättre.
Inte alltför överdrivet nödigt men ändå inte enkelrim....
Gdje ste patke mater vam jedem.
Rappare

2009-09-18 01:36
Nördrad: Jag kastar förbannelser på dig som Harry Potter, du är fast i kloakerna typ som fångarna på fortet.

Hahaha :) Lite trött, dålig fantasi men jag fick mig ett gott skratt själv :) Peace!
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Rappare

2009-09-24 21:25
folk vet på allvar inte vad nödrim är här inne alltså..

ska dra ett exempel för att göra det lite ljusare för många.

blablablablablblba sköldpadda
lbalblbblab för du är bög, ha ha.
 Söker ständigt nytt folk att samarbeta med. Kolla min profil för låtar/videos jag gjort. Skicka ett PM.

2009-09-26 23:09
oj, sorry trodde faktikst de hette nördrim xD jaja, lär sej nåt nytt varje dag

vackert, otroligt vacker ::)