I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gällande röst och utveckling

Vår Hiphop - Emceeing

2009-09-16 20:52

Gällande röst och utveckling

Tja, jag är ganska mycket nybörjare inom rappen, gjort några låtar tidigare som har varit hyfsade. Felet är att jag läser överallt att för att utvecklas så ska man spela in mycket men det kan inte jag. Jag har för höga förväntningar och tror att jag ska vara bra på en gång, sen blir jag missnöjd med dom låtar jag spelar in.

Jag tänker ungefär "äh, det här får duga. Jag blir väl bättre med tiden" men ändå så skiter jag helt i att göra klart låten för jag vill att den ska vara bättre. Så jag har svårt för att liksom öva och spela in hela tiden. Även fast det är det enda rätta.

Då undrar jag om någon gjorde samma när ni var nybörjare, eller om ni gör det nu. Vill liksom veta hur man ska göra. Men jag antar att jag får försöka spela in och öva, öva, öva!

Tack

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2009-09-22 17:26
ungefär som jag då .. -.- jag kör fan mest freestyles för mig själv till ett beat, eller skriver nån text här och där men blir aldrig tillräckligt nöjd med nånting för att spela in xD... men ja de är nog bara öva som gäller :) plus att jag hatar all svensk hiphop så jag kör engelska, vilket gör det lite svårare...menmen just keep goin'
 om du vaknar med stående problem, dra några snabba slutsatser så har du snart lösningen i dina händer
Rappare

2009-09-22 18:19
HDD, precis som jag :p, men allt som behövs är lite självförtroende så kmr det med tiden, One!
Mc's are crawling out, eavery hole in the slums,
You Be allright like blood money in a pimps cum, -Nas

2009-09-26 23:17
sluta med att rappa,
det ska komma av sig själv
Rappare

2009-09-29 21:37