problem med andning.

Vår Hiphop - Emceeing

problem med andning.

Ja som det står att när jag rappar så rappar jag så att jag inte hinner att ta andetag..skulle vilja ha tips om hur man ska andas och om nån kanske vet hur man ska göra.

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Producent

2010-07-27 15:11
andas in med lungorna, och släpp ut det.

nej men, du får väl korta ner raderna helt enkelt.
när du skriver texten så skriv så du planerar andningen med i texten om du förstår vad jag menar
"musiken är så mkt mer än bara stålar
se mig som en konstnär som bara målar"
block 44
och alltid två in för ett ut, som när man elit löptränar. de hjälper med luftintaget

två snabba in.. andas som att du blev skrämd

//Yde - in-in-uuuut-in-in-uuuut ;P
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
ska porva lite granna...jag lägger hit en låt när jag spelat in när jag provat så får ni säga vad ni tror jag gör fel men jag tror d kommer bli bättre...tacksam för hjälpen...flera som kanske vill skriva lite tips så är jag tacksam

De bästa tipset jag kan ge dig är att lyssna på andras låtar, rappa med, ta andningar samtidigt som dom gör det, då får man duglig kontroll på andningen när man själv ska skriva en text och spela in den sen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.