Dkulle Vara Episkt Med en Diss ;)

Vår Hiphop - Emceeing

Dkulle Vara Episkt Med en Diss ;)

Fan va grymt de skulle vara att dissa någon... finns aldrig någon att disa dock... någon som har nån jag kan dissa? (:

That Was My Rap, My Flow, My Thang, When I Cut Off The Verse Like BANG! ©Lil'Jonth©
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Dissa femtonåriga killar som vill dissa för att det är coolt när det inte finns någon beef.
Rappare

2011-08-09 02:53
Du hade fått dissa mig om du var bättre.
Jag var 14-15 och tyckte att det var jätte kul att dissa folk utan anledning, det jag gjorde då var att jag lyssnade på ALLA låtar som kom in på whoa, och dissade alla jag störde mig på i en låt. :') Ganska kefft, men det är som att trolla på internet - dom blir skitsur!
Wurrup?
Moderator

2011-08-09 17:07
Det är så jävla pinsamt när folk helt utan anledning dissar någon helt utan anledning SAMT rappar dåligt.
//TW
de jag menar! jag har ingen att dissa för de finns ingen anledning :/
 That Was My Rap, My Flow, My Thang, When I Cut Off The Verse Like BANG! ©Lil'Jonth©
FUCK YOU!, du e så jävla kassss!!

så.. dissa mig
http://www.youtube.com/dddnicemusik

dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA
svensk rap är så pinsam haha
Du kan ju dissa folk som lägger upp sitt mobilnummer på sin whoapresentation..

haha, aldrig fattat grejen med att dissa hit och dit.
Visst om det är i battle & cypher forumet, men ändå.

uppmärksamhetssökande lilla horunge!
pull yo shit together
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Audiobattla, qweety har typ nåt sånt på g där.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag