Laglig graffiti?

Vår Hiphop - Graffiti

Laglig graffiti?

Jag och en polare satt och målade på en stor planka vi hittat. 3 civvare kommer och visiterar oss, ringer hem, konfiskerar burkarna och allmänt jävlas. vet någon om dom får göra så? jag fattar ingenting.

Söker du beef?
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
det beror väl på vems planka det är.. rent juridiskt lär den inte varit eran om ni hittade den.. men som sagt gjorde dom det väl antagligen endast för att jävlas och skrämma er..
vadå? jag dyster?
skyll dig själv.

haha allt du behöver säga är väl att det var eran planka...då finns det inte så mkt de kan göra förutom att typ säga till er... =Z
They called me Mr. Glass
jag sa att d va min planka och dom betvivlade det inte,men enligt dom så kunde burkarna räknas som "vapen"(tror jag att dom sa) vi denna tidpunkt(kl.2 på natten). dessutom blev dom lite lacka på att jag hade rånarluva i fickan och min polare råkade ha fruktkniv i fickan=)
Söker du beef?
Wako
Jag satt på en parkering

Johanone
Vad menar du?

Söker du beef?
Katsmugglarn
1) Hur vet du att det var fredagsnatten?
2) vem är du att döma huruvida det är orimligt eller inte?
3) jag hade inte luvan på mig
4) vad menar du med samhällets avskum? vi skadade ingen, gjorde ingen illa, störde ingen, bråkade inte, sprang inte när snutarna kom osv...
5) hade vi suttit med olje-färger hade dom inte kommit fram över huvud taget, så här har vi dessutom en diskriminering mot hiphop efter hur jag ser det.
Söker du beef?
okej tack 156
Söker du beef?
en planka??
SMÅLAND!