I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-09-23 12:41

rull igår

förbi älvsjö en y2k dart fame o nåt till tror det stog drs allt i färg på pendeln allt jag vet,. inga kort har jag.

lazo-one

2004-09-23 13:29
y2k va blå lines gul o brun fyll såg det ut som och ljusblå bakgrund. dart va svarta lines orange röd gul fyll ljus blå bakgrund. fame va svarta lines gul o grön aktig ifyllnings färg o ljusgula seconds.. o drs va vita lines o svart fyllning med röd bakgrund.

sågs vid älvsjö vid 21 tiden ungefär.
lazo-one

2004-09-24 18:35
arealfuckinghero F60
ja det har bl a varit anledning till att varna en del.. det känns larvigt att ge folk varningar pga att de frågar efter bilder men eftersom inte verkar förstå så blir man ju tvungen.. och det kommer bli lite hårdare tag på den fronten i framtiden så att fråga efter bilder i onödan är något vi gärna undanber oss, och så klistrar jag in regeln som du syftade på för att påminna folk, scam t ex..

13 - Tjata inte om bilder i trådar om rull eller målade stationer!
Om nån postar en tråd om ett rull eller en målad station så undanber vi oss allt tjat om bilder. Är det nån som har bilder så kommer den personen att posta bilderna om han/hon vill det. Det är ingen idé att tjata om det och såna inlägg kommer att tas bort.
vadå? jag dyster?

2004-09-24 18:43
Jag har sett FAME:n och Dart:en dom var fresha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.