Hornstull!

Målad av Pure, Purple, Aier å FGC.

Allt chrome om jag inte minns fel, Aier,Purple å Pure på sidan mot Mörby/Ropsten. FGC på andra sidan, FGC'n va minst 20 meter lång. Värt att kolla.

Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Var det bara FGC´n som var värd eller?
THUG WIFE
puffen:haha du lite rolig du..

aier var inte sådär jätteliten heller men inget att jämföra med fgc..
jag tyckte att pure hade skönast stil..den var fett fräsch
WINO - UNA CREW
mooin: vaddå lär? åk o kolla istället.

den va minst sagt stor
mooin
ööh iofs så va den typ 20 meter
hahahe hej
aaa!!!.. den va max 15 meter absolut inte 20!!
Jag håller inte med om vad du säger, men jag är beredd att gå i döden för din rätt att säga det
Mätte själv, den är ganska exakt 26 meter
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
om det nu e en fy på odenplan så vad har den saken med hornstull att göra??
WINO - UNA CREW
Ingen av dom var ju så där väldigt spektakulära om jag får säga mitt. Kul att det körs stationer nu i alla fall..
Nej det är ingen FY på odenplan.. Några andra oklara grejer där dock..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
20 meter för 4 pers är väl inte så mycket
...
AOUE P17 rår ju på vart man kör också...

kör du ett fame så är det väl inte mycket men en sjysst station är det ju inte så vanligt me den storleken....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-leffe- F22

ilm's målning på horsntull som han gjorde förra året var iofs större å han var ju ensam :P
Centralen är körd också, inne i tunneln.. Visst kanske är gränsfall men då kan man skriva att det är inne i tunneln också..
lilkehplmen också?
okej!
liljeholmen va högre inte större.
Manager

2004-11-15 08:19
Pirloo: Kul att det körs stationer nu i alla fall..
Kan bero på klimatet, det är ju aningen varmare i stationen än utomhus, om det inte är en utomhusstation då ;)
Redline!
Dr.Octagon: Hehe, menaed naturligtvis att det är kul att det körs överhuvudtaget.
mooin: ja du skrev precis " lär ju inte vara speciellt stor..."

liljeholmen är inte heller speciellt liten.