|
|
|
|
|
Tips & Trix till vintern
Hur gör ni för att hålla era burkar varma osv nu när det har börjat bli kyligt? Skulle vara interisant att höra vad ni har för "teknik". Tips och trix helt enkelt...
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
Moderator
2004-11-18 12:15
|
Jag kör med ett knep som jag läste på Whoa för några år sedan :) Fyll några pet-flaskor med varmt vatten och stoppa ner bland burkarna, funkar bra...Om man inte ska gå 30 mil i snöstorm ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
|
|
|
Innestationer är väl att föredra...man slipper iallafall vinden och eventuellt snö/slask/regn.
Redline!
|
|
|
va mennar du aldrig varit med om att en carosol eller carlofon eller en multona burk klappat ihop för kyla...
|
|
|
tufft o tufft aldrig nästan målat med montana så vet inte hur dom funkar har bara kunskap om dom andra burkarna.. dupli color är bra på vintern också.
|
|
|
Kan man förvara burkar utomhus i minusgrader?
Crocodile Dundee for president!
|
|
|
Sätt på strumpor på burkarna, ha fingervantar under plasthandsken, bär burkarna så ofta som möjligt i byxlinningen. Vårda dem med andra ord som om de vore dina barn ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
ska bli intressant att se hur montana black funkar när det är överdrivet kallt.
|
|
|
balleone, det evell sånna man lägger på axxeln osv, om man har ont?
|
|
|
det spelar ju fan ingen roll hur tjocka handskar man har om det inte är nåt tätt material ytterst, man tappar ju kännseln efter 15sekunder ändå.. så nån som har nåt bra tips för det bästa att sätta på händerna? som gör att den svinkalla gasen inte går rakt igenom handsken...
http://www.myspace.com/charlychanter
|
|
|
MenzSMK P1 tack, men jag har testat bra handskar, du hade inte så mkt till hjälp att komma med
http://www.myspace.com/charlychanter
|
|
|
Kannorna i strumpor o på elementet,. händerna på nötterna när det börjar ta imot där ute,.......Fred toys
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Flytta till skåne..lite varmare..men förvara burkarna innomhus..sen gör som många säger snvänd strupor eller något men gör absolut inte som nån mongosapiens sa i en liknande tråd vid denna tiden förra året." värm burkarna i micron"....
|
|
|
gör upp en eld vis spoten eller nåt... hur tror du grottmännislorna gjorde när dom skulle måla väggar på istiden?
|
|
|
Seriöst, hur orkar ni? Gå i ide eller nått. Det är ju fan vinter!
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
|
|
|
"Vem fan bryr sig om hur man Håller burkarna varma!?" Jag bryr mig om hur jag ska hålla mina burkar varma, för jag vill att de ska fungera ordentligt. "Kör upp dom i din röv såblir det bra Såkan du stoppa en i munne också så det blir tyst pådig hora!" Hmm, kan bli en utmaning men man kan ju alltid testa, har du nån erfarenhet i området, några tips? Sen tänkte jag också på utalandet hora. Vem fan är du som har rätt att kalla mig "hora"? Ja du xemplar nu kan du sova gott iaf när du har vart tuff på whoa, Sov sött.
|
|
|
som balleone redan nämnt. skaffa en handvärmare. liten plastkudde med kemikalier som blir varm. bara att droppa ner i väskan eller påsen nån kvart innan kannorna ska användas. kan användas hur många gånger som helst. mycket bra.
|
Moderator
2004-11-18 20:23
|
grandtheif Du är onödigt bitchtrams...
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
|
|
|
lifeforms och den kan man köpa var?:P
|
|
|
crazy_breaker Gå på en frilufts-livsbutik (eller vad man ska kalla dem)och inhandla en, men de är ganska dyra vad jag minns... (var jämt och tryckte på de där grejerna för 6-7 år sedan när de kom... jävligt varma blir de) Mitt tips är att ha på sig en dunjacka som man kan dra åt vid midjan ha en låda med burkarna i (två lådor, eller liknande om man har fler än sex) sedna är det bara att dra dragkedjan upp/ner när man ska ha färg... har funkat vid flera minusgraders tillfällen! mitt tips frys inte ihjäl i vinter ba!"
Jannica är glad när hon lämnar sin mormor och åker hem till en bekant. <br> Där tar hon en fix heroin inför mötet med kunden.
|
|
|
|
|
|
Jag antar att alla kör med Montana här men är det nån som kör med Molotow? Dom funkar väl ungefär i vilken väder och temperatur som helst...??
your crew run run run, your crew run run.
|
|
|
skulle köra molotow vit till highlights igår 15 - funkade inte.
|
|
|
jag kör med raggsockor på burkarna
|
|
|
det enda som räcker är en petflaska med varmt vatten i, i mitten av påsen med alla burkarna runt....
|
|
|
tilo du besitter inte så mycket kunskaper , säkert är du nån mupp jag haft nåt tjaffs med så har du startat ny andvändare. kan säga dig att jag handlat 6 burkar på 3 år.
|
|
|
thetask.. kylväska menas att man kan hålla den temperatur man vill.. det behöver inte vara kallt därinne.. ska den heta värmeväska istället? tänk lite mannen =) peaccee
|
|
|
Jägar handskar. Avklippt för Pekfingrett. och en påse på handsken som förvandlar den till Tummvante på 1sec. :)
|
|
|
har dom hemma, eller drar Över 2 par strumpOr,
|
|
|
termos med varmtvatten hälla över burkarna då dom blir riktigt kalla...? plasthanskar för att hålla fukten kvar på händerna o sen fingervante över + plasthandske igen..? peace
|
|
|
|
|
|
ett het tipps är att ta ett litet örngott till kuddar, häll i ett kilo me ris i de o sy/knyt ihop skit värm den lilla kudden i micron ett par minuter o lägg den i mitten av påsen bland burkarna så ska ni få se att de funkar kannon!
.:Raiders of the lost fultjack:.
|
|
|
Burkarna förstörs väl inte av att vara ute det är väl bara och värma upp dom sen om dom inte hinner börja rosta förstås.
Varför ens försöka?
|
|
|
man kan lägga dom på elementet en liten stund. om man nu har problem med att dom inte klarar lite kyla. hur kallt brukar det bli nu då? man kanska kan låta bli att gå ut om det är typ 30 minusgrader. annars brukar det väl itne va så jävla kallt burkarna dör.. om du typ inte piecar treriksröset eller ngt..
ah shit, i´m hit.
|
|
|
jag har ju en värsting ide här ju aldrig provat men det borde fungera.. ni vet en sådan riskudde som man värmer i micron.. sådan kan man ju han i väskan :p billigt o bra
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
|
|
|
Rikes Dom har förmågan att få overkills i kyla tyvärr. Fast jag tror black också jävlas i kyla.
Varför ens försöka?
|
|
|
|
Lyricist
2006-11-01 13:59
|
aa ja tycker då inte att man ska lägga pet flaskor i ryggan fan hur skaman då få plats med kannorna? fett kefft förslag dessutom blire ju tungt att bära på sej en massa vatten... hehe nä d enda du kan göra e typ att lägga varje burk för sej under lager efter lager av strumpor elelr gärna sockor.. d troja funkar rätt bra iallafall..
me handen fåru ju helt enkelt va en man och stå ut... tjacka ett par vettiga handskar sän näru ska måla ere ba o ta av handskarna... fan use your imagination...
|
|
|
Handen måste härdas, lära sig tåla kyla. Handskar motverkar bara detta. Så försök att måla utan handskar så mycket och långt in på vintern ni kan, sedan när det absolut inte går utan handskar längre, då andvänder ni det.
|
|
|
Måla mer på vintern! Dom kan inte buffa när det är minusgrader.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
|
|
|
värm en tygpåse fylld me grötris i mikron de brukar alltid funka och det håller länge
|
|
|
h8r
TACK! jag ska prova det!
08.5
|
|
|
Tänkte på det här häromdan.. Tänk om vi kunde klistra en sån här tråd varje år så så behöver vi inte detta eviga tjat om vintern och vad som funkar och inte.
Ot: Petflaskor med varmvatten är bra att ha blandflaskorna så sjunker inte trycket så mkt.
Sen tejpar man sina vantar längst fram så slipper man frysa ;)
|
|
|
Squirtle F12Jobbigt läge om man får knas dock. Blir mycket att springa med.
|
|
|
colour, skitsnack.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
|
|
|
Fryser man om händerna är det väl bara att hälsa lite ljummet vatten man har i pet-flaskorna över händerna för att få tillbaka känseln.
Whores from the underground
|
|
|
Muhjmathil_Ahmd
colour, skitsnack.
Jasså, vaddå menar du?
|
|
|
MEGA_NINJA händerna domnar om man byter temperatur så snabbt.. Man ska värma dom under en längre tid annars domnar dom bara och det blir värre :P:P
|
|
|
DHS P40 tufft o tufft aldrig nästan målat med montana så vet inte hur dom funkar har bara kunskap om dom andra burkarna.. dupli color är bra på vintern också.
alldrig målat med montana? hahahahhahahahahahha bästa jag någonsin hört
|
|
|
ta en cana å en tändare så tryker du in capen sen så är det bara att flambera canorna lite lätt men tänk på vad som ligger i ;)
|
|
|
Colours, jag menar att ständigt förfrysa fingrarna inte ökar uthålligheten, tvärtom. Du får sämre blodcirkulation, och blir mycket känsligare för kyla. Förfrös själv mina händer ett par gånger ordentligt som yngre, får jättelätt kallt om dem nuförtiden.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
|