|
|
|
|
|
Razzia!
Är det sant att det va en razzia i bromma-famet för typ 2 veckor sen?
bajs lukten sprider sig oftast
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
ja
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
|
|
|
skönt att det tog fyra pers innan nån kunde stava razzia rätt.....
House is hiphop on fast forward ..
|
|
|
hahaha... tjokt nice.:D
bie-atch
|
|
|
vad skulle man bli tagen för?
|
|
|
"Skadegörelse på snart rivna väggar" kanske...
|
|
|
för skadegörelse etc??? väggen e ju inte lagligt vad jag förståt det som iaf
|
|
|
|
|
|
det sköna är att man får pynta för buffningen om man torskar, även i ett fame!
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
|
|
|
sjukt! var det folk som torskade där?
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
|
|
|
400 kravallsnutar ryktades det om också..:)
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
|
|
|
Vad är det för skillnad om det är ett fame eller inte? Att olovligen besmycka en byggnad faller under klausulen om skadegörelse, påföljden är böter samt skadestånd för att täcka eventuella saneringskostnader. Att ägaren erhåller skadestånd betyder däremot inte att dom måste använda dem till just sanering.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
tänk på att ordningsmakten ser det som en god gärning att sätta dit en målare, vart brottet än begåtts. detta iom att de tar för givet att alla också är skyldiga till en massa tags, panels, throwups osv på andra ställen... man bör alltså inte känna sig överdrivet säker bara för att väggen i fråga ska rivas...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
old_timer Det kan ju dessvärre vara så illa att jag helt enkelt är en kvarleva från en epok då vanligt folk faktiskt kunde svenska någorlunda och inte tappade hakan så fort någon lyckades formulera en hel mening utan 10 grova felstavningar. Du som är "älst" borde ju veta.
|
|
|
Grymmaste svaret någonsin!
|
|
|
alltid snutar på den där vägen, det förvånar mig inte att dom gjorde razzia där.. tur att man inte var där just då..
|
|
|
amfetaminpsykos: hehe stavnings beef på G ?
Whiskey & Cola !.
|
|
|
Nollor!
För övrigt anser jag att graffitiforumet på whoa bör förstöras.
|
|
|
rödkhmer P18 amfetaminpsykos är din idol va? Killen har ju sin egen fanclub på whoa, fräckt!
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
|
|
|
amfetaminpsykos e soft :)
|
|
|
inte sagt nåt annat men lite facinerad av att han har en sån skara wordboys som alltid lägger nån liten kommentar efter hans inlägg bara för att instämma sådär lite smörigt.. heh
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
|
|
|
Hahaha. Who´s the man!?
|
|
|
ToyboY så du menar alltså att jag är en s.k "Wordboy" ?
|
|
|
vhs_gangsta: Höhö din pappa . ska du slå mig nu ? haha jag va tvungen
Whiskey & Cola !.
|
|
|
jasså? :), wooooooooooord till MR Old_timer
|
|
|
"wordboy" haha.. det du säger är sant.. alltid massa knattar som drar en cool positiv kommentar efter psykosen skrivit..
AIK
|
|
|
Liksom med alla andra fames, så var den här väggen tvärlugn förra sommaren, man gick dit hälsade på personalen gick vidare grillade drack bärs målade med 10 stycken polare på sin höjd. Vad jag har hört så ska det ha varit fullsmockat där senaste tiden, lite snack här o där och mindre respekt mot dom som inte haft några problem med att man målat där tidigare så äre ju kört
snutpsykar stylee
|
|
|
old_timer P60 Analys av din text! 1. Stava "ok" med stort "O". Alltid stor begynnelsebokstav vid ny/påbörjad mening. 2. Använd kommatecken efter "ok". Undvik missförstånd. 3. Razzia stavas inte rassia. 4. "men" stavas med stor bokstav. Ny mening, stor begynnelsebokstav. 5. "sant" stavas med ett "n". 6. Skulle föredra ett komma istället för punkt mellan "säger" och "det". Annars ber jag dig uppmärksamma regeln om stor begynnelsebokstav. 7. "nuförtiden" skrivs ihop. 8. "men" med stor bokstav. 9. "kändes" stavas med ett "n". 10. Det finns inget uttryck som heter "över formulerade", och skulle det ha funnits så hade det varit du gjort dig skyldig till särskrivning. 11. "inlägget" stavas med ett "ä" och två "g". 12. Än en gång, ny mening, stor begynnelsebokstav. "men" med stort "m". 13. "sen" är talspråk, men inte skriftspråk. "sedan" är den korrekta formen. Undvik förväxlingar med "att vara sen". 14. "trycket" är uppenbarligen ett försökt till att stava "trycker". 15. "faktum" med stort "f" vid ny mening. 16. Kommatera gärna före och efter "haha". 17. "saken" skall i meningen "för sakens skull" stå i genitiv böjning. 18. Använd gärna smileys, men kom ihåg att sätta punkt vid avslutad mening.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
|
|
|
old_timer P60 affepsykosen är häftig.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
|
|
|
YOCOOLMAN P20 Touch me!
|
|
|
Svenskalektion like Whoa!
ja
|
|
|
om alla toys skulle sluta gå dit skulle d va lugnt, dom fuckar allt som vanligt
|
|
|
Nattugglan Jag hittade stavfel i din presentationstext. Alla gör små misstag då och då, det är bara att lägga sig ner och gråta och skära sig i armen när man själv gör det. Och för att återgå till trådens ursprungliga ämne: Kunde det inte vara på sin plats att förbjuda allt snack om fames här på forumet? Det finns ju redan en regel om "tågkletarställen" så varför inte bara utöka den biten? För visst är det i mångt och mycket whoas fel att många ställen är brända. Vill man dra det förslaget en gnutta längre är vi många som skulle uppskatta att hela graffitiforumet lades ner.
För övrigt anser jag att graffitiforumet på whoa bör förstöras.
|
|
|
Aja tillbakkkkkkks til tåpik ! stavfäl aer coolt! Jag var typ där varje dag för 2veckor sen. Såg inte en polis, förutom en gång. Han sa att det var lungt så länge vi inte sprängde sprayburkar i elden.. någon som hade gjort det!
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
|
|
|
old_timer P60 Hur gammal är du, pojkvasker? Obs, eftersom stavas inte "efter som".
|
|
|
SÅSÅSÅSÅSÅSÅSÅ nu undrar jag har det varit ngn så kallad razzia där eller inte? å isf vad hände..??
|
|
|
Men vafan ere för fel på er?! de här e väll itne non jävla stavnings lektion, läs inlägget, svara på det om ni har nogot vettigt att säga, sluta klaga på allt och alla... På tal om inlägget såhar ja hört att det var en razzia där dom tog 12 pers, men det är bara vad jag har hört så man vet ju aldrig... Peace
Orden passas runt som weed och haschisch när jag trampar runt i mina reebok classics
|
|
|
Jag har för mig att om dom inte tagit bort det innan du är dömd så behöver du inte pynta något... hände nämligen en liknande grej med en polare som klarade sig undan pga att dom inte sanerat det han skulle betala
|
|
|
romeo_olsson P58 och med toys så menar vi inte nybörjare utan ganska så kända "toys" som förstör för alla andra, såna äckliga jävla pundare som ska förstöra för alla riktiga målare, toys som stik och de andra som kört throwups och bombat runt området såna toys.
|
|
|
Natuglan, jag tyker att du är rollig =)=)=) efter som du är sådan sötnoss (IGNEN PUNG -t)
|
|
|
FunkyOne P18 Maan kallar du stick toy bara för att han bombat lite?
Varför ens försöka?
|
|
|
stik e ioförsig jävligt långt från att vara toy, men kan säga att det var onödigt av han , men toy e han absolut inte, en av sveriges bästa målare i mina ögon, därimot dom som skar upp ett tält å gick in å bomba , å bomba ngn buss där e riktiga färskinga, dom borde få ett rejält kok stryk, vill ni va hardcore va d ngn annanstans , anars pluggar ja igen dajm krysse på er
|
|
|
stik och hans kompisar kanske är bra på att måla, men de har keff attityd, varför bomba runt famet när man vet att det bara leder till komplilationer?
|
|
|
nattugglan: dags att skaffa ett liv? skaffa dig en lärarutbildning eller nått.
|