I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Graffare över hela Sverige sökes!

Vår Hiphop - Graffiti

   

2005-09-02 15:53

Graffare över hela Sverige sökes!

Jag jobbar på en förening som heter Tromb. (www.tromb.net)

I höst och vår kommer vi att ha en demokratiturné där vi ska ut i gymnasieskolor för att föreläsa om demokrati, makt och samhällsengagemang.

Vi kommer i vissa städer hålla temadagar med olika workshops såsom skrivarverkstad, argumentationshörna osv. Vi kommer även att försöka ha en graffitiworkshop som är uppdelad i två delar. En vägg som vi antagligen kommer att ha utanför skolan/stället vi är på om det ex är ett ungdomens hus eller nåt, och den andra delen är spraymallar.

Vi behöver alltså graffare som vill hjälpa till med detta i olika städer.

Eftersom det inte ska spåra ur om vem som är bäst i vilken stad så ber jag er att ni som känner att ni vill kan messa mig privat här eller maila mig på [email protected] med "arbetsprover" på vad ni har gjort.

Alltså folk som både målar "vanligt" och som sysslar me spraymallar vill vi ha. Gärna en jämn könsfördelning...har ni lärt ut detta innan är det en fördel..ex hållt i workshops innan eller så. Krävs någon med tålamod också.


Jag kommer att uppa den här tråden med olika städer som vi antagligen kommer att åka till och göra detta på.


MVH/N

klart som fan att jag har rätt!