o sen när har jag behov av ord från misslyckade och missanpassande nötter?!?
haha, kul att lirarn drar unik...
Go vegan!
Kan tillägga att unik är riktigt aktiv här nere i Jönköping.. Ser alltid nya pieces på lagliga......
hahah..skönt att själproppsa när man typ bara kört 10 saker i en lagligtunnel.. det ger en bra bild av den yttepyttelilla scenen i jkpg..
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
shyssta ifs..
"Real bad boys move in silence"
rätt dassiga grejer överlag.
-RIOT: härligt va snabb du var på att dra förhastade slutsatser. Vilken grund du har för ditt uttalande sen!
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
haha han skriver verkligen "unik".. :) roligt.. :D:D:D::DD:
-RIOT, det där är jävligt långt ifrån vad smålänningar presterar..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
assså, han har silverfärg på dom mäst undliga ställen..
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
Kort o gott.. Jag sa lite kommer lattja fler bilder om nån ens har intresse av det.. Btw de med unik.. Skulle aldrig ens tänke tanken att ge upp ett namn som jag för första gången klämde på bilden i 7:an "7årsen"
fett! upp med mer grejjor från jönköping....
ifs:arna var tunga, resten var skit.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
är det en laglig tunnel i jkpg?
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
emil-_- P16: I jönköping finns det två lagliga alternativ. :)
det är verkligen sann skräkk.
nice , tack för infon playerjoe , kan du ge vägbeskrivning , kan ju va bra att ha om man ska ut ngnstans o resa nu på höstlovet :)
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Kan ingen langa upp lite bilder på fräscha brudar från jönköping?
flenser kolla eyegasm's senaste svenska update, sen finns det väl utspridda ifs-prylar lite överallt på de olika hemsidorna..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
emil: tunneln ligger ganska nära centralen.. Gå vänster från stationen om nu kollar ut mot sjöjävln :) .. typ 10 min gång omdu går lika slött som mig.. runt 5 min annars. :P Sen så finns det en vägg i huskvarna som är rätt litenmenheltmysig ;) .. om du ska dit så tar du ettan frånstationen mot Huskvarna och åker i typ 20 minuter tills du kommer till Huskvarna.. när du nästan är framme så åker du över en brp, och väggen ligger på höger sidan bror när du åkt över vattnet.. ganska svår att se från vägen men om du hoppar av så fort det går efter bron så kan man gå tillbaka på bron en bit o sen ner för en trappa såär duframme :)
ofer-grejen är .. eller var ritkigt het.. men den syns inte så bra..
så jävla hip hop
jag vill ha aceton lavenemang jul
Tuffingen unik körde nästan över mig, på en laglig vägg häärree guuud!!!!!111
Det går bra nu? - Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér
Pesso: Lätt.. har nära till tunneln, o varför inte måla där då.. när man kan? Med tanke på att jag bara nött skissblock hela tiden förr o gjorde min första riktiga pice i augusti så är jag rätt nöjd..
"okej" gulligt..
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
fan jag är lite sugen på att dra dit nu nån dag, har bara målat där en gång :/
SMÅLAND!
Herr_Berg P18: doit, hooka med danne, han är alltid lam :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
vem fan är danne?
SMÅLAND!
playerjou: varför skulle danne vara lam?? herr berg. danne e en kul kille som gillar öl och så är det inget mer med det..han e snel
okej, har dock mest bilder från "västsidan" av stan.. ingen annan.. pesso mfl som sitter på lite från ljungarum o bortåt.?
pesso: försökte skämta till det lite.. :) alla vet att danne är fin. :)
Sen kan väl typ vilka det nu är få tummen ur och lägga upp smålandshemsidan typ typ?
Det går bra nu? - Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér
jag kan fota i nässjö-vetlanda, inte för att det är så jävla mycket men lite har jag. Det stod ett målat vättertåg i nässjö idag, det har jag bilder på :)
SMÅLAND!
then pass that shit då, herrberg ;)..
tänk före efter
vart ligger unik?? asså var i jkpg
hatchima na, daido yuku... katana-fightz
aha? Dom ligger i tunneln "den lagliga" som är precis i början av dalvikbacken...
herr_berg jo men lägg upp d=).. peace
tänk före efter
värt att dra upp tråden?
SMÅLAND!
mashen P0 hoppas du syftar på att ritkiga unik är grym, för han vi har i jkpg är inget att pynta granen med.
så jävla ovärt att dra up en gammaltråd för att ge cred till jkpg unik som är lika värd som en biltema burk utan färg och full med skit.. känns bara som mashen vill creda unik så mycket som möjligt samtidigt som han passar på att slicka röv på andra..