I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dagens metro: brommafamet.

Vår Hiphop - Graffiti

2005-11-27 19:55
haha ... yeah, vit vägg igen :D - get to it!
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!

2005-11-27 20:06
fan det är sånt här som gör att man vill bomba o knarka! det e ju fan deras fel. att dom inte lär sig!
MMM Fikon

2005-11-27 20:20
Buddha: Vet du äns vad du pratar om? Du vill väll inte knarka för att dom förbjuder en laglig vägg? Isåfall bör du hålla dig borta ifrån sådant. Man knarkar väll för att man själv vill det och mår bra utav det. Ta och tänk lite innan du skriver gubben lilla!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-28 14:03
fitter

2005-11-28 14:21
...o kriget mellan folket och klottrarna fortsätter...år ut o år in...
så fort vi får en laglig skitvägg så stänger dom ner den...då går vi ut o sprayar på stan...det får vi inte heller...vi ställer ut på konstgallerier...det stängde dom...så vad vill dom att vi ska göra? Sluta måla? Ok bra då slutar vi..Eller?? Hur f-n tänker dom..??
More than words...that´s what we do!!

2005-11-28 17:18
" coolt ny vägg nu drar jag dit "

Men gör det då? det är väl fortfarande helt vit? mycket snack och lite verkstad!

2005-11-28 23:42
Spela roll vad man gör i vekligheten, det är ju att vara tuff på whoa som ger en respekt!

2005-11-29 21:36
känner för att bomba hela skiten eller fylla den FULL ME WILDSTYLE BURNERS!!!!........men ja orkar inte..o de e för långt att åka :D
It's a matter of bombin' , knowin' that I can do it.....

2005-11-29 21:40
jahaja, någon av er som mejlat journalisten fått något svar?
behöver ni funkis så bjinga bilen!

2005-11-30 10:50
Håller med de som dom flesta säger gå ut och gör de som dom sa inte skulle ske med andra ord bomba gatorna skriv rip bromma eller nått då fattar dom ju att det faktiskt är så att famet hade en funktion det minskade klotter i stan så kom överens om något ni skriver sen kör ni de så mkt ni kan i en månad det kommer att ta knäcken på dom!
Montana luktar gott

2005-11-30 11:24
j***a h*****r......
""-ThinKuKNoW-"

2005-11-30 17:29
Riom-One P60:
tänk själv! man blir sne på folk som stänger ner ett chill hak klart som fan man vill förstöra allt som är deras! och om jag vill knarka så ska du ge blanka fan i det och inte slänga ur dig helt onödiga komentarer. snacka om att inte hajja ironi alls! shit väx upp!
MMM Fikon

2005-11-30 17:48
flygrrl F24

word. droger är kanske det smutsigaste som finns. de jag känner som knarkar är dom som mår absolut sämst och fått flest smällar av livet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-30 17:51
hydez P26

deras grej är ju nolltolerans. vilket inte är konstigt om man kollar hur hög (läs; låg) nivå dem har på filosofin och debatterna, bland politikerna.

det konstiga är att de efter alla dessa år inte fattat att det inte funkar...

ärthjärnor?!

2005-11-30 17:54
Jävligt synd att dom tar bort väggen faktiskt men vaska man göra?
BARA KÖR ÖVER EN GÅNG TILL.,

Jag stör mig på alal småkids som nyss börjat måla som referear till writers o dylikt med frasen "oss" ... man kan inte var "oss" om man själv inte är en del av "dom".

Jag stör mej enormt på hur dom skriver om oss, dom vägrar att skriva graffitimålare eller writer
24/7 always keepin it.

2005-12-01 11:21
Här är ett intressant forum som kanske kan ge en fingervisning till varför bla bromma-famet rivs mm:

http://www.vaken.se

2005-12-01 11:52
MenzSMK
Jag håller med. Men bara på villorna, inte företagen.
Ride 13"s y que?

2005-12-01 13:08
Ännu en gång skriver tidningarna exakt vad dom känner för, störande sak No1 men det börjar man bli van med..risigare dock med bromma-famet..men som flera har sagt innan, fan man "borde" ge sig ut i en förenande tag -> R.I.P BROMMA <-
aja..inte för att det säkert kommer göra ngn skillnad förutom fortsatt ignorans alternativt ngn insändare från någon "svensson trött på klottret" i metro..

/the Klottler

2005-12-02 23:42
flygrrl:
därför att om medborgarna i ett land får rätt att uttrycka sig fritt, är det ett hot mot det sittande etablissemanget!
Dags att vakna upp o ch inse vad som pågår...

2005-12-03 01:10
Grandiisch

får man fråga vad du skrev till journalisten?
"..No more speed I'm almost there! "<br>

2005-12-03 03:33
"Klottret har spridit: Sig ut i skogen bakom muren. Muren är nu nästan helt vitmålad." uppmaning till skadegörelse..? ;)

2005-12-04 16:44
Jag fick ett svar:

Hej!

Det är min uppgift som journalist att förmedla både "för- och emot
synpunkter" i en artikel. Det är alltså INTE JAG som ger uttryck för MIN
UPPFATTNING.

Katarina Arnstad Elmblad

bajsunge.

behöver ni funkis så bjinga bilen!