I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

en fråga om usa och visum

Vår Hiphop - Graffiti

2006-02-27 18:58

en fråga om usa och visum

är det nån här som har åkt till usa under det senaste året, som har varit straffad för nått brott.. jag undrar om ni fixade ett visum till usa då, eller om det gått bra utan..det står nämligen att man behöver visum om man vart straffad, men jag undrar hur hårda det kan vara på det, för jag vet inte om jag kommer hinna skaffa ett innan jag åker..

vet att det inte kanske handlar om graffiti, men jag är straffad just för skadegörelse och kan tänka mig att man kan finna svaret här..

tack i för hand

2006-02-27 19:58
ta med mig.. jag ligger i bagaget inrullat i folie....
Not all drugs are good. Some... are great!

2006-02-27 20:14
smyg till USA istället!
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"

2006-02-27 20:57
Vet inte hur det är nu men när jag och min pappa åkte dit 2003 så vardet inget problem. Pappa är från sin ungdom straffad för både det ena och det andra när det gäller skadegörelse/Graffiti.

Kan ju vara ändrat nu men då gick det utan problem alls.
Mind Your Head...

2006-02-27 20:58
ingen jag känner men en avlägsen bekant reste till NY,straffad för skadegörelese. dom verkar inte va så jättehårda på de när de gäller svenskar.
iaf så jag fattat det men dumt att köpa biljett innan man vet :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-27 21:06
faktum är att ja inte e säker på att personen i fråga åkt fast för skadegörelse nu när ja tänker efter.
de va mer ett antagaende jag gjorde :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-27 21:18
Ronnle P0

Är far din, en gammal klottrare?

2006-02-27 21:25
dusterlizzie Det kan hända...
Mind Your Head...

2006-02-27 21:58
på så vis...

2006-02-27 23:36
allt som rör sej i usa har dom skärpt bevakning på sen 9/11, vet ju iofs inte om nån har vart där efter det och vet av erfarenhet att det är lugnt, men dom är ju riiiiktigt hårda nu..
fuck all you haters!