dummaste citat av väktare?

Vår Hiphop - Graffiti

dummaste citat av väktare?

shoo...undrar om nån har nått kul som nån väktare har sagt när ni torskat...

skippa skit snacket...

ok jag droppar en då...

väktarn - vad heter du?

jag - ...

väktarn - du måste lämna ut uppgifter!

jag - jag säger inte ett skit!

väktarn - du kan få ligga på golvet tills polisen kommer med ett knä i ryggen!

jag - hotar du mej!?

väktarn - ja!

haha så fult! vikken jävla svar...

jag ska måla hela världen lilla mamma!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Inte jag men en kompis som torskade:

Har du några vassa föremål på dig?

Ja.

Så blir han typ upptryckt mot väggen

Vad? frågra väktarn dåra

Nycklar..

Så släpper dem honom..

HAH fett skrajja.!
...och det är det som är så fint med whoa!
väktaren - jävla snorungar vad fan gör ni!

väktaren - nu ska jag visitera dig

o dom börjar visitera mig o dom börjar komma ner till midja o börjar kolla runt skrevet

jag - GE FAN I MIN KUK BÖGJÄVEL!!

väktaren - okej sry. aja han e grön!

sen fick jag gå o sätta mig. men jag hade pennan vid kuken men jag klarade mig =D
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa!
kan ja få köpa en skiss av dej??..
Styleline x2
haha,.. "GE FAN I MIN KUK BÖGJÄVEL!! ".. klockren xD
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
det här var viserligen inte graffiti relaterat men rätt skoj ändå,
jag o mina polare var bara ute o vandrade en kväll, helt plötsligt tvärnitar en securitas bil och springer ut o börjar skrika på oss, vi frågar vad vi gort och de påstår att vi försökt sno en cykel, vi frågar då varför vi inte går med cykeln nu och vad äre som fått dom att få för sig något sådant, då kläcker en av väktarna ur sig det klockrena citat

Vi såg hur ni tittade på den!

när de drar är vi rätt så sura efter att ha stått o käftat med dem ett tag så vi peka finger åt bilen när den hade kommit en bit bort med tanken att dom ändå inte kommer se det, men det gör dom minsann, tvärnitar och skriker åt oss att komma medans vi står på varsitt sida om ett staket till en bygnad dom vaktar, jag hoppar över och det första den ena väktaren gör är att ta mig i kragen o kasta mig baklänges, jag frågar vad fan han håller på med och han svarar att det borde jag fatta själv som är innanför stängslet vilket jag inte får men eftersom han tidigare bett mig komma så lyckas jag trots allt bråka mig fram till en ursäkt från hans sida!
men om att titta på saker räknas som stöldförsök så vette fan hur man ska bete sig, om jag flörtar med en tjej på krogen, kan jag torska för människorov då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2006-03-01 23:05
Inte heller graffiti relaterat men ändå en väktare som verkar lite snurrig!.

Jag kommer springandes från tunnelbanan på Stockholm Central och ska ta tåget ut till Tullinge där jag bor. Tåget kommer in om en minut och jag kommer fram till spärrarna och har lånat min flickväns kort som hon sa skulle gälla. När jag kommer fram till spärren står en fet väktarkärring där.

Väktaren: Biljettkontroll!

Jag visar upp kortet.

Väktaren: Vad är det här? Hon kollar surt på mig.

Jag: Det ska gälla, det står på baksidan. Säger jag, rädd att förlora brudens kort samtidigt som jag tänker att jag kommer missa tåget. Hon läser på kortet och fnyser till.

Väktaren: Det tror jag nog inte. Vänta här.. Hon går iväg och snackar med någon med kortet i handen.

Jag kollar på klockan och går fram till henne.

Jag: Jag ska med tåget som kommer nu. Kan jag få kortet?

Väktaren: Ja, här!

Jag får kortet och springer till tåget som står på perongen, men jag hinner på och kommer lugnt hem!
Producent

2006-03-01 23:05
BTW: Kortet gällde. Pappa jobbar på SL och han kollade upp vad det var för kort! Jävla kärring kan inte sitt jobb!
Graffare

2006-03-01 23:15
förstod inte poängen med den senaste...
They called me Mr. Glass
Producent

2006-03-01 23:16
Nej.. Vad sa väktaren som var så dummt?
skithöna there is no spoon
Vi såg hur ni tittade på den!

hahahahah
kriget som business det är en sjuk idé
verktyg för våld kan inte, bygga fred!
hahaha fan vad hårt att se ut som en soptunsäldare!
jag hade precis blivit tagen av en civvare när jag körde några tags, han kallar dit csg för att .aah de är hans jobb iallafall civvaren hade fått mig till att lägga exakt alla mina saker på bänken och när csg kommer frågar dom

-csg. har du några vassa föremål på dig?

-jag. näe alla mina saker ligger på bänken

- csg. försöker du spela häftig va?

- jag. näe jag svarade hellt enkelt på frågan

-jag. tror du att jag ska kutta dig eller? samtidigt som jag sa det knäppte den andra csgaren upp knappen till batongen av en ren refleks. då sa den andra näe man vet aldrig!

-jag.as garva och väktarna kollade förvånat på mig!
men shit va kefft.......
Producent

2006-03-01 23:45
krap_bomber: Iskallt att garva dom i ansiktet :D hahaha!
detektivbyrån tre lingon...
jag och en vän var ute i skogen vid ett fame och kollade på kludder. När vi efter en stund skulle dra oss ser vi att det kommer en polisbil körandes på vägen och stannar oss.

- vart är ni på väg?
- hem
- jasså, vi fick ett samtal om att det var några killar som brutit sig in i skjulet där borta, är det ni?
- nej
- aha, vad gör ni här då?
- nej, vi kollar på graffiti
- det låter ju väldigt kul
- jadå
- nu kommer ni inte hit igen ikväll va?
- varför skulle vi?
- ni kommer inte hit igen?
- nej

sen åkte vi hem och drack juice typ

Producent

2006-03-02 00:00
HöllKäfta: Skön kille! :D
HöllKäfta P0 haru kvar bilden?
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
Det här hände 2 vänner till mej för ungefär 2-3 år sen!
Dom gick på t-centralen på väg mot pendeltågen.

V: Upp med händerna på väggen!
Min kompisar gör det.
V: Vad har du i väskan?
Kompis: ÖL
Väktarn tar väskan och kollar.
V: -Haha, vad är de här då? ÖL ?
Kompis: Javafan jag sa ju att jag hade öl i väskan
Väktaren tar upp en öl, knäcker den, lämnar över väskan till mina kompisar och säger att dom kan gå...
huset röd
* Mina Kompisar.. :)
huset röd
Stog å softa i centan en dag sen det kom en sån bil med röda prickar mina kompisar löpte sådär, ja stog kvar sen väktarn kommer han säger upp mot väggen blattijävel sen han visiterar mig hittar sån pepparsprej han frågar vad den är för nåt? ja svarar de e sån vi har på maten han säger han aldrig sett sån förrut, sen han hittar min skiva han säger att piratkopiering e olaglig, ja säger vilken pirat ja e inte pirat sen han hittar vitt pulver vid mina fotar, han undra om de va mitt ja sa de va dem som sprang, sen ja fick gå å dem sjöng flummigaste sången om mig å kallade mig blattijävel, så alla som lsäer lita aldrig på suedisar!
FniZzz ni e helt tokiga
...RINGVÄGEN OPEN CHAMPION...
------->kill all animals<-------------
va pa vag hem fran krogen, sa jag tankte att gud va kul det skulle var att kissa och bomba samtidigt, sa jag drar ner byxerna, startar kobran a later den rinna, sen borjas bombandet jag tyckte de va sa kul sa jag gar langs med vaggen a bombar en list som sitter hogt upp sa jag ser ej va som hander bakom mej, plotsligt knackar ngn mej pa axeln, sa jag vander mej om, bara det att ja glomda att ja pissade, sa ja pissar pa vaktaren, ja ser hur han gar fran sur till forbanad ner mitt kiss slar mot han byxor,
vaktarn- stoppa in den dara, nu ska du fa bekanta dej med min batong
jag- hahahhaahhahaa, kul kille men nej jag e inte bog, men tack enda
vaktarn- vada va menar du, du ska fa stryk jue, vafan garvar du at,
jag- aha sa du e sm snubbe ochsa, hahahahah harda tag hahahah
vaktar, du kommer inte garva lika mycket efter,
jag hahahahah
da sliter han me mej drar pa mej bojor tvingar mej ga med nerhassade byxor som straff, och sager, nu e det inte lika kul va?
jag- jag har inget attt dolja, till skilnad fran dej, som formodligen har norra europpas minsta kuk. hahahaha
vaktarn ryter till a kastar in mej i deras "fall rum' dar folk ramlar a slar sej,
han tar fram e telefon katalog lagger den pa min rygg a borjar sla med batongen, a skriker skratta nu da, sen nar han e klar borjar jag garva igen
vaktar- vafan garvar du at din javle,
jag- hahaha du har jue opissat pa dej, skromde jag dej sa mycket, hahaahahahhahahahahahaha, ja vet att ja har stor kuk, men du behover jue inte bli radd.
da slappte vaktern mej, jag anade en klump av grat i hans halls nar hen lat mej ga,,
Det sista inlägget får nån gärna översätta åt mig.
Hajjade inte ett jota av vad han försökte få fram. :(
eller jaa. det två inlägg ovanför mitt första.
mitt eller?? ledsen men har inga bokstaver, e i utlandet
da sliter han me mej drar pa mej bojor tvingar mej ga med nerhassade byxor som straff, och sager, nu e det inte lika kul va?

jag- jag har inget attt dolja, till skilnad fran dej, som formodligen har norra europpas minsta kuk. hahahaha
kriget som business det är en sjuk idé
verktyg för våld kan inte, bygga fred!
insane skum, det e bra skit eller hur,
sjukare grej far du leat efter
romeo_ olsson

hahahhhahhahh så jävla skön!
"Get the fuck out of here you maniac"!
hhahaaaahahha kom pa en roligare grej inga graff men kul,
jag a polarn hamnar i disoyt med en vaktar for han tyckte vi var for hogljuda i centrum, sa hann ska ta vara namn a sa, da sker foljande, jag e skit full och hade lyssnat pa hassan dagen innan, a allt pa fyllan e en bra ide, sa jag tyckte det skulle va kul a kora en hassan grej pa han,
vaktarn- va gor ni har egentligen
JAG- E DET MARKUS PARKUS?
vaktarn?? va,
jag- ja markus pakus snutte plutten gubben
vaktarn- vafan sar du,
jag- markus parkus puss gubben snutte plutten gulli gull gull markus, hahahah
da blev han arg,
vaktarn, nu far det vara nog, vad heter du, for jag se id
jag med forlojligad rost- nu for det vaara nog, vad heter du, for jag se id
vaktarn, bruka alvar annars ringer jag polisen,
jag, bruka alvar annars ringer jag polisen.
till slit trottnar min kompis a sager na nu skiter vi i det har, sa vi vander om oss a gar da skriker han
vaktarn- men halla jag e inte klar med er, stanna sager jag ni masste vanta har tills polisen kommer,
min kompis, nej vi maste ingen ting, eller joo jag maste hem, din tjej vantar pa mej naken i min sang,
da sa han inge mer sa vi drog hahahaha, sjukt kul
4545 you like, ja vet, ja har sjukt kul med mej sjalv nar jag super, hahahha det dar lat konstigt, det jag mena va att nar jag e full sa kan det masta handa,
Jag o nårra polare hade drafit nårra bärs sen när vi ska möta en kompis senare vid "akay templet" fast där uppe så ser jag e snut kastar bärsen kutar upp men eftersom man e full så kommer snuten ifatt mig o han säger värför stannar du inte när jag sägger till...nojjig som jag e så har man penna o färg o bärs i ryggan så man orkar inte torska för förberedelse..men då kollar han igenom mig hittar cigg men lägger tilbaka dom i fickan kollar ryggan hittar bärsen kollar i ett till fack där pennan o färgen ligger men har bästa facket där så han hitta bara bärsen o han frågade onödiga frågor ...men sen så stack han o inte han me med mig...men jag springer upp till mina polare o e ledsen för mina bärs..men fick nårra senare...
Senare på kvällen
vi kör villt i stan hitodit-..
sen så gå vi till tunnelbana och vi kommer till farsta strand väktare där..sen så går vi upp röker sen så tar vi nästa tåg kommer till farsta har kört insidor som blev katastrofala..men ändå...så ser man väktarna kollar på oss men som tur va. hadde vi kört på dom dörrarna som öppnas o man såg värkligen att dom ville gripa en..men de lyckades dom inte med sen taggar ner till solariet tvättar händerna...en polare gömmer sig uppe i skogen ...2 csg kom o 1 snut..vi går til hökarängen..där kommer bevakningstjänst i en återvändsgränd..vi dumpar allt o åker mot skrarpnäck vi byter in mot stan efter vi hadde vart i skarpnäck..polaren ristar..o en väktare kommer ur förarhytten vi leker oskyldiga o pratar som nördar..sen så kollarm han på oss men ..han stack...vi åker till hökarängen o hämtar pennorna..
så va sagan slut...
Lyssna först, snacka skit sen
aa två civvare i alvik följer efter oss o ena kommer fram o säger: TJENA DE E AYNAZ..
o vi säger tja..
sen så pratar dom om vi har robbat o hadde pepparspray sen gick han o förhörde mig i hörnet o fråga vart jag kom från..o grejjer hellt onödigt..sen så sägerhan vassa föremål..troru man skulle erkänna om man hadde på sig o dom inte visiterar??
Lyssna först, snacka skit sen
jag och en kompis var ute och klottrade. men då kom det några väktare och klagade. fast vi sa att det inte gick att klottra så bra efter som att det var blött ute. då tar den ena väktaren upp ett gammalt kvitto och säger att vi ska dra ett steck med pennan på det. min kompis gör det, och då säger han. det funkar ju visst.
seg jävel!
ÄBOD
Inte jag men en kompis,Plus att det inte ar väktare utan polis:)
Kompisen har då åkt dit för våld mot tjänsteman och han är väldigt våldsam..

Så i somras kom vå poliser fram och ville visitera honom,hans a "Ja visst gör det" så när dom var klara ville dom se leg.Han tar upp leget,Dom kollar på det,sen på varandra(Poliserna alltså)SEn säger dom båda två i kör: "Vi ber so himla mycket om ursäkt,Förlåt att vi störde det kommer inte ske igen"

har aldrig sett en polis se så rädd ut,Kul var det:)
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Och det rliga är att den killen är inte särskilt stor heller:)
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
inget graffiti relaterat

jag och några polare var i schweiz på sportlovet och vi blev inte insläppta på krogen vi ville in på efterssom det var 20+. men vi hade varit där kvällen innan då det var en svensk vakt som vi lyckades övertala. Så vi hade sett att man kunde gå in till klubben via en liten pub. Så vi begav oss mot puben ( 10 pers ) och klampade in och gick in bakvägen där dom också har en vakt , men han släppte in oss på en gång. efter några timmar kommer en tjejkompis fram och säger att alla har blivit stoppade när dom skulle gå på toaletten. Så jag skyndar mig dit och ser 2 styckna ordningsvakter som håller fast mina kompisar. Dom menar att dom inte är 20 år och att dom inte får gå in på klubben igen.

Vi förklarar att vi har våra grejjer i garderoben men det tjänar ingenting till. Till slut så hämtar dom deras grejjer i garderoben och dom blir utskickade. väl ute så väntar ytterligare 5 väktare som håller varsin pepparsprej burk i handen. Nu började vi bli rätt skrajja. det gick inte att kommunicera med dom så bra efterssom dom inte kunde engelska så vi började packa ner våra pass i kalsongerna. Sedan sa dom att vi skulle stanna där och polisen skulle komma.

Det hör till att staden vi var i är miljöskyddad så polisbilarna är små eldrivna golfbilar fast med väggar. ser riktigt lustigt ut.

Efter en stundsväntan har dom dragit in ytterligare ett svenskt gäng som vi hängde med i våran grupp som dom vaktade. Efterssom dom försökte snacka med väktarna så nu var vi runt 20-25 personer som stog där.

Till slut kommer den lilla polisbilen blinkande och ut stiger 2 stycken väääldigt tjocka och gammla polismän, jag börjar garva lite och tycker att hela situationen är rolig.

polismännen kommer fram till oss och frågar på engelska

where are you from?

- Sweden

great game tonight! samma natt som vi slog schweiz med 6-2

- we havent done anything wrong , the guards let us in and now they want to throw us out?

ye i know , heheh

- can we go?

yes , take care tonight swedish!

Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
väktarnas standard ord är väll "stanna" när man får jagen tror dom att man ska stanne eller?
Juanes Hur gick det med Ordningsvakterna gick dom till sin bil eller ????
Vilka från civvarna var det som satt i spärren ???
Redline rocks
här får ni ett par klasiker från falck tiden av mig.. grejer som högt uppsat chef har sgat

i en gammal kileroy finns det en vandal motion med en mexican gubbe på

civvaren hade sagt till någon..

"du det rullade en wc idag dt var jandal och motion "

ps han utalade motion med svenskt utal så som man säger motionerar !!

sän har samma lirare tydligen frågat en writer

" den där crew han e fett stor han kör med alla "

bra koll han hade ha ha ha
I got lots of love 4 my crew
tranquilo P21

rakt av ison o fille!
www.gbg031.se
Producent

2006-03-02 17:27
Detta är den roligaste tråden på länge! Posta fler alla :D
Tjockaflodhästen F26 förmodligen säger dom det så att ingen kan säga att dom inte försökte be dom att stanna innan dom jagar ifatt och misshandlar !
"Stannaaa!!"

-öh okej!... inte
aliviame, maria, aliviame
dame otro beso de jerez
mañana te lo pagare
Har du nått stickvapen på dig eller dylikt? en kpist?hagelbössa?kniv?
ne jag har en atombomb i väskan...
så skratta vi som fan ..noobie snut
Not all drugs are good. Some... are great!
"Stanna! Du är avvisad från platsen!"
"Med poesi besvarar jag ert sladder"
Skivsamlare

2006-03-02 18:16
hahaha rolig tråd;D
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

"Got milk?" av Anders på farsta strand perrongen.