I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

laglig vägg i skövde

Vår Hiphop - Graffiti

2006-03-02 17:09

laglig vägg i skövde

hejsan alla balla whoare. Jag och mitt crew ska försöka få igenom en laglig vägg i skövde. vet inte hur vi ska lyckas bara :P

Är det nån här som har lyckats eller vart med och få det igenom? Har dom i era fall byggt en mur eller bara gjort en nuvarande vägg laglig att måla på?

All hjälp uppskattas, och skippa diss inläggen :)

2006-03-02 17:39
pröva med att fixa en namnlista på alla som stödjer förslaget..antagligen kommer det inte räcka men värt ett försök kanske ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-02 17:52
namnlista.. om du har sån här typ "ungdoms fullmäktige" eller va fan det heter.. typ politiker grejz som man kan gå till ifall man vill ta upp nått och så går dom vidare med det till högre poster m.m.. på så sätt har vi klämt fram en skatepark som ska startas bygga snart.. och en laglig vägg som vart på G i 3 år men nu börjar ämnet vakna igen.
Not all drugs are good. Some... are great!

2006-03-02 17:56
ta kontakt med polis/kommun, prata ihop er för ett möte, samlia ihop så många ni kan så de ser att intresset är stort, och smöra ganska mycket "det är ett sätt att få mindre klotter" osv osv
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"

2006-03-02 18:44
Shells P12 har något av förslagen gått igenom?

Erazer P19 bra förslag, fast jag unviker helst polisen i detta ämnet. men vi ska nog dra och snacka med komunen imorn.

by the way, jag ringde till komunen idag. Jag blev omkopplad typ fyra gånger och det var ingen som jag pratade med som var intreserad av mitt förslag. Dom sa även att göra en betong mur skulle kosta aldeless för mycket. Förhålandevis så kostar det ju fan inget. För att tillägga så byggde dom en toalett för en miljon kronor på vägen från skövde.

2006-03-02 20:09
jag har en B - uppsats om hur ungdomar kan gå tilll väga för att få igenom ett liknande beslut, vi hade också en graffitivägg (kalmar) som underlag, så är du intresserad så kanske jag kan fixa fram den, värd läsning i detta tillfälle.

2006-03-02 21:00
xyz Ja det vore guld =) skicka ett pm om du hittar det!

2006-03-02 21:17
lagligt i skövde.. finns det ens poliser i skövde?
fuck all you haters!

2006-03-02 22:29
HöllKäfta P0 Finns det laglig i karlskoga? vart? jag ska dit nu över helgen, fan va skönt om man kunde måla då.

forumsignatur P3 Jodå, har redan åkt fast. dom skickade fyra bilar på oss. men det är en annan historia

2006-03-02 22:34
HöllKäfta Fan va härligt! Jag tar med mig burkarna upp då :) Väggen är väll inte så svår att missa om jag lyckas ta mig till folkets park?

2006-03-02 22:40
höllkäfta, Kan du skicka ett pm med din msn? =)

2006-03-02 22:41
en toalett för en miljon, torkar man sig med guldkedjor eller?
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"

2006-03-02 22:44
Erazer P19 HAHA, dom la allt på design typ. Ser ut som ett rymdskepp. tänk om dom kunde ställt dit 2 bajjamajjor och gett oss en fet vägg

2007-08-13 09:37
finss ju inget i skövde
schnaaps too

2007-08-13 09:43
man kan fota tåg i skövde i alla fall, det är positivt...
SMÅLAND!

2007-08-13 17:20
Snyggt jobbat att uppa en fett gammal tråd..