Ljudlös transport av cans...
Har ni några bra tips på hur man smidigt får me sig cansen "ljudlöst" när ni åker buss eller tåg..
o sen när har jag behov av ord från misslyckade och missanpassande nötter?!?
Ta en jättestor nyckelknippa och skyll p¨å den när det låter.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
ahh.. som om man inte skulle höra skillnad på de.. :P de brukar gå hyffsat om man har dom "raka" i väskan... iof men ska testa magneter..
packa ner massa tidningspapper o sånt så dom inte kan röra sig mkt..
Sätt dom i en låda i ryggsäcken...
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
knugen.. problemet bruka rju defenetivt inte va att burkarna slår mot varann utan att kulorna låter i ...
ljudisolera insidan av din väska med äggkartonger och frigolit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
omagish... varför flyger jag inte in mina cans till platserna me helikopter istället.........
gå bara normalt så låter det inte.. men sen så kanske du har väskan nere vid knäveken o då låter det..
Som Organmueller säger, det är det bästa. handuk eller halsduk eller liknande..om du virar runt hårt så hört inte ett skit, även om du springer för allt du är värd..
de där med att vira med tröjja funkar väll inte, problemet är väll efter man har lagt nått och cansen nyligen är skakade, då låter dom ju bara man lutar väskan lite.
Rastaman vibrations, yeah!
schnuset P14 sa det!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fridge F19 Lines + full + bg + secz med chrome... soft dock. Men kanske vore kul att variera lite.
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
Linu_z P58 , för en helikopter väsnas bra mycket mer än lite cans
packa ner dom bra i ryggan
är du en sån som stuttsar när du går? för på mig låter det inget när jag går..
saaaru..
theOLDone.. jag har aldrig haft probs me päronen.. Har ju o andra sidan inte bott hemma sen jag va 16...
man borde ju kunna fästa magneter på burkarna så inte kulan plingplongar. o sen lägga tex en handduk i ryggsäcken mellan burkarna så dom inte klongar mot varandra. eller så har man ashög volym på i freestylen så att plonket överröstas :P
ta tre strumpor å tryck ner i hålen i ett sepak liksom så här nollorna representerar strumpor om du förstår o o o 0 0 o o o
hon gör sej av med alla som stammar ja inget kan slå svenska 2
använd CROME!!
moskforan Tänk om man ska köra 9 på morgonen. Och e minderårig då? :P Nä, köp ett lager can silenser...
kulan i burken är oftast gjord av glas nu för tiden... vad har en magnet för effekt på det??
lr så springer du inte runt med slumpar som du hittat på yarden.. en burk full med färg låter oftast ingenting.. puss
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
Än en gång måste man fråga sig: Hur gjorde man för att måla innan internet fanns? Det är väl bara att pröva sig fram. Men ett tips är ju att packar man sin väska/påse ordentligt så låter det inte (säger sig självt nästan OCH det har jag kommit fram till alldeles själv).
joråsåatt
cansilenser funkar ju... annars e d bara att dra till nån affär och köpa vanliga magneter d e inte lika dyrt. det är mitt råd.
"asså när vi bajsade var vi kungar"
blir sxå jävla galen på folk som gör trådar om skitsaker som man så enkelt kan testa hemma, ta på dig ryggan, hoppa i sängen, gör något åt ljudet. TESTA SJÄLV för i helvete..
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
mangnet unfer kannan så låter de ijnte
fjollor, som om någon bryr sig om det låter lite från väskan, shit
trick or treat..
Köp en magnet på hl för 50 kr så låter det inget !
GELOETT GELOTVÅ GELOTRE BARA EN GELOETT
iofs. så låter fet ju inte så förskräckligt mycket ifall de är fulla
Intressepenisen hårdnar!
det är inte direkt raketteknologi som behövs för att kunna lista ut hur man kan få burkarna att skramla mindre..
WHaT eVa! DaAh!
vilka jävla frågor som ställs, haha. underbart.
men vafan, kan du inte tänka själv eller?
ni som säger att man ska ha dom i en kartong, ja ska du måla så ser de lite supect ut om du går mitt i natten me en kartong kanske..-.-
Fuck that bitch suck that
aim_for_politics Men eru dum? Kartong i ryggan antagligen?
jag har dom i lådor i väskan o så lägger jag bara strumpor mellan burkarna så dom står stadigt.. och sen behöver du väl inte gå som en gunga precis så låter det inte...gå normalt..
Not all drugs are good. Some... are great!
visst jag ville bara checka läget om folk hade nån smart ide som man själv inte hade "använt sig av" magneterna har jag hört talas om.. men wtf va som är patetiskt är ju att folk gnäller.. och öser på me inlägg o saker som redans nämts 200gånger..
finns can dämpare på
www.highlights.nu annars funkar d me starka magneter å typ en handduk eller nåt
Ingen mera rosa banner
man kan gå me en ryggsäck å inte röra på överkroppen
Skaka de på bussen så att alla ser att det bara är sprayburkar som låter. Medpassagerarna kanske trodde att du hade en tickande bomb och att du skulle panga hela skiten. Vad vet jag!?
Dede : Varför fan ska man köpa ett lager av såna när de kostar 50 spänn styck?! Lenos : Varför vill du inte att det ska låta? Men testa att inte dansa och hoppa runt när du går så äre väl lugnt..
Politiker är som IKEA-möbler; Dom verkar så himla bra när man väljer dom, men snart märker man att det fattas skruvar både här och där...//Babben
fulla burkar skrammlar inte så mkt ^^
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
jag brukar alltid skumpa runt så folk frågar vad det är som låter så jag kan ta upp alla mina nya kannor jag köpt på biltema och säga "ska dra och köra en WC om en stund, jag är graffer." hö hö
Peace
orka bry sig om att det låter... dom kan ju inte direkt gör anåt åt förutom att klaga...
your crew run run run, your crew run run.
Använd en väska med rätt bottenstorlek för antalet kannor du ska ha med dig så de står upprätt och inte har något utrymme att röra sig. Ifall du kör med plastpåse brukar det funka bra att vira in dem i bubbelplast för att hålla dem på plats, dessutom gör det att påsen får en mer ojämn form á la matkasse istället för att alla ska förstå att du har cylindriska metallföremål i den.
stick'em where the sun don't shine.
FAn vad har du för cannor ? .. mig låter de inte ett skit när jag går ? :S eller köp cansilencer för 50 kr st ;S
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
Zillio håller med, bara man bär väskan försiktigt är det inte alls några problem jag får skaka om väskan rejält för det ska låta :s
Why you little..