Vilka pennor är bäst? postermarkers, posterman?
vad tycker ni? jag gillar personligen postermarkers bäst, schyssta uddar och bra utval av storlekar....
postermarker 3cm lätt.
Vila i frid Daniel ! 091030
Jävlar. Född till att racka eller?
Jag tror inte det....jag är en entrepenör.
Lol han förmedlar vidare han rackar dom inte ;D
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone
Va ska du ha för dom postmarkerna som är runt 1cm?
Shake n' Bake!
vad skall du ha för 3orna?
det brukar alltid klagas på självpropps men det här är fan som room service, låtsat innehåll men egentligen bara reklam...
Crüel town, it's a Crüel town...
Ähh fan. det där var ingenting, då ska ni se min samling.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
okej .. bild då?
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
han har nog mer än så.. han kanske inte kände att han behövde flasha hela lagret för oss här på whoa?
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
bild kommer nästa vecka om ni har lust o vänta så länge. Har dom inte här just nu, plus ingen kamera för tillfället.
DGAF F60 haha...du ska då alltid va värst syrran =P
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
hoppetossa P0 hehe. men vänta o se du oxå. Har totalt glömt bort dom men dom som fanns med på bilden påminnde om mina. När vi hade våran kiosk så hade farsan en hel låda full me massa feta postmarker o så, du vet, till att skriva på skyltarna och så, men sen så la vi ju ner och då tog jag över dom. muahahahah
DGAF F60 haha ok...
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
Man måste följa whoas regler och jag är inte den som är den som.... om ni läst eller sett ngt intressant kan ni skicka pm.
www.whoa.nu vad tycker ni om posca då? riktigt nice skiss pennor. kolla länken.
Posca är nice men jag tycker den vita inte är tillräckligt täckande(för vattnig)
postermarkers är alltid bäst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MRsalesman P60 gillar dom där runda postermarkerna.. 7mm eller nått.
felstavat P19 sex eller åtta eller hur aah aah aah?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
postermarker 3cm är bra som attan. posca är bra dom vita är helt ok, den minsta storleken med plast udd är lättast att måla med, dom täcker bäst. jag har posca sets till salu om nån är intreserad
postermarker 2cm for life
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
postermarker.. men kör inte me originalfärgen, blanda 30% aceton med 70% alkej akoholbaserad färg... blir feeeeeeeta buffs
Tell them it's okay even though it's fucked.
Egengjorda pennor...
AOTP - PHARAOHS!
Stekt blir man bara om man är kass...
kass-ler.. där var ja kul
HEMMASNICKERI!
AOTP - PHARAOHS!
MRsalesman P60 fan hos dej skulle man tro att man hade kommmit till Graffheaven :D
yeah, graffheaven! yes värsta shitt bahh aboW!
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
narki: varför ska man späda ut alkejen?
om ni bor i stan i skellefteå kan ni gå in på kontors varuhuset där har dom 30 mm postermarkers 80 spänn det är 20 spänn billigare än på highlights + ingen frakt;D
Tack så mycket, graffitin i skellefteå växer!
Narki om du späder ut de med aceton blir det bara tunnare å rinnigare inte dirr fetare buffs?
Om du nu är en "entreprenör", varför kan du inte ens stava dig fram till det då?
bara för man är "entreprenör" måste man väll inte kunna stava till det? det har väll inte med saken att göra?
Montana cans använder jag helst såklart men, kör jag insidor o sånt mitt på dagen så kör jag me min röda penna..
Uno crew 2008!