Semestertråden [burkaffärer och fames utomlands]

Vår Hiphop - Graffiti

Semestertråden [burkaffärer och fames utomlands]

I den här tråden får ni ta alla frågor och svar gällande burkaffärer och legala väggar utomlands. Trevlig sommar!

I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
www.eyegasm.se
Glöm inte att söka i forumet innan ni frågar här. Det finns tex miljarder trådar om huruvida al qaida använder montanas för att kapa flygplan eller inte.

sök

Hittar ni inget i inläggen så sök på rubriker.
www.eyegasm.se
graffiti i ottawa?
Cent’anni di storia …… di serie B non ho memoria!
Västerort..
12 juni, dagen legenderna föddes. Sia The Man, Philipe Coutinho, Diego Alberto Milito.. O Interistan Adriana Lima.. Ödet?
Har hört att de skulle finnas ngn affär i Valencia (i spanien).. någon som kan hosta upp lite info om det?? tack på förhand gubbar..

Jag orkade...

Sandviken 2 mil utanför gävle. 10-15m lång, 2,30m hög. två sidor

Baksidan på rampen i Avesta kommer att byggas upp och rollas, 2(8*2) meter

Kalmar som vanligt.
Längd: Ca. Kring 50 m
Höjd: Ca. 3.60

Falun Ca. 5meter lång (två sidor)1,50m hög på ena sidan och 50cm på andra

Gotland> Målgolfen, Mittemot gamla militärområdet A7, Volleyboll väggen ut mot allegatan är också laglig nu, Dom ligger precis bredvid varandra, Take a look!

Jönköping har talavid-tunneln och en vägg i huskvarna. tunneln är 40 meter lång typ. 2.50 hög och två sidor.

väggen huskvarna ( några kilometer från jkpg) är 2 meter hög och 6 meter lång. två sidor.

Örebro - skytten gammla skyttebanan

De finns laglig vägg i Norberg, i spännarhyttan.. ligger bara 1,5 mil från avesta ungefär

Plywoodväggen vid Subtopia i Alby. Ca 10 meter lång. Bara måla på!

Vid nya skateparken i luleå brevid Coop arena (gamla delfinen) på skutvikens industriområde har en väldigt låg men ca 40 meter lång vägg satts upp.

Mind Your Head...
Graffare

2006-06-22 19:36
Väggen i avesta blir klar nästa vecka på måndag-onsdag, bara å komma å måla å skatea! Messa om ni vill ha väg-beskrivning (gäller även om ni bara vill skatea) :)

fins även en vägg i växjö vid exprimenthuset hittar man inte kan man skriva ett medelande så kan jag rita en karta åt er!
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Nån som vet nån affär i alanya?

sökte i forumet hittade lite svar men kan någon bekräfta?

hare..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag ska till london om en vecka. 1. vart har dem laglig vägg/väggar och i så fall, vilken är schysstast?
2. Vart kan man köpa cans?

Vorre riktigt schysst ifall någon kunde svara.

Ska till Barcelona i augusti, tänkte smeka fram ett par pieces där. Nån som vet om affärer som säljer burkar relativt centralt? Dessutom, jag vet att det finns många fames där men nån centralt belägen fame där man kan gå?
En sak till, säljs Belton Molotow genom nån svensk webbsida? Vet att Henks säljer men tänkte mig nån lite mer lokal affär...
Blaster Det finns lagligt nere vid stranden i Barcelona. När man kommer in i barcelona från huvudvägen nere vid stranden från flygplatsen så ligger det på högersida. Det ligger vid foten av Olympiaberget. Gå runt nere vid stranden så ser du det.

Nej jag är ingen einstein på vägbeskrivningar men alltid något =)
Mind Your Head...
Förövrigt så menade jag vänster sida av vägen...
Mind Your Head...
man tackar!
Kan inte alla som vet graffaffärer utomlands skriva in dom i writershops.com så blir allt så mycket enklare för människor världen över??? I framtiden kanske man inte ens behöver fråga. Om den så genialiska sidan writershops blir någolunda påfylld...

Jag undrar om det finns nån graffiti butik i POrtugal? nån som vet?
äffär och vägg i paris?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
votze

ALLCITY heter affären brukar ha reklam i expicit eller va tidningen heter...

vägg finns det nått typ lagligt på endstation på linje 13 den förarlösa linjen...
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
lagligt i köpenhamn utöver christiania,nån som har koll?
ska på långresa till miami beach om ett fåtal dagar, någon kunskapsrik människa som har tipps/ erfarenheter från eventuella väggar samt affärer där?
whoa! om idioten själv får välja.
finns inga lagliga väggar alls i barcelona längre.

Nån som känner till vart det finns lagligt i Warszawa i Polen?
Och i Litauen, Lettland och Estland? Spelar inte så stor roll var, jag är väldigt flexibel.
Å butiker i något av dessa länder?

peace!
hej och hå!

kan nogon ramsa opp hvilka lagliga veggard jag finner i och rundt Dalarna, og vart jag finner dom?? (vet det er en i Mora et sted) =P
hehe.

fint om ni kan skrive det som meddelande eller legga til meg på MSN (d_from_hell@hotmail.com) da jag inte er her inne så mycket.

god sommar!

peace from Norway!
The Norwegan Asshole!
pax
I warszawa finns Rabeko...www.rabeko.pl
ring och fråga om vägen. ligger i ett marknadsområde.

Warszawa - Ulrondo jazdy polskiej box 12 i box 19,Metro Ratusz box 12

laglig vägg finns vid galoppbanan.

niceguy, man kan måla där men chansen är stor att nån kommer bry sig, kan rekommendra mölndal istället
pratat lite med gaengen laengs den stora vaeggen po beach road i pattaya de aer mer eller mindre lagligt do de stor folk daer o molar po klara dagen o dricker thaiwiskey.. ska dit ikvaell och se vad som hender.
snutpsykar stylee
Jag ska semestra med tjejen i Tunisien. Vågar jag ens fråga hur de ser ut där nere?
Status: OFFLINE
Återigen försöker man få svar på om de finns någon affär som säljer cans i Valencia (spanien)?

jag målade på mitt hotell i tunisien...dom målade över det på morgonen. graff fanns men i väldigt liten utsträckning o jag misstänker att det var gjort av turister.
MRsalesman > Ok thanx. Skiter i och ta med mej massa cannor då... ;)
Status: OFFLINE
lagliga i norge?
Graffare

2006-07-11 10:50
luddep fråga LandPlage på whoa han är norsk.

PARIS vart fins det lagliga väggarna och burkaffär hur hittar man dit? och vart exakt ligger dom
tack på förhand usch80
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$
Lagliga/fames i Valencia, spanien?

Grekland (Kreta).. Någon som vet om någon affär eller Vägg där? tacksam för svar tills imorgon
eyeyey
vart ligger dom lagliga väggarna i paris hörde om någon park eller fins det några fler vart då och hur tar man sig dit?
Graffare

2006-07-14 14:31
naken_anka F29 aldrig sett graff på kreta förutom från svenskar och tyskar.

elmagico P0 Vet inte när du var där senast men i våras fanns det...
Mind Your Head...
Jag fick ju varning för min tråd om fames?:S
Hokkar gärna på Collab!
finns det nån mer laglig vägg i sthlm mer än den i alby ?
Jag ar i kreta just nu och det ar NAOK och BIN som reppar stallet, och lite Fuckthepolice saklart.. Till nagon annan som ska till Kreta sa far man kolla pa lite mackar och sant om burkar, sen ar det bara mala dar man ser att det gar att mala ^^
eyeyey
Ingen som vet en bra sida med lagliga väggar i Europa?
Har sökt en massa, men hittar inte ett shit.......
Call me Mr. Tibbs
vem då ruskig fis inte p<Å whoa
sidan adressen funkar ej
nee ja vet skrev fel men det är nåt med downsouth
Nån som har koll på lagliga väggar och affärer i eller runt Pescara (Italien)?
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg
Kul zippen.
Vet någon om det finns någon affär och lagligvägg i paris och i new york?
Rastaman vibrations, yeah!
ivorytheband, är i paris nu.. det fnns en på rue des recollets som iaf säljer kannor och sen någon norrut som säljer allt imom graff.
Finns typ 2 till men inte säker påde..
rättning av mig, dom säljer allt på recollets (generation 400ml) fast kannorna är deras eget märke true colorz.
priserna är inte särskilt farliga, en postermarker 2a för 75spänn osv osv.. värd affär och inte svår att hitta.