har de aldrig händ dig,kanske de aldrig har hänt.
det var väl skojigt!
röv är gott
Jag tycker det värkar rätt kaos..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ser ju inte precis ut som ett verk från nån "Storklottrare"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
empire: det kan jag hålla med om där. Dessutom är det jävligt lågt att Bomba?! bussarna när man har chansen att göra minst två buss wc ? jävligt klokt
Whiskey & Cola !.
Ahh vem bryr sig...dom bombade och det är också kul ibland
röv är gott
Palla bomba bussar, man håller sej till tågen.
Live Hard, Die Young
Fronh man målar på allt =) hihi vad busigt att hoppa in och måla bussar =)
blubb: Nä jag tror han menade busigt
röv är gott
skulle hellre köra minst en WC var om man va några st skulle vara mer kaxxigt :D:P
blubb: då känner du inte till så många storklottrare va
haha fatta kul med rull "jag såg en buss vid 2tiden vid Stora torget i uppsala den såg ut att rulla mot gotsunda om jag inte misstarmej så var det 7an och det var färg svartalines osv." :D
joo men fult om folk skulle skriva det på whoa :P
HAHAHAH... det värsa ärju att Kingsize har skrivit om det också! hahahaahh, där försvann respekten om dom.. dom skriver om nåt skit nåra toys har gjort efter nåra folle, men inte när nån värd wc rullar
Det är svårt att skydda sig, konstaterar Jan Andersson som är driftsledare på Swebus i Vänersborg.
den röda linjen sitter djupt i blodet..
Redaktionen
2006-07-09 14:27
fräsigt med sahara på blått underlag..
fuck all you haters!
Varför ska han tycka synd om sej själv? :S .....han lär ju få fett med bra lön för att tvätta bort de där ...om inte så är det slappt som fan och bara å sitta och tvätta bort klotter på bussar ;D
..och som om han bryr sej hur fan bussarna ser ut efteråt. BUffar man så får man räkna med värre resultat än vad som visades tidigare.. sen lär han ju knappast vara VD för swebus, så han gör inget mer än att tjäna på dom små vandalerna.
fuck all you haters!
hur fan tror dom att dom ska kunna få fast dom som har gjort det om dom inte har film eller nått på det?? lantisar...
Min kuk är inte tillräckligt lång därför beter jag mig som jag gör.
Fett gangsta
jävligt kefft mot hårt arbetande människor, tänk fan vad jobbigt att ta bort skiten... ingen tjänar på att såna bussar e nedklottrade... och fan inte för honom som måste stå och gnugga bort skiten..
inte... för det e kommunal arbetare som tar bort skiten, inte nån enskilt företag som inte e van vid den formen av nånting... men iallafall, jag blir glad över att se en målad vagn... se nerspitade busar beror på idioter som inte fattar innebörden av att göra nåt..
men de kan väl anlita kommunen med tror du inte sl/sj? har gjort de
Hej svejs
...........
har de aldrig händ dig,kanske de aldrig har hänt.
Moderator
2006-07-17 14:42
Vänerborgs ulv har vaknat, hrmm...
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
shit vad alla ska böla. låt folk göra vad dom vill, skitsamma om det var toys eller inte. 23 bussjävlar e nerkladdade. bättre att nån är ute o gör nåt än sitter hemma o gnäller. lägg en egen jävla buss wc om de nu e de ni vill se. patrikero: bussföretaget väljer själva om dom vill ta bort det eller inte. "se nerspitade busar beror på idioter som inte fattar innebörden av att göra nåt.." "nerspitade" (vad det nu betyder) tågvagnar då? Vart fan du än klottrar e de samma sak, nån får alltid tvätta bort de om ägaren bestämmer att det ska bort. tåg buss vägg whatever. sluta gnäll!
Swebus har tagit egna bilder på skadegörelsen och gjort en anmälan till polisen. På bussarna fanns så kallade tags som fungerar som ett slags signaturer för klottrare. Eventuellt kan de leda fram till rätt gärningsman.
Vi ska studera bilderna av tagsen och se om vi har uppgifter om något liknande som har gjorts tidigare, säger Jörgen Nygren som är presstalesman vid polisen i Vänersborg. känner ni någon som har blivit tagen av att polisen har studerat bilder?
?
70is X0 och Får man inte skriva de eller ?
Graffiti?
fattar inte hur man kan sitta och predika och att man skulle inte bomba när man kunde göra två buss wc och sånt skit. alla som klottrar klottrar ju inte för alla andra och det rä skitsamma om det är bombs eller 5000000000 jävla wc fan....