I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

RULL MÄRSTA !

Vår Hiphop - Graffiti

2006-07-25 15:54

RULL MÄRSTA !

en iski. grön vit och gul fill. svarta lines.
rosa och oragne bakrund blå seconds!(ej signad nått vad jag såg)

en hicks. brun blå grå och oragne fill. röda lines och 3d! ingen bakgrund! signad revelations och fame!

en 2fresh. orange blå grön gul fill. lila bakrund med blå och vita prickar. svarta lines! signad ROR och SEAR .

rullade mot sthlm central! har bilder som kommer upp senare!!

dom var riktigt tunga;)! om nån annan har bild kan ju den oxå lägga upp

NicoelRico P14 :
Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?

2006-07-25 17:01
Iski e väl en gammal målare? Har för mig att han målade i början av 90 talet eller nåt, har sett gamla grejer av honom.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-07-25 17:40
Najs bra att du har bilder också *tummen upp!* inte många som har med kamera när man väl behöver det :P

2006-07-25 17:59
jag har alltid kamera med mig;) vi hade precis varit o målat o fotat oxå så de va i perfekt läge:P precis när vi kom från bussen så såg vi målningarna så polaren tog kannorna o jag kubbade in på perrongen o fota;)
NicoelRico P14 :
Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?

2006-07-25 19:31
Iski kan gott o väl vara en oldschool räv. Sear är ju som bekant inte helt ny heller ;)

2006-07-25 21:45
kommer imorron
NicoelRico P14 :

2006-07-25 22:51
okej hehe nån som har en hjärna att ta med kamera hela tiden. Jag ska önska mej en liten till födelsedags present och så kan jag ha med den =)

2006-07-25 23:12
jag såg dom hastigt när jag åkte mellan t-centralen o karlberg

2006-07-26 05:24
aight, låte rju dötungt
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT
Graffare

2006-07-26 11:13
Det låter faktiskt riktigt fett, hoppas bilder kommer upp :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2006-07-26 12:13
tror han lägger upp dom när han vaknat =) dom flesta brukar sova så här dags :P

2006-07-26 13:03
jag tror han kanske är på jobbet eller i skolan nej inte skolan det är ju sommar då borde han ha sommarlov. eller han kanske går i sommarskola tror jag då slutar han nog vid fyra så kanske han lägger upp bilderna sen tror jag
för sent
Graffare

2006-07-26 13:17
jeas P10

Han kanske skate:ar eller spelar CS.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2006-07-26 15:34
Eller spelar world of warkraft + att han kanske ligger och steker på stranden eller vid nudistbadet.

2006-07-26 18:01

Förövarna vill inte ha bilderna på nätet så jag rensade. Lägg inte upp dem igen tack.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2006-07-26 18:07
Eyegasm får man fråga varför?

2006-07-26 18:09
Färgblind
Det är inte varje dag det målas feta färgpieces på pendeln nu för tiden så jag antar att de antingen vill ha bilderna för sig själva eller ha med dem i nån blarra. Jag ifrågasatte inte deras önskan så jag vet inte varför.
www.eyegasm.se

2006-07-26 18:32
ok jag accepterar d;)
NicoelRico P14 :

2006-07-26 18:34
okej tack för att du svarade =)

2006-07-26 19:21
feta och feta vettefan om dom var..

2006-07-26 20:54
italia
Jämfört med hur det brukar se ut på pendeln anno 2006 så var de feta, tycker jag iaf. Då menar jag feta som i fårost och fresh.
www.eyegasm.se

2006-07-27 11:29
nån borde göra nån slags databas så att när man om nått år köper en tidning och ser en bild i den så kan man kolla upp vilken dag samma målning rullade. Då kan man relatera till den härliga sommardag som grejerna syntes och allt var fortfarande nytt och fräsht. Bilder i tidningar säger ingenting, de kan lika gärna vara photoshoppade. Ser man en bild samma dag som sakerna rullade vet man att nånstans sitter det ett gäng glada målare som gjort något kreativt samma dag några timmar tidigare...aja nog med gnäll. Bara att betala senare så kanske man får se bilderna om ett par år.

Förbjud rulltrådar överhuvudtaget, förövarna kanske inte vill att folk ska veta att det målas!

2006-07-27 12:03
Man blir förevigad genom tidningar, bilder på internet är inte för evigt. Dessutom så ger bilder på "rull" en skev bild utav piecen eftersom hälften utav alla som fotar inte kan fota och den andra halvan gör det med mobilkameror så att det likförbannat ser fördjävligt ut...

Ger inte piecen någon rätt överhuvudtaget.
Ride 13"s y que?

2006-07-27 12:06
Soma

Förbjuda skvaller i en subkultur låter lika enkelt som att taksurfa från akalla till nynäshamn...

Det går inte
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"

2006-07-27 19:47
eyegasm

sant sant.

2006-07-28 08:30
hellre en skev bild på nätet än en död bild i en tidning. bara min lilla åsikt dock.

2006-08-01 22:21
dom var riktigt feta! har haft turen att få se 5 rull senaste veckan. dels detta, sen irok,vision,kh och oics rullet idag hfu rull på dubbeldäckaren och 2 till.det var inte igår man såg 5 rull på en vecka.
PRAG natt