Ungdomarnas sysslolöshet leder till ökad vandalism
Kuckeliku, klockan är över sju, dags att .. *Ungdomarna är vår framtid, det är faktiskt de som ska ta hand om oss, när vi blir gamla och sjuka. *Ungdomarna=Vandalerna. Så släng burkarna och börja ta hand om De äldre istället.
har de aldrig händ dig,kanske de aldrig har hänt.
haha :D:D skrattade igen hela texten !
Riktar inget ont mot någons humor här, men jag såg verkligen inte det roliga i den där artikeln. Tycker det såg ut som vilken annan klotterkritisk artikel som helst.
SJysst att man även här vävde ihop Trashing,bögkladd och graffiti^^ Fast iof går de ihop rätt bra för vem trashar inte?^^
hahaha. dom känner sig innstängda i en busshållplats. dom som skriver tiningen vet inte mkt.
"asså när vi bajsade var vi kungar"
BIT du är trög... dom menar att folk som oss inte har nått att göra... ja vad fan gör man i sverige? om man är under 18? super och trashar... när man drar till damnark finns de fett mycke roligare saker att göra än här... så äre även i norge, sverige suger fett på att servera nått att göra åt ungdommarna, och skaffar istället CSG och andra anti.graffiti skit som inte hadde behövts om man hadde hittat på nått åt folk som trashar... men men graffiti ska målas överallt men att fucka busskurer är väl inte nåt shit som ska hända överallt?
Oh baby, baby I'll get down on my knees for you!
Sjysst att det föreslogs laglig vägg iag, istället för en vandalsquad...
...
Hade dom inte något bättre att skriva om?
säkert artikelskrivaren egna barn som slagit sönder kurerna =)
dede P15 Tror du det händer mycket i Sundsvall eller?
...
så, vad gör ni på fridtiden annars?
behöver ni funkis så bjinga bilen!
Så tills dess är det dags för de ansvariga på Sundsvalls kommun att fixa ett Ungdom-ens hus till Sundsvalls sysslolösa ungdomar. Lyssna på ungdomarna, så kanske de lyssnar på er! Anders Eriksson, fritidspolitiker och framför allt pappa abow asså!
bitchside P60 Vad ´har dom som e så skoj i Norge då? Spatsera på oljeplatformerna eller titta på fjordarna?
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
mannen som skrivit artikeln har definitivt rätt, ge ungdomar mer att göra, det KAN inte göra något sämre. Varför man trashar busshållplatser går fortfarande över mitt förstånd även efter många år som klottrare? Vafan ger det över huvud taget? Det är ju fan inte ens roligt.. Roligare skulle vara att kapa loss skiten och flytta den 600m, det är dessutom en utmaning.. :D
Det är inget fel i att ha roligt så länge man bara skadar andra!
klart man är sysslolös om man bor i sundsvall.. Soft artikel dock. Skönt att se nån som inte klandrar graffitin rakt på, utan nån som ger dom vuxna och dom som bestämmer en insikt på att det kanske kan vara deras egna fel i slutändan. och det är det ju nästan.
fuck all you haters!
Denna sysslolöshet förbryllar mig, vad gör man egentligen i en stad där man kan göra saker? Det kommer jag aldrig fatta. "Åhnej, de stänger alla ungdomsgårdar" Vem över 13 år finner nöjet i att hänga på den lokala ungdomsgården? Äsch, alkohol är det enda svaret. Jag kan inte komma på nåt annat man kan göra på helgerna som är roligt.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Fattar inte när folk klagar för det inte finns nåt o göra i småstäder, finns inget o göra i storstäder heller än att driva runt o punda o trasha. Precis som i småstäder. Man får sysselsätta sig själv va fan, börja i en sport, skaffa en hobby, gå med i en förening. Alla vill ha allt serverat, ut o jobba med er om ni nu har så mycke fritid era luffare!
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
"Lyssna på ungdomarna, så kanske de lyssnar på er! Anders Eriksson, fritidspolitiker och framför allt pappa " haha, skön artikel! G_G, Daddy.
den röda linjen sitter djupt i blodet..
typsikt sundsvall....shitcity det är så synd att Anders Eriksson blandar ihop hela sundsvall med granloholm som för övrigt är ett jävla skitställe med rastlösa ungar och småtoys det är också synd att Anders Eriksson inte verkar hänga med och inte vet att jag Mfl försökt hooka en laglig vägg i skitstan hur länge som helst..
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
vadfan förväntar dom sig... klart dom blir krossade om dom sätter upp glasrutor överallt...
Vilken Tokig grejj!
"Demokrati är att säga vad du tycker och göra vad du blir tillsagd."
ToyboY P20: de låter fett mycke roligare än att sitta och och inte gö ett skit här i rått-sverige
Oh baby, baby I'll get down on my knees for you!
Han lät som värsta töntpappan
amen vadå killen vill kirra en laglig vägg för ungdomarna , ut och krasha mer busskurer så får han sin vilja igenom !!!
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Ungdomarnas sysslolöshet leder till ökad vandalism Det är ju precis där saken ligger? Killen har rätt, inget roligt med det här om man jämför med tidigare spekulationer i media.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Anders Eriksson, fritidspolitiker och framför allt pappa Fritidspolitiker, hahahahahha!
Hey Dude!
snopp..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.