2000 kameror snart uppe.
I höst sätts de nya övervakningskamerorna upp i tunnelbanan. KlickaHär "Nu slipper du vara rädd för att bli rånad,och stationen slipper bli toy målad."
har de aldrig händ dig,kanske de aldrig har hänt.
dom kan väll iaf ge fan i pendeln?
where my smokers at?
Oktober 2006 Alla på den listan har ju redan fått sina kameror..
Vem fan bryr sig om kamerorna? Det sitter inte folk och kollar på dem dygnet runt. .. FLEMPAN FÅR INGEN!! :D haha
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
Oktober 2006 Aspudden Midsommarkransen Zinkensdamm Slussen December 2006 Mörby Centrum Danderyds Sjukhus Universitetet Gärdet Bergshamra T-Centralen Kungsträdg. S:t Eriksplan Odenplan Rådmansg. Hötorget Ropsten Karlaplan Hornstull Mariatorget Rådhuset Januari 2007 Skanstull Medborgarplatsen Tekniska högskolan Stadion Februari 2007 Solna C. Stadshagen Liljeholmen Mars 2007 Akalla Husby Kista Hallonbergen April 2007 Hjulsta Tensta Rinkeby Rissne Sundbybergs Huvudsta Maj 2007 Skarpnäck Farsta Strand Alby Masmo Skärholmen Juni 2007 Duvbo Vreten Näckrosen N Näckrosen S Gamla Stan Augusti 2007 - pendeltågsstationer Bålsta Märsta Upplands Väsby Stockholm C 13/14 Stockholm C 15/16 Stockholm C Klbg Sthlm Södra Swed Sthlm Södra Rosen Älvsjö Huddinge C Tumba N Tumba S Södertälje C Haninge C N Haninge C S Västerhaninge Järna Jakobsbergs C Oktober 2007 Hässelby Strand Vällingby N Vällingby S Åkeshov Alvik N Alvik S Hagsätra Högdalen Globen S Globen N Fruängen
www.gbg031.se
Jävla big brother sverige... Dem säljer säkert banden till nått skitprogram på kanal5..
...och det är det som är så fint med whoa!
Efterlyst here we come.
spliff macht frei
Inte många på linje 17 nice =)
Va trygt de känns då :))
Sätet bredvid dej är avsett att ställa kassar eller väskor på och sätet på din motsatta sida är avsett för dina fötter. OBS! Ta inte av dig skorna!
Jag tackar för listan, Aftonbladet!
den röda linjen sitter djupt i blodet..
lol, det har väl funnits kameror dom senaste 4-5 åren dom köper bara nya typ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vidrigt...sicka as dom är!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sitter redan såna där "nya" kameror i slussen.. Sänket_ inte kameror som spelat in.. bara kameror till chaffisarna..
"De första kamerorna kommer att vara på plats redan i oktober. De nya kamerorna filmar hela tiden och ser allt som händer på perrongerna och i trappor. Bilderna förs automatiskt över till en bemannad övervakningscentral."
De första kamerorna finns redan, på Zinkensdamm har de 2 st på varje perrong som ser allt och på Aspudden har de flera små kameror som ser ut som disco kulor ^^
antagligen får röda flest och först
Fjantigt dom vill bara åt skadegörelsen med banden kan vem som helst lista ut..
Kamerorna kommer också att användas i utredningar av faktiska tillbud - det kan vara allt från skadegörelse till brott. så skadegörelse är alltså inte ett brott?
känns som det behövs lite tips hur man pajjar övervakningskamror =)
Lyricist
2006-08-18 20:16
haha dom skriver bara att folk e rädda för å bli rånade bara för att ingen ska få reda på d riktiga syftet kamerorna har = att stoppa "klottret"
Lyricist
2006-08-18 20:17
håller med fks yapp d enda man kan göra nu e att börja trasjha kameror där ute tills dom inte palalr att ha dom uppe å byta ut dom hehe... d lärju funka efter 1 år lr så...
"Händer det något kan väktare, polis och ambulans snabbt dirigeras till stationen. Kamerorna kommer också att användas i utredningar av faktiska tillbud - det kan vara allt från skadegörelse till brott. " Så skadegörelse är inte ett brott längre?
fishscale nån nämnde det tidigare.. okej gör som i trailern till Transit rapetape spraya för kamerorna då tror dom att det är nått fel och tror inte det första dom gör är att rusa till perrången och titta vad som e fel. så då har man väl lite tid att måla. =) fan snart kan man inte ens gå och pissa utan att få en kamera uptryckt i nyllet..
man går o ska pissa ute i skogen o så ser man en kamra i nyllet :0
Hej svejs
men kamerornas mamma, fuck kamerorna
Yes 1 år kvar innan dem sätter upp i Farsta Strand!
Lyssna först, snacka skit sen
Händer det något kan väktare, polis och ambulans snabbt dirigeras till stationen. Kamerorna kommer också att användas i utredningar av faktiska tillbud - det kan vara allt från skadegörelse till brott. - Såg att folk hade tagit in detta. men det är därför ni har anledningen till att dom sätter upp dessa kameror.. Enda dom skrämmer är småbarn! Toys! fjollor! Det är dem personerna osm förvinner. Folk har kört hardcore så varför sluta. vad ska dom plocka er på... att ni hade en chrom fläck på "rånar"luvar? shiii no way! fuck this shit! Enda som är bra är emot våldtäckter.. skulle inte vilja höra att min syrra blivit våldtagen men får man veta nåt sånt skulle jag döda den personen till 100% varför skulle man banga på en sak o förlåta? Pass på tvekare i denna situationen.... shiiit. men don't worry. tror inte dom har resurser för att kolla igenom allting... med tanke på att vanliga fartövervakningskameror inte följs... ooch hur ska det då funka i t-banan då det är fler... Peys!
Dude tell me something....
vem bryr sig dom säger alltid så finns ingen skyllnad på att det kommer att vara mer kameror
då år de bara spraya över skiten om man ska måla station
lenas1 jag sa det lite längre uipp i tråden. Bara att köra med maskering och spraya för linsen på kamerorna då funkar det nog. =) men på slussen och dom får man väll köra när det inte går några tåg (om tågen slutar gå på natten jag vet inte bor inte i sthlm) för jag tror inte det sitter en massa folk och tittar på skärmar mitt i natten om det inte rullar några tåg.. kanske blir att man ser nått en gång på yp 17dar :P
varför e alla så jäävla kameranojjiga.. sitter det ett maskingevär som ba går lös bredvid kameran? de e inte som att polisen eller csg sitter och kollar live vad som händer.... kööör bara
Redline MAdness
STÖRTA REGERINGEN!
on the run
jaha vatur man kan ha då inga kamror i ulriksdal :P kom och kör där för fullt bara :D
Händer det något kan väktare, polis och ambulans snabbt dirigeras till stationen fan d låter illa
Söker du beef?
Har redan läst för någon vecka sen att det ska finnas typ 57 kameror på zinken. Min polare var där och räkna och hittade bara 24. Antingen är det som stod i tidningen falskt eller så är resten dolda. Dock tror jag att dom inte är bemannade. Det ska ju tydligen dom nya vara... Frågan är om dom är bemannade dygnet runt eller när tunnelbanan är öppen...
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
2000 kameror? shiit... kommer bli fet många hit and run trowies man får se på efterlyst om dom gör nått inslag på de hahahahaha
Oh baby, baby I'll get down on my knees for you!
Finns sten för fan,bara å börja kasta..Både på väktare å kamera..
KC CREW
obligatorisk vandalisering av bevakningsutrustning vid första anblick råder alla borde organisera sig och slå sönder kamerorna i takt med att dem sätts upp
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
För många kameror för att kunna kollas på 24/7, tänkt själva 2000 monitorer vem ska sitta å övervaka dom :)
_LORK_ en sommar jobbare som tröttnar efter 20min och börjar titta på porr haha :P