Rull mot Uppsala...
skymtades på ett regionalt tåg(blåare än det som man vanligtvis ser) för cirka 20 minuter sen, satt i en bil på långt avstånd så jag man såg knappt, alla var i färg allfall, 4 st panels tror jag (!?) åker antagligen upp mot gävle hållet...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I vilken sida i färdriktningen var målningarna?
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
vad var det för tåg då?
wemcrewclickclackgang!
Blue x låter det som.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
blue x kan det nog ha varit... jag satt och väntade i 2 jävla timmar på tåget men det kom aldrig !:( så antagligen har det åkt mot längre än gävle... ingen som har mer info om detta rull?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det borde ha varit det som skulle rulla in 15.33 i Gävle, men det var ett vanligt ic och dessutom 11 minuter försenat. Sen rullade det in ett ic för en minut sen också med Blue x lok och resten vanliga vagnar. Det var inget på höger sida i färdriktningen men vänster sida vet jag inte.
vare det där långa tåget som åkteförbi uppsala typ kl 1-3 tiden nångång med en ligg vagn sen vare reklam på lokvagnet? jag såg ifrån vänster sida om manstår på tåget riktad framåt mot uppsala på den sidan var inga panels om det ens var det tåget
Färgblind Det tåg du beskriver är det som rullade in 15.44 i Gävle, det var helt rent.
Det med Blue x lok har flyttat loket till slutet av tåget nu och rullar nog strax mot Uppsala. Om det finns nåt på det tåget så är det i höger sida i färdriktningen.
Det rullade nyss, är i Uppsala om en timme skulle jag tro.
eyegasm: Vad var det för något då? Så man vet om det är sevärda grejer liksom
eyegasm: Okej
va fan är det ingen som sett de :S:P Dem satt på höger sida i tågets färdriktning på vagngen bakom loket och det såg ut som det var end to end inte säker...
kan ju tilläga att jag såg rullet 14.21 då jag kollade på klockan direkt efter :P
ja såg de de va soft o sen några till
Hej svejs
såg 3 panels i norrköping, vetingenting om vad det varför för tåg men det var 3 panels på typ sista vagnen, den första var en svart cha med vita lines, sen kunde jag inte tyda dom 2 andra..
eyeyey
det var Hopp, Order, nån? och Soia. rullade ifrån mot stockholm C kring kl.21:50. det var värda grejjer!
nut-sack
jag såg den ifrån stockholm mot uppsala ca 13.00
Hej svejs
jag har bilder från mobilen som jag lägger in senare om ngn vill?
...och det är det som är så fint med whoa!
hopp soia order keje supreme dream team
dom kommer nu snart ska bara ladda upp dom
Förövarna vill inte ha bilder i tråden så jag rensade.