fel o köpa en trisslott.. eju lika stor chans att vinna miljoner på de..
I'm big drunk as you can see, I bet you would like to undress me..
Fy fan va desperat man är i en trisslott om man golar :(
Haha gå dit o hitta på shit då alla tips ger trisslott.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej töntjävel.. nån som inte graffar.
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
haha, fan va bra. Nu är dom allt upprörda. Hoppas alla golar på allan som inte existerar :D Och så går dom ännu mer back
mestlol =/ ska flytta dit o hämta cashen.
den röda linjen sitter djupt i blodet..
Det kommer gå hårt till ibland Lunds toys
Mera Vatten - Behind Enemy Lines <br> Vad presterar ni på 3min? Vägg nej tack
HöllKäfta P0 OAVSETT om du inte gillar någon eller inte så golar man inte...
det var jag hela tiden... HAHA
Lever livet o levererar flowen lägligt!!
riktigt dåligt skriven artikel,, låter som en elev i 9:an skrivit den
Loveme P14. Ööh jaha, varför hoppas du det? Vaddå känner du dom? Har dom gjort dig något personligt? Eller e du bara en sån person som njuter av att se andra må dåligt? Snorunge
sluta sanera så blir det billigare :)
in the streeet they call it MURDAAAA... !
surt om man inte får en vinst lott haha
va?
En jävla trisslott! Vad händer med världen igentligen?..
what is love, baby dont hurt me,dont hurt me ,no more!
fan vad snålt....värt typ 25kr eller vad en sådan lott nu kostar...
Graffare
2006-10-04 11:12
Neger Olle är Lunds största klottrare..
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Colours, jag njuter av att se dom idioterna som vill förstöra min kultur misslyckas, jag hatar dom. Kalla mig idiot om du vill.
gola på whoa. casha ut lotten jag villha halva vinsten!
cry me a river! --> thcrew
haha, eller hur, cash rules everything around me!
hahaha va spelar det för roll o ge typ 16 åringar så mycke böter att det komemr ta dom 10 år att betala tillbaka, dom får ingeting av sin lön.. dom skapar värre brotslingar än små klottrare...måste göra olagliga saker för att få pengar.... dom kan lika gärna ge mig en miljon i böter om dom endå ger mig 300 000...
Not all drugs are good. Some... are great!
Loveme P14 Jaha, men det e ju inte direkt vettigit tänkt. E din kultur att springa runt och klottra på privat egendom? Om inte, hur vet du då att dom vill förstöra din kultur? Dom vill ha fast dom som klottrar på deras hus, som dom sen själva får betala för att sanera. Ni som tycker det e fel att klottrar på privat egendom, som villor, bilar hus osv, detta e ju exakt samma sak, eftersom dom äger det tydligen privat och får också betala det från egen ficka. Och då e det fel tycker jag. Dessa människor har nog inte gjort något för att förtjäna det. Så fort graffiti går ut över enskilda privat individer så e det fel tycker jag. Man ska ha respekt för månniskor. Även fast man är en tuff och häfig graffiti målare. Det tycker iaf jag.
Haha klosters fälad click breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Coulor, jo de ligger nått i det. Men jag visste inte att de handlade om privata saker.. Trodde de va mot kommunen. my bad
Men jag vill förstöra kommunen
Haha okey. Aa jo det e inget jag direkt har något emot. Eller förstöra komunen vill jag väll inte, men jag bryr mig inte direkt om jag kostar dom lite pengar, dom har så det räcker. Sen får dom ju skylla sig själva också med tanke på hur dom better sig mot oss graffare, komunen alltså.
Graffare
2006-10-04 13:57
det bästa va ändå "- De som är absolut bäst på att hitta klottrare är bildlärare och teckningslärare som kan känna igen stilen, säger Rune Persson."
Yall done fucked up, turned me back to the old me!
Jag är inte arg på hur dom beter sig mot oss graffare. Men jag hatar vad dom gör, hela regeringen. Och nästan hela världen. Jag har inte valt att bli född i nått samhälle. Jag vill leva vilt och va rambo:D
Jag har faktiskt märkt av mycket nya tags av vad som verkar vara verkligt unga kids på den delen av väster. Hoppas de tar varningen på allvar och skaffar undan bevis, lär sig sina juridiska rättigheter när de grips mm. Tyvärr lär man sig ofta sånt allt sånt först efter en torsk i tidig ålder. Blir det inte alltför mycket att betala så kan det ju vara en nyttig upplevelse av hur rättssystemet fungerar. Det är bara att fortsätta förstöra skit, kids! Lund har ändå för många snutar. De behöver nåt att göra...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha.... trisslotter till dom som skvllarar... ja det låter ju bra ;) tipsen haglar in... :D
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
Nu hoppas han att klottrarnas skolkamrater ska vara så sugna på Trisslotter att de avslöjar kompisarna. Fett nice.
bull för dom om nån målar vinner 25 mille o köper ekonomi pack från henxs för hela skiten o bombar sönder
Jag fiser THC !
målare...
Jag fiser THC !
Alla som gör tjugo målningar till, det här året får en trisslott av mig!
Jag vann 100 spänn. Golar en till imorgon.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
årets skämt för fan..
wemcrewclickclackgang!
"Nu hoppas han att klottrarnas skolkamrater ska vara så sugna på Trisslotter att de avslöjar kompisarna" hahaha
Om man golar ner sig själv och får trisslåtten och skrapar den, och sen: -naah jag bara skojade det var inte jag. Har man någon laglig skyldighet att lämna tillbaka lotten?
FREE Ayatolla.
Ruffmuffin, vaddå e 20 pieces mycket att göra innans årst skiftet tycker du?
"De som är absolut bäst på att hitta klottrare är bildlärare och teckningslärare som kan känna igen stilen, säger Rune Persson" haha de var min lärare som gav mig stil
sanera varannan helg så halverar ni saneringskostnaden, WOILA!
tyckar nån borde dra dit o måla en stor jävla trsslott på väggen... i
Jag fiser THC !
Äh, detta gör ingen skillnad. Graffitin är istort sett död här i Lund...
Mind Your Head...
se till o få tag i den där vildhjärnan nu då
ÄBOD
aaahahaha! vilket skämt!
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
klart man gör.. det e ghetto!
cry me a river! --> thcrew
- De som är absolut bäst på att hitta klottrare är bildlärare och teckningslärare som kan känna igen stilen, säger Rune Persson.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta