jag vet att man inte får fråga om detta men börjar bli desperat
ta bort tråden om ni störs av den men jag har letat i ett halvår på nätet för att hitta Fafi teckningar/målningar jag ska tatuera en av hennes tjejer och behöver ha ett stort sortiment o välja över , förmodligen kommer tatueraren plocka ihop ngt av flera bilder. den enda siten förutom hennes egna (som inte har mkt) som jag hittat är dennahttp://l322.1.free.fr/galleryeng.php?p=1&name=Fafi och jag behöver hjälp till att hitta ngn annan site med stort urval.har gogglat och altavistat mig till döds utan att hitta mer än just den siten och hennes egna. hjäääääälp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Testat å mailat henne å fråga? Kanske tycker hon att det är en soft idé å gör en skiss. Man vet aldrig..
joråsåatt
Har alltid tykt Fafi varit en blek kopia av Miss Van. Det kanske är enklare att hitta bilder av Miss Van också, du kan ju göra ett försök iaf:)
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Miss Van gör snyggare grejer tycker jag..
faty fat faty
nah har sett en massa anv miss van(bara kolla på länken jag gav, miss massa miss van där också) men fafi är de som gäller för mig. jag har övervägt o fråga henne på myspace.men vååågar inte. hon kanske vill ha multum betalt är min åsikt, varför skulle hon inte vilja ha det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oo fin stavning när jag har bråttom: sett en massa av miss van finns massa miss van där också
räcker inte d där asså? d va juh typ fett många bilder.?
tänk före efter
tycker det fanns jävligt mycke pics på grejerna på den där sidan... hur jävla kräsen är du? 14 sidor förfan
C.R.E.A.M.
klart som fan man ska vara kräsen om det är något man ska gå runt med i hela livet
känns som om du ahr ett STORT urval där ändå... haru kollar "Next page?"
Oh baby, baby I'll get down on my knees for you!
14 sider bilder ju
Oh baby, baby I'll get down on my knees for you!
ja. och dom räckte inte. det är mkt som inte är av bra kvalite, mkt sådana små kluddfigurer etc. jag vill ha fler o välja emellan.
(undrar dessutom varför 4 pers måste säga exact samma sak, tror ni inte man kan läsa?)
Om du har hennes myspace så vore det väll det bästa alternativet. Hon har nog mer koll än vad folket här har.. Och som sagt, hon kanske gör en unik tattoo till bara dig! Go for it girl.
nah fan ,hon kommer kräva mig på 3000 euro, och om man skriver o frågar "vart finns alla dina teckningar på nätet" blir hon nog rätt sur, tror inte direkt hon är för att alla snor hennes grejer...
hehe har du sett vad fafi gör nu förtiden?? hon har eget samarbete med adidas och egen klädlinje, hon har sina tryck på väskor etcetc
tackar. fler såna.
hon har väll med någon sida i boken "Graffiti world" om jag inte tar fel
de ska jag kolla upp, tackar
ok. jag har tagit mig modet- jag får lov o fråga henne. men hur fan smickrar man en graffare då? tänkte skriva ngt i stil med: Dear Fafi, my name is --- I've admired your work for years and want to tattoo one of your drawings onto my ankle. I've been told your drawings match my personality and appearance, and it would be an honor if I would have your approval to do this. I've been trying to find any drawing of an angel by you as other tattoos on my body is connected to angels and wings, but have failed to find any. Would you even consider drawing a sketch of an Fafi angel ooooor look into your old work to find any of the sort. I would remember this my whole life through Best regards/ ---
tror absolut inte att hon blir förolämpad. på banksys sida tex kan man se folk som har gjort gaddningar av hans bilder. det är ju en bra komplimang. Skulle hon mot all förmodan bli sne så är hon en tönt och då kanske det inte är något man vill ha på kroppen iallafall...
sant de e nog mest de jag är rädd för kom jag fram till i morse, att hon skulle visa sig vara en häxa skickade iaf iväg ett mail på myspace, i stil med det ovan
vänta tills du blivit desperat.
klart. men tror inte hon kommer svara,känns som att de räknas som spam o slängs, men tog de jag trodde mest på för hon är online dagligen på myspace
inte än så länge. men klart de blir tat ändå. ingen idé o vara artig. har utvecklat mitt tema lite. men de kommer troligen bli 2 tatueringar, en djävul, och en ängel med utgångspunkt från en fafibild som tatueraren får rita om. ska imorn till 2 som får rita förslag, om de har lust o rita lite gratis då jag inte litar på deras artistiska begåvning..