|
|
|
|
|
hemmabyggen
tänkte starta en tråd med hemma byggen helt enkelt så kul har jag, montret
hon gör sej av med alla som stammar ja inget kan slå svenska 2
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
http://www.djupet.se/userfiles/pictures/4418/44181161622156.jpg
|
|
|
Älskar denna sortens trådar. Kommer med bild på min limflow om jag orkar ta bild nån dag ;)
|
|
|
bris.. lite stor?
Den där mannen.
|
|
|
jo men man får i en gryg liter så den räcker föt en helkväll
|
|
|
Jo.. Men den i ryggan.. Lite väl klumpig? ;)
|
|
|
jag har sabbat innerfickan i jackan satt den går ner i fordret där å den e inte så tjock så de funkar
|
|
|
Enklare att mecka om en PET-kork till en 3:a och slänga på valfri PETflaska, vanliga 50cl funkar rätt OK om man behöver kvantitet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
möjligt men ja kunde inte låta bli de e så najs me de där handtaget
|
|
|
de va den fulaste bojja bygge ja skådat
|
|
|
bris P0
Den där va KLOCKREN ! =D
|
|
|
|
|
|
Kan inte alla fatta att det heter Hemmabygge, inte hemma bygge.
Signatur får rum här
|
|
|
big ass markern va tyngst
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
|
|
|
jahadu, men vem orkar göra en? langar kanske bild på en gammal hederlig deo marker sen...
|
|
|
amfetaminpsykos, kan inte du länka bilden du slängde upp i nått forum. en massa petflaskor med treor på. den bilden skapade hela min mani med att blanda eget.
|
|
|
|
|
|
whatone Jag har den sparaad för den var så fin :) Om du inte har kvar den psykosen så kan jag fixa bild om du vill?
|
|
|
|
|
|
fixa bara bilden.
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
|
|
|
amfetaminpsykos Får jag ditt tillstånd att lägga upp din bild?
whatone, btw så är det bara 1 flaska med udd på ;)
|
|
|
dede
Du kan langa upp den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
amfetaminpsykosens hemmalabb rockar.
|
|
|
Kan inte bara amfetaminpsykos slänga upp den? eller något annat hemmabygge?
|
|
|
Jag skulle förmodligen kunna rassla fram den men jag jobbar till klockan sent idag.
|
|
|
Okej
|
|
|
casual, du vet lika bra som jag att jag inte varit den aktivaste av målare. men jag sålde en väldig massa ett tag där.
|
|
|
|
|
|
Psykosen har alltid nicea saker för sig!
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
|
|
|
Amfetaminpsykos
schysst! :D
jag blundar nu.
|
|
|
Bris, är det inte osmidigt att skriva med den?
Whores from the underground
|
|
|
va är det som är så överdrivet me bilden på diskbänken? ända hembygget ja ser är en 3a på en petflaska
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
|
|
|
Lommas Dubble ChromeX2 Delux v2.0
Ingridienser:- 1st Tejp rulle
- 4st 400ml chrome
- 4st gold caps
- 1 par stora händer.
Tillagning:
- Tejpa ihop dina sprayburkar i par.
- Sätt på capsen.
- Fundera ut det bästa sätter för Dig att hålla dem. Förslagsvis med pekfinger och lillfinger på vadera cap och tummen imellan burkarna.
- Använd fantasin till att komma på för och nackdelar.
(textformatering är en yrkesskada)
|
|
|
Lomma Snacka om dubbel kromning ;)
|
|
|
Macdahoe F8
Maddafucka!!! Grymmaste, är det din? =O Shit, får jag köpa den av dig? du får 240kr för den!!
Why?!
|
|
|
Ironin är underbart kul i denna tråden !
not
yo hiphop r'n'b
|
Graffare
2006-10-25 16:32
|
Lommas va najs, det ska provas, ;)
|
|
|
Lego-pennan (Ifall lego-gubbarna hade pennor skulle de förmodligen se ut såhär): DelarnaDelar: 1 st lock (ej med i bild) 1 st VVS-rör med gummipackningar 2 st VVS-pluggar matchande storleken på röret 1 st udd, i det här fallet av s.k. allsvamp MonteradDelarna ihopsatta. Gummipackningarna på röret gör att pluggarna sitter på plats och att innehållet i pennan inte sipprar ut. I översta pluggen gör man ett hål för udden som ska vara ungefär hälften så stort som den tilltänkta udden (detta gör att udden hålls på plats och inte ramlar vare sig ut eller in eftersom svampen hela tiden vill expandera). LocketPennan med locket på. Hitta ett lämpligt lock som skiljer sig så lite som möjligt från den fetaste bredden på röret (i detta fall var biten man tar loss från de nya beltonlocken klockren, däremot behövdes det klippas loss lite plast inifrån som gjorde att det inte gick på helt). Applicera eltejp på utsidan så halva tejpen är på locket och resten står rätt ut, vik in det som står ut så tejpen sitter på båda sidor. Gör detta i 2-3 lager så locket sitter perfekt (d.v.s. att du får trycka till så att det går på ordentligt och behöver dra en del för att det ska hoppa av). In actionPennan "in action". Klassisk rektangulär form på udden för att möjliggöra kalligrafisk effekt om man går igång på det. Den smetiga täckningen beror på att ett vattenbaserat bläck användes vid demonstrationen, ser betydligt mycket bättre ut när man har i den riktiga varan.
|
|
|
Det blir det nog inget av men du kan adoptera en legopenna genom att införskaffa delarna. Röret+pluggarna återfinns på Bauhaus för några kronor styck (röret är dyrast, kostade strax över en tia). Allsvamp återfinns t.ex. på Alcro för det facila priset av 20 pix för ett stort block som täcker all uddtillverkning (av svamptyp naturligtvis) för en överskådlig framtid. Eltejp vet jag inte var man köper eller vad det kostar, det är sånt som bara finns.
|
|
|
..Psykos Hur stort är det där röret?
|
|
|
|
|
|
Psykos Den ser ju ut som en halv meter :D
|
|
|
|
|
|
hahaahahah klockren tråd:D
atention hoes!
|
|
|
fan jag trodde den va mkt mkt större än så ;D
|
|
|
http://sp1.fotologs.net/photo/33/13/87/agro_one/1161856876_f.jpg
|
|
|
Sån där gamla bingolotto squeezers vare ju en massa som byggde om förut.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
|
|
|
kreativ, du menar; ta av udden, hälla ut det lila "inket" och fylla på med eget? en helrenovering...
|
|
|
whatone
yep, tar flera dar.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
|
|
|
|
|
|
amfetaminpsykos
Är inte vp för jävligt hårda så de går liksom inte att trycka ut färgen så bra?
|