I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-11-01 10:18

Tjallers

det finns ju folk som gärna säger saker till folk(poliser bl a) som dom inte ska ha reda på. o då undrar jag om man kan åka dit fastän någon aldrig sett en när man gjort något?

Ja, jag vet att såna här trådar har varit uppe förut

Seriösa svar tack, hejdå

2006-11-01 10:22
Man blir ju iaf misstänkt!
413

2006-11-01 11:05
Ärligt, är inte ens säkert att det blir en misstanke mot dig... Beror väl lite på hur pålitligt vittnet anses vara... Och varför han eller hon misstänker just dig...
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.

2006-11-01 11:21
som Vene säger så måste utredarna se till pålitligheten hos vittnet. Om 98-åriga Helge säger att han såg något så fungerar det sämre i en rättegång än om 25-årige Björn ser någonting.

"Som klockrenh säger."
- oneoo

2006-11-01 14:24

Tokneka så länge du orkar, då har du iaf gjort ett tappert försök. varför ska staten behandla en sketen klottrare bättre bara för att han har erkänt och om han erkänner vad hindrar honom från att gola ner dom andra han målat med, för det hade jag tagit upp om jag var en snutjävel som förhörde "En liten jävla klottrare som förstör för tusentals kronor". och så fortsätter karusellen i evigheter tills alla har dött i cellen.

De e därför man ska hålla sig till några få som man litar på o skita i resten, rakt av, som MELMELMEL sa intervjun: Umgås bara med folk du litar på. Det är det bästa sättet att inte åka fast.

De må va lättare sagt än gjort, men teorin borde föranleda praktiken och kom ihåg, graff ligger bara något snäpp från bankrån, om man kollar av resurserna som läggs ner nuförtiden, så om du kör det hårda spelet får du bete dig därefter. jag e inte hardcore, men snuten behandlar mig som en, och om jag inte vill bli en råidiot som suttit inne 18 månader de senaste 3 åren måste jag bete mig som en vad? en hardcore.. teh, många tankar. dechiffrera skiten själv, jag pallar inte förklara allt.

Lita inte på staten, dom fuckar oss så hårt ändå.
Fuck the law!!

Blodröda ovänner.
den röda linjen sitter djupt i blodet..

2006-11-01 14:27
Döda gooooooooolers!!
Running free with lsd.
WemVlchillers

2006-11-01 14:28
azz om en eller flera "tjallar" på dig kan det räcka för att polisen ska "få upp ögonen" för dig vilket kan leda till span eller husrannsakan.. så har du nått fuffens för dig eller har shit hemma så kan dom klippa dig, med hjälp av bevis som dom fått sedan dom börjat utreda dig pga att någon eller några tipsat dom om din "verksamhet".. så WATCH YOUR BACK HOMIE..!!! haha
okej, röv.

2006-11-01 14:28
ta inte i så du spricker ;)
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!

2006-11-01 15:54

snillen spekulerar som vanligt

2006-11-01 23:42
Hatar tjallare.
Blev nertjallad av folk ja känner, fick pröjsa runt 3000-4000 eftersom han hotade att döda mig om jag inte gjorde det.
Idioti med tjallarfitter!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?

2006-11-01 23:44
FUCK ALLA TJALLARE
atention hoes!

2006-11-02 00:16

they r all over the place
suckaz born everyday
fins inte mkt o gora peepz
seru en knulla en d standard
Pz

2006-11-02 00:23
tror inte d e så stor risk i en storstad so sthlm tex, dom kanju inte hålla koll på varenda jävel
MY DOGGS BITE TO KILL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2006-11-02 00:31
Min första tanke va just det, att han inte e från sthlm, och utanför denna stad sere helt klart mörkare ut =(

G'Luck!
den röda linjen sitter djupt i blodet..

2006-11-02 12:56

desoner blir något att se fram emot! det känns som UP numera kör på en å samma grej, intervjuer med samma målare osv. fan stila upp er tidning! det är ändå bara atila,drum som kör något i etc. ja fattar inte varför ja fortfarande köper up när det ända som finns i den är hfu med mera, usch å fy, ja tror ja spyr!

WHaT eVa! DaAh!

2006-11-02 13:34
jag har en som tjalla på mig bara för han inte ville få betala mitt, 1500 kr skulle han få betala så han gola ner mig....
Not all drugs are good. Some... are great!

2006-11-02 13:47
okej shells, ja ska anteckna här i mitt intresseblock!

2006-11-30 04:59
*va vem?*
http://www.fetalines.se