Tjallers det finns ju folk som gärna säger saker till folk(poliser bl a) som dom inte ska ha reda på. o då undrar jag om man kan åka dit fastän någon aldrig sett en när man gjort något?Ja, jag vet att såna här trådar har varit uppe förutSeriösa svar tack, hejdå
Tokneka så länge du orkar, då har du iaf gjort ett tappert försök. varför ska staten behandla en sketen klottrare bättre bara för att han har erkänt och om han erkänner vad hindrar honom från att gola ner dom andra han målat med, för det hade jag tagit upp om jag var en snutjävel som förhörde "En liten jävla klottrare som förstör för tusentals kronor". och så fortsätter karusellen i evigheter tills alla har dött i cellen.
De e därför man ska hålla sig till några få som man litar på o skita i resten, rakt av, som MELMELMEL sa intervjun: Umgås bara med folk du litar på. Det är det bästa sättet att inte åka fast.
De må va lättare sagt än gjort, men teorin borde föranleda praktiken och kom ihåg, graff ligger bara något snäpp från bankrån, om man kollar av resurserna som läggs ner nuförtiden, så om du kör det hårda spelet får du bete dig därefter. jag e inte hardcore, men snuten behandlar mig som en, och om jag inte vill bli en råidiot som suttit inne 18 månader de senaste 3 åren måste jag bete mig som en vad? en hardcore.. teh, många tankar. dechiffrera skiten själv, jag pallar inte förklara allt.
snillen spekulerar som vanligt
they r all over the place suckaz born everydayfins inte mkt o gora peepzseru en knulla en d standardPz
desoner blir något att se fram emot! det känns som UP numera kör på en å samma grej, intervjuer med samma målare osv. fan stila upp er tidning! det är ändå bara atila,drum som kör något i etc. ja fattar inte varför ja fortfarande köper up när det ända som finns i den är hfu med mera, usch å fy, ja tror ja spyr!