Gold svart
Hur pass bra är den på blöt chrome? Täcker den, eller inte?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men nej. man måste ha oljebaserad färg för att den ska täcka chrome bra. typ Nitro, teerorschwart, roststopp osv.
större är bättre
Det enklaste svaret är "ibland". Låt gärna kromen torka åtminstone en halv minut innan du kör, den halva minuten blir längre beroende på hur kallt det är ute. Ett tips är att skissa upp med svart, fylla med krom och försöka att inte bränna över för mycket av linesen och sen linea igen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jooser. Jag är inte dum ihuvudet. Men måste finnas fler alternativ då man inte tycker om Montanas "rostkydd". Sen vill jag ha en svart färg, inte brun aktig.
gå till ÖB eller statiol så har du dina alternativ.
större är bättre
ÖB eller statoil? Vad ska jag dit och göra? Skulle jag vara ute efter att racka, Så finns det bättre ställen. Jag ville komma ifrån "roststopps looken" på några pieces, inte mer med det. Och black täcker inte chrome, Tänkte därför om Gold gjorde det. Så Jooser, snälla va tyst!
dumma frågor - dumma svar
större är bättre
Vadå dumma frågor? Knappast lika korkadee som du är. Och nej, man behöver inte alltid ha rostskydd på chrome. Finns flera knep, just därför jag kanske undrar? Är fullt medveten om att gold inte täcker chrome på sekunder, men kanske på 1 minut eller 2? Har jag fel? Dumpucko.
gold svart matt funkar utmärkt,låt kromen torka om du kör med black krom.
varför itne köpa beltons coversall black? funkar utmerkt
~~ when you wasn't famous... ~~
det beror också på underlag. Den är inte den bästa på tex blanka ytor som tåg om du har blöt chrome. men alltså betongväggar och dylikt är den problemfri, för mig iaf..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
gold svarta alltså.
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
köp traktorsilver istället. nästan lika ballt!... då funkar nog gold svart-piss-dynghelvetet
graffiti cant be stoppt, it will be here to stay!
jooser F17 men nej. man måste ha oljebaserad färg för att den ska täcka chrome bra. typ Nitro, teerorschwart, roststopp osv. Skitsnack. För att svara på frågan, ja den svarta montana gold funkar ganska bra på chrome, men inte alltid. Men det gör inte den där montana black terrorswarts heller, så dom e typ likvärdiga i kvalite på chrome, fast montana golds svarta e hundra gånger bättre och snyggare färg.
Biltemas rostskydd , 500 ml! Det är det andra cspsystemet , det med att det är en pip i burken och ett hål i capen , men capen blir skitbra till lines endå och den kostar bara 35 kr !
yo hiphop r'n'b
Biltemas rostskydd , 500 ml! Det är det andra cspsystemet , det med att det är en pip i burken och ett hål i capen , men capen blir skitbra till lines endå och den kostar bara 35 kr ! hahahahahaa woooooooooord!
goldsvarta funkar okej...men om du sen skulle köra med en tex. terrorsvart eller carrostabil direkt efter så märker du att goldsvarta inte rikigt var svart, utan lite grådisig
vilken corroststabil ska man andvända? finns massa olika vell? eller funkar alla ? va ere för märken som täcker chrom bra?
Carostabil Rostskydd heter den.
Why?!
Fan känner mig gammal när jag hör dessa koversationer! Tacka vetja Grön Carlofon, Dinitrol, eller svart carosol eller framförallt matt mastersvart. Sent nittiotal...one love baby
Drum n bass
fan, de e väl bara att testa?
frågor på det?
kör bakrund efter du har fyllt och fyll inte så jävla hårt med chromen så kan du ta "nästan" vad som hälst sen..
UFFLINE, TUFFLINE UPPGIVARSAMHÄLLE
Sluta använda chrome finns fan inget fulare färger ska det va fatta!
I aint lookin for no beefs just lookin, lookin for some of those seven leaved leafs!
Tendens-One som om jag inte visste det! visst den täcker bra etc men det är såå ut tjatat att jag blir illamående varje gång jag ser eller hör om en chromepiece
I aint lookin for no beefs just lookin, lookin for some of those seven leaved leafs!
fritt land fria åsikter!
terror blir brun, när den e blöt. sen torkar den o då blir de svart, de e för att de e oljebaserad..
kan använda nästan all svart bara man fyller så att de inte blir blöt.. eller så väntar man nå minut.
under tiden cromen torkar kan fylla på bakgrunden sen kan man typ köra med vilken färg som helst, lina med black skinny o ta d lugnt
Sugkukbitch ja de kanske de vet ja inte om ja håller med om men att den blir brun innan den torkat o sedan blir svart vet jag..
jag körde chromestar montana black sen hadde jag biltema svart över det funka fin fint :) fast biltema är ju dåliga men det blev som vanligt med dom..
tendens sen när va krom färg?
cry me a river! --> thcrew
Amfetaminpsykos svar är fullt tillräckligt. Inte dags att frysa tråden innan den ballar ur helt?
Shake n' Bake!
sugkukbitch, du tar ju tåget på tillbakavägen.. kan du ingenting? ;) krom e krom.. inte en färg..
förövrigt ett grundämne och inte mer än färg än svavel..
tendens, chrome är inte färg.. inte rostskydd heller för den delen.. är klarlack också en färg lr? =) om vi överhuvudtaget ska ha en debatt gällande huruvida krom är en färg eller inte så får du nog tänka till hur krom tillverkas först =)
Men vemfan bryr sig om chrome är en färg eller inte.
molotow funkar på blöt crome om du inte vill ha carlofon liknande svart
molotow ska ju typ fungera på allt. blöta frostiga dammiga ytor . de ska typ oxo funka i -40
weoor, nej. krom och silver är två vitt skilda saker.. snart är väl vitt guld silver också? =) eller varför inte vatten och klarlack..
alltid när ja linat me goldfärger på kråm har det funkat bra kasnke behöver göra linsen två gånger bara och det är inte bara den svarta som funkar bra utan även dom flästa färger
02, den bästa e gamla carlofon alternativt carosolen som inte går att köra över på 10 år ;)
tendensen: ja, silver är ju ett ämne, och chrome är kemikaliskt framställt..trådskaparen: hagmans carosol löser dina problem. mekonomens finest.
fuck all you haters!
chrome är färg, men inte färg. Alltså, chrome hittar du ingenstans i någon färgskala, men chromefärg är ju alltid färg liksom. den har ingen "kulör", eller hur man ska säga, men det är ju en färg liksom...
fuck all you haters!
tendens-one krom, eller mer rättvisande kromeffekt kommer inte föga förvånande från grundämnet krom.. silver, eller mer rättvisande silvereffet kommer inte föga förvånande från grundämnet silver.. guld är inte allt som glimmar som det sägs.. ska vi förövrigt diskutera huruvida krom är EN färg så är även där svaret fel, kromeffekt skapas genom att använda flera olika färger.. hehe ;P men men... somsagt, krom är inte silver.. inte mer än nickel eller tenn är silver.. eller krom för den delen heller.. förövrigt jävligt stor skillnad på att måla med kromeffekt och silverdito.. forumsignatur, krom är väl också ett grundämne? =) ett giftigt sådant :D
(och nej det är inte krom i kromspray..)
hmm nej krom är inte giftigt.. vafan blandade jag ihop det med då? brom kanske :D
förövrigt krom som gör rubiner röda ;)
ja, men en färg är det inte för det.. kör du en kromwc e det ju inte en färgwholecar ;) sen är det inte en färg i den bemärkelse att den är representerad i ett ljusspektra vilket är mer avgörande.. somsagt, krom är ungefär lika mkt en färg som klarlack ;)
"krom" är färg, inte EN färg.
fuck all you haters!
absolut inte, krom är ingen färg..
forumsignatur, ja om man väljer att kalla det färg i sprayfärgsbemärkelsen så =)