Gul!
Vilken gul sprayfärg är igentligen bäst ? Jag behöver en bra gul och min gula belton funkar piss asså.. Tack för seriösa svar !
Jag brukar ta en lite "kryddigare" gul typ lite mer orange till seconds
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BL1310 Yellow eller BL1345 Melon Yellow i Montana Black serien är rätt sjyssta!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej , ska införskaffa dem nästa gång jag är i sthlm !
BL1310 Yellow Tkr jag är bäst.
Ja , mtn golds gula är riktigt bra! Köp den!
yo hiphop r'n'b
Gul beltonmolotow är mustig. Ang Belton RAL och liknande brukar det bli fint ifall du blandar i lite vit så den täcker bättre, kan dock behövas en skvätt orange eller dylikt efteråt ifall den gula färgen blir för ljus.
Graffare
2006-12-03 14:24
Fett å diskutera gult, jag gillar gult. Mtn hardcores gula är fet najs tycker jag, synd att de är svårt att få tag i....
mtn golds gula suger ju för fan kuk! den täcker ju piss!
Mtn hardcore kan man få tag i en affär i stockholm som ligger typ vid drottning gatan. Tyvär vet jag inte vad den heter, men den ligger någonstans mellan drottninggatan och one off:)
blä
Graffare
2006-12-03 15:29
Annars är "banangul" så fett, och mkt snyggare enligt mig.
a det finns nån som e lite bättre än dom andra, är det den då..... jag tror det är citrus som täker så dåligt
Belton molotow funkar visste bra. Kanske är dig det e fel på? hehe. Ne men dom gula i gold serien som någon tidigare skrev, dom funkar bra tycker jag med flera. Skulle gissa att gold serien eller molotwo e dom bästa.
problemet är ofta att man inte skakat den gula tillräckligt mkt.. för bästa resultat: skaka den som en idiot länge så ska du se att belton molotov fungerar jävligt bra.
En skvätt vit Carosol +Orange Multona
Ja pesten, skaka är underskattat. haha
skaka INNAN man målar är underskattat.. skaka på plats är överskattat. hehe
Writers Team Gula skulle nog vara det bästa alternativet för dig.
http://www.iamthereasonwhy.com/
Pesten EXAKT! Hatar när folk skakar ihjäl sina cans precis där man ska eller håller på och målar.
colours.. dödsstraff på det. det är inge jävla maraccas man håller i som många toys verkar tro.
spellar väl ingen roll vad de är för gul se tiull att de är en rollad bakrund om de är ute. dom färgerna har ju enförmåga att keffa till sig vinter tid lr när kylan tar över. tycker jag iaf
spellar väl ingen roll vad de är för gul se tiull att de är en rollad bakrund om de är ute. dom färgerna har ju enförmåga att keffa till sig vinter tid lr när kylan tar över. tycker jag iaf Eeh va? Pesten, hehe ja marackas e nice, compadre, sing the mackarena!
easter yellow <3
Molotows gula brukar vara bra. Black och dylikt brukar inte täcka allt för bra. Golds gula är inte heller allt för bra enligt mig, men kanske just den nyansen som krånglade. Annars kan man ju alltid mixa egen färg.
SiC HAHAHA KUL ! not
yo hiphop r'n'b
easter yellow är bra , montana
montana black. i like.
om man har tid/råd/ork/va fan som helst, kan man grunda med vit så täcker den gula bättre. annars har du fått heta tips av sakkunniga människor ovan.
testa bombersbest sulfur yellow/schwefelgelb BOM 002 e fan bäst den!
I'm big drunk as you can see, I bet you would like to undress me..