Meto
Detta är en fråga som främst riktas mot er som har vart med en längre tid och kan mkt om ink och sådant.Hur vet man att det är den gamla meton ? Har den några kännetecken när det gäller ytskickt , färgnyans osvosv?Jag har en polare som sålde en flarra "meto" till mej. Det är samma flaska som den som aktionerades ut från hl i själva formen och den har även exakt samma kork. Men den har ingen sådan meto universaletikett med regnbåge på utan det står "textfärg universal 1 svart" och sedan "checkpoint systems Sverige AB 04/07/01" på en liten vit lapp på baksidan. På framsidan står det varning mkt brandfarligt och sådant shit. Och längst ner står det etanol. Jag har ingen fungerande kamera så kan inte lägga upp bild just nu , men jag bara undrar om någon vet om detta är den gamla meton eller om jag är helt blåst. Han i affären hade flera olika gamla riktiga meton fast det var bara massa röda och blåa , och sedan hade han denna svarta. Han påstog att det oxå var meto..Så jag bara undrar om det är meto jag har eller om jag har ngt helt annat skit ..Tacksam för svar! Bild kommer..
04/07/01" e la datumet.. Den jag har är från 96 fastjag vet inte ifall dom bytt ut innehållet då ännu
Och svar "JA" , jag är amatör när det gäller bläck ;)..
OkejOKej , Är det en sådan riktigt meto universaletikett på din flarra?
etiket som etiket..Jag vet inte vad du definerar som en "riktig"
alltså, spelar det nån roll om det är meto eller inte? gå ut och pröva, ger de bra buffs så kan du ju vara glad ändå? så mycket snack om "den gamla bästa världens bästa meto", jag hade meto en gång i tiden, den satt kvar exakt lika länge som allt annat. allt buffas med tiden.
http://highlights.nu/index.php?id=a&page=1&page=6&pid=7
Kanske inte så lätt att bara skita i , då jag gav 400 kr för den .....
Kan varit Alkej du fått tag på, det är samma tillverkare som Meto. Var det en 1 L flaska? Eller en 0.75 L flaska? Det kan ha varit naturmeton du fått tag i.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är en 1 litersflaska. Den har exakt samma form som den från aktionen , dock har den en blå kork . Och det står varken meto / alkej utan det står "Checkoint Systems Sverige AB 04/07/01"Fäster gamla meton på sådan plast för busstidstabeller? Detta inket kan man ta bort med lite saliv och ett finger.. =/
doppa ner fingret i det, är det kvar när du ska ta upp det är det inte riktig.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Doppa ner fingret i bläcket? :S.Varför skulle det visa om det är riktig meto eller inte ? Nu hänger jag inte med..
haha, läs o tänk.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
den gamla meton har en bismak av formaldehyd. Se till att gurgla runt det ordentligt i munnen, annars kan det vara svårt att urskilja smaken!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Meto luktar GODIS.
Lägerskola . Inhandlad nyligen eller ?Bite . Kan ju vara något liknande alkej. Hade den röd , blå eller svart kork?
yo hiphop r'n'b
Hahaha 400 spänn så blåst.
Det finns 1 liters flaskor med Meto Universal att beställa från
http://kao.nu/KAO_Web/Product2.aspx?ProductId=3318 Om du ska beställa som privat person måste du skicka ett mail till
[email protected] Med den information som behövs för att de ska kunna skicka det hem till dig, om du väljer att skicka det hem till dig tillkommer frakt och postförskott. Om du har möjlighet att beställa via ett företag slipper du frakt och postförkott som jag har förstått det.
Om du vill slippa frak och postförskott kan du även besöka deras butik eller lager som ligger i Mölndal.
Ps alkej inkena är slut.
POSTAL Vad jag vet var de inte meto som luktade godis. Va väl Alkej som lukta godis?! Eller rättare sagt tuggummi =P
www.ifuckyourgirlfriendto.org.asm
alkej stinker sprit..meto luktar gott. du har blivit lurad så det e sjukt grabben. meto går inte bort med saliv
..yes yes
none P26 meto går visst bort med saliv om du kör utomhus
fan va alla yrar i den här tråden
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
Det är väl inte så jävla svårt att gå ut och dra några tags och se om det blir bra eller inte? Du lär väl märka rätt snabbt om det är nåt att ha eller inte.
Heheh inte för att vara taskig men.. - sök forum -> sök i graffiti -> Sökord:Meto -> öppna nästan ett år gammal tråd -> äyy grabbar jag har fett gammal färg...
Orale!
Meto inc finns det recept på. och ni hittar det på google. Fred
Nån galen tjej bankade på min dörr hela natten inatt så till slut fick jag släppa ut henne.
jag hittar inge recept:(
yo:sebbe
Väntar på att Affe ska ordna upp och sätta alla på plats här!
Graffare
2008-01-11 03:04
du har förmodligen blivit blåst.. meto går icke bort med saliv..
http://metafourhiphop.com/
Tillverkas det fortfarande?
Vandalen skulle det fortfarande tillverkas skulle inte alla vara så upphetsade över just ordet METO.
Mystik Så om han tar plasten från en busstids tabell och tar in den inomhus så går det inte bort eller? Dum jävel, vad är det för skillnad på inom/utomhus förutom väder osv, men en busstids tabell sitter ju oftast under tak i en kur av något slag. Du är inte så smart va?
har för mig att man bara kan köpa meto från andra länder som tyskland och sånt..
fast Hl har ju meto men kanske inte den "riktiga" som du menar?
Som en del nämnt luktar Gammal Meto godis. En söt härlig doft jag fortfarande kan minnas. Den rosa var snyggast. Det var tider det när man tog med en halvliters colaflaska med meto för att kunna fylla på. Insidor var roligare förr.
tråden är 1,5 år gammal. lägg ner o skriva i den.
Shake n' Bake!
lunis hahaha, som säljer gamma meto också förstår du väll
fikkan är det där gammla meto?
men shit åk till hl och fråga om du får lukta på deras meto ^^
Du har köpt textfärg, har ett par sånna oxå. Inte samma som Universal meto'n. Meto'n har en söt doft, luktar inte starkt.
jag har en flaska nu där det står " meto textfärg universial. mycket brandfarligt. och på baksidan står det att den är tillverkad 920730. är det bra shit?
bombermann..nej den är dålig då, kan jag köpa den av dig?
Awaiting Beheadment and Mutilation
ah shit den där lukten, ett barndomsminne typ, gröna var fin..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
ah shit den där lukten, ett barndomsminne typ, gröna var fin.. det är grön jag har ;)
NU livar jag upp tråden lite...Varför slutade man tillverka Meto och är det lika bra som alkej?
AdeOne!
Tror att det var för att den innehöll cancerframkallande ämnen eller något liknande och vad jag hört så är alkej inte lika bra men fortfarande helt ok.