Pris på cans i polen?
Ska på studieresa till Polen längre fram på våren och behöver då veta priser på sjysta cans där nere. Är det värt att köpa där, eller ska man hoppa det och köpa hemma? ...Och om de är någon som vet hur snuten ser på graffiti där, så skriv. Cheers
nyfiken är en snut..
finns en schysst affär i krakow vid stora torget. kannorna skiljer sig dock nte många kronor alls mot dem hema i sverige. så var det 2005 iaf! kom ihåg att om du nu köper så får du inte ha dem synliga i tullen.
Like I live my life, do you live yours?
och varför inte ha dem synliga i tullen? Vi flyger inte, utan bussar.. men de måste ju gå att ta in, visst på flyg så sägs det att kannorna kan "explodera" men med buss måste de ju gå, de säljs ju faktiskt inne i sverige också..
nyfiken är en snut..
köp på macken! finns multona på vissa ställen som är billiga speciellt om du inte är i en stor stad som warszawa!
kan inte tänka mig att dom är mkt billigare än hardcoreburkarna..
eller jo kankse...erkljerkejkhwpfqölnö
Det e samma pris som i sverige, kanske nån krona billigare men kolla upp det när du e där(för jag vet inte säkert), dom har en masssa bra affärer ialla fall
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja men prova kom med dem synliga vid inchekningen då om du vill din idiot. får du se att det inte går så bra
"dansgolvet är till för de som inte har råd med baren"
oj nu vart det lite missförstånd. hur som helst så kan du ta in i flyg sålänge du inte har dem i handbagage. min erfarenhet
"dansgolvet är till för de som inte har råd med baren"
5-10spänn för auto-k iaf..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej men dem tog mina när jag skulle checka in. så jag tror inte att man får med sig kannor om man inte lägger dem i det "tunga" bagaget
det handlar vell om en bussresa ?
~~ when you wasn't famous... ~~
Köp sprit istället, min brorsa var där och köpte en sjuttis vodka för 20 spänn. Dooley's för en femtiolapp. Så varför köpa cans när man kan köpa skitmycket sprit, sälja till fjortisar för rövarpriser och sedan köpa cans i Sverige för pengarna? :D
Chrome @ my sko jao!
"gotcha back like a chriopract"
Snus säljs inte i polen, pucko
Ar i Polen nu. montana black kostar 15 zl -30 kr mtn hardcore kostar typ 13zl-26 kr belton kostar 16 zl- 32 kr hehe det gar o mala men man maste alltid akta sig mest pa tag omrade o sa... det finns sana vaktare med gula vastar ..dom brukar ha alltid hund med sig men om man ar forsiktig sa ar det lungt... det beror pa ockso vilken stad man ar i..... lycka till tjo.
TAK CREW!! JEBAC POLICJE!
men sprit och bars ar det aldrig problem man kan alltid fa det nar man vill 24h oppet... snus finns inte sa du bara vett!!:P
VET!haha
DeR, vad gör du i polen och trivs du?
Wasabi P17 Jag e i polen pa semester e sjalv polack.. joda det e alltid najs i Polen!..
Jaha, förklarar saken lite granna.. man får väl åka dit nån gång i sitt liv.
baaaxa fan!
what is a.m.b?
Känns knas att göra sånt i i gamla öststater...typ hamna i fängelse ute i skogen och bli bortglömd
krekke P18 skulle villja se dej göra de i polen!
Min polar chakade för 23kr burken mtn-black...
Snuten slårsönder dig om du torskar , skjuter lösa skott för at få fram dig därifrån du gömt dig, torskaru e d bara be til gud om du ska tebaka te sverige
lika knas som att måla i gamla öststater alltså ;)
what is a.m.b?
Snälla baxxa, så får du en elpistol i nacken. Har själv sett, dom hade den under kassan.
köp en häst då! bra skit
i gdansk säljer chrom rackburkar till tokbilliga priser. själv hade jag inga problem med ordningsmakten när jag var där och piecade. dock spekulerade de lokala writerserna i om det skulle bildas ett "vandalsquad" inom kort.
DeR har förövrigt räknat fel vad det gäller valutan. 1zl är 2,50 och inte 2 kr om jag inte missminner mig.
ja det e ju klart att snuten slår sönder om man rackar ...ZYKO P18 ja vet att det är dåligt med valutan nu men man säger så ändå...orkar inte räkna exakt..
DeR- P1 lever du i en fantasivärld ? tror du att de början på 90 talet eller! De höga straff på stölder där men du blir inte sönderslagen! Så sluta snacka skit när du inte vet det!
wildgirl F24 okej kanske menade lite fel.. man kan aldrig lita på polisen i polen det är ju klart att det finns poliser som slår självklart att det finns höga straff för stölder pozdro...
köp öl på lidle dära de e bra o billigt som fan ! piwo to moje paliwo
jaaa! håller med mr_d klart man ska kröka o röja i polen. inte smyga runt med skrammelväskabn
what is a.m.b?
Wildgirl varför lekeru smart , haru bott där? haru uplevt såna grejer vi snackar om här? säkert inte d bäst att du håller din käft stäng, den som undra d bara leta i warszawa central stationen efter CHROM affärer, finns minst 8 st i centrumet undertågspårvåningen och det är billigt om du haffar många!
Wildgirl Du är bara pinsam
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Jag kan medela efter mitt besök att det inte är så jävla mycket billigare, men billigare.. (1 zl = 1 x 2.5 = skr) Hardcore kostar 15 zl (i krakow på "crome"), samma med gold.. Jag hittade dock inte mycket belton, men dom som fanns kostade 15 zl. Crome va det hyffsat bra pris på, 21 zl för 600 ml molotow. allt detta hittades vid mariatorget på ett ställe.. vi frågade runt, men det fanns tydligen bara mindre ställen som inte sållde mycket alls.. Jag rekomenderar att köpa snuff som är SNUS ( för er som sa att det inte fanns).. är dock att man ska dra in det i näsan som diverse pulver, gott med olika "smaker". Personalen på crome var btw jävligt sjysst, dom fråga om vi ville med och måla tåg o shit, ricktigt jävla soft faktiskt.. men brist på tid så gjorde vi dock inte detta.. fråga om det är nån fråga som behövs ställass..
nyfiken är en snut..
bara i svergie du får 1-3smällar av väktare snut å sen in i bilen, i andra länder kanske ngn privatpersn hoppar på dig eller så. http://exet.nu/html/video/chinesethiefs.shtml några kinseser snattar i kina å får va de förtjänar:P peace thifes, nu ska ja rakka ngt å äta ikv
Ligger en affär två blocks ifrån det stora torget i Krakow. Chrom eller nått hette den. Trevlig personal :)
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
POLSKA!!!!!!!!