|
|
|
|
|
Köp cans till nästan fabrikspriser(stockholm)
Köp cans from barcelona spain till nästan fabrikspriser i stockholm
28 kr per cans .
Erbjudanden gäller fram till den 15 jan 2007
se info på (url link=http://www.homeboy.se)www.homeboy.se(/url)
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
|
|
billigt skulle jag säga, skulle tycka om om ni kunde ha priset längre så man har något att slösa barnbidraget på :)
Are you going to shoot me? yes, thats what i´ve been waiting for, if I die, im 2pac, if I live im 50cent
|
|
|
vart hittar du billigare i stan ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Sprayburkar från Barcelona, Spain?
Charbel, säg direkt vad det är för märke.
"Som klockrenh säger." - oneoo
|
|
|
vilka tillverkar sprayburkar i barcelona förutom montana ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
|
klockrenh
vad jag vet så har dom bara Hardcore där lr?
|
|
|
AchmedFaboulla
Det som är det mest konstiga är att på homeboys profil står det:
Priset under december månad för original montana Endast mellan 5-12 december
1 för 30
Och jag är övertygad om att det tillverkas andra sprayburkar i Barcelona. Lack etc.
|
|
|
sorry skit i det som stod på homeboys profil... läste fel på månad.
|
|
|
tillverkas säkert fler burkar där men om dom bara haft mtn hardcore där hitils kan jag tänka mig att d e dom?
|
|
|
Hur kan man inte veta vid det här laget att homeboy säljer hardcore? Den eviga diskutionen juh.
|
|
|
Tänkte på livestyle sorry allihopa!!!!!
|
|
|
okej, kan homeboy själv komma och posta ett inlägg här där han säljer montana hardcore för 28kr/burken så vore jag nöjd.
Hur ska man veta att homeboy säljer hardcore när ingen vettig människa köper burkar av Charbel?
|
|
|
six: va joddlaru om, homeboy o livestyle är samma?
|
|
|
Klockrehn: hur man ska veta, jo man går dit och kollar? adressen står juh på homeboys press. Sen har juh fan homeboy själv gjort inlägget där han skriver att de säljer till det priset till 15e jan. vad mer behöver man veta?
|
|
|
reespect: aha okeej men d e ju olika affärer?????
|
|
|
|
|
|
låter som riktigt skit snack 28 inköps pris ? ni säljer dom för 30 vanligen. så ni menar att ni tjänar 2 spänn burken anars.
|
|
|
six: såvitt jag vet är de kläder i ena och burkar i andra, du ser som sagt på homeboys press att han hänvisar till livestyle butiken!
|
|
|
boa: "Köp cans from barcelona spain till nästan fabrikspriser i stockholm"
|
|
|
reespect:aaa d hajjade jag..... men som jag fattade så hade homeboy cans oxå...
|
|
|
herrejävlar vilka meningslösa diskussioner!!! ja, burkarna kostar 28 spänn styck!! och det är nästan fabriksprier..så, köp eller ge fan i det! behövs det sägas nåt mer egentligen?
|
|
|
|
|
|
Vem bryr sig? Håll käften och var nöjd över att ni får köpa burkar så pass billigt. Ett jävla lyxgnäll hör jag här inne.
|
|
|
librator
hör?
|
|
|
köp inte hardcore fuckar hela tiden.
|
|
|
om det e så så e det ju bara att gå dit så får man en ny
|
|
|
eh nej för när jag gjorde de fick vi fan inga jävla nya burkar
|
|
|
Orka när man inte kan hitta affären :'(
|
|
|
AchmedFaboulla
Är du Charbel eller är du bara ännu en av hans springpojkar? Lägg ner med ditt glamouriserande av affären homeboy.
|
|
|
Autum har en poäng... kan alla här gå in på eniro.se och skriva in adressen som står på homeboys profil: Store olfsgatan 12 Stockholm
|
|
|
fixa in molotow burner krom.. o sluta mygla din babbe
|
|
|
Haha tror han får dom för bra mkt under 28:- vilken jävla skojare
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
|
|
|
Vad kan fabrikspriset ligga på/burk? Inte mer än 18:-
Ride 13"s y que?
|
|
|
Njae, sist man var där nere var det snäppet billigare.
|
|
|
amfetaminpsykos
hur fungerar det där nere. Kan man köpa, som privatperson, direkt från fabriken?
|
|
|
under 20 lappen e ju fan fabrikspriserna iaf..
wemcrewclickclackgang!
|
|
|
1-0 HB vs. HL
fett nice, är dessa priser här för att stanna?
WHaT eVa! DaAh!
|
|
|
bumble P3 fram till den 15 januari 07, snälla läs nästa gång..
Vila i frid Daniel ! 091030
|
|
|
moskforan Självklart är den tyska montana sorten bättre än den spanska. Håller helt och hållet med om att Black burkarna är bättre än MTN Hardcore. Senast ja körde med hardcore fick jag fetaste overkillen, det var inte speciellt roligt kan ja säga.
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
|
|
|
Alltid lika festligt att se dom luttrade whoa-"målarna" ge sin syn på burkarna...
Ride 13"s y que?
|
|
|
men helvete, sluta gnälla... han måste ju förfan gå runt också! han sa väl som sagt NÄSTAN fabrikspriser? 28 spänn burken är fan billigt!
|
|
|
det är nog verkligen inte fabrikspriser, men 28 :- burken är inte fy skam det heller med tanke på vad man får lägga ut för burkar på alla andra ställen
va?
|
|
|
det var ett jävla gnäll huruvida det är fabrikspris eller inte.. klart att det lockar kunder om dom skriver fabrikspriser i annonsen.
28 spänn är snorbilligt tycker jag i alla fall..
klart att dom måste lägga på lite för att gå runt. tänk på att dom antagligen betalar frakt från spanien.plus att dom har lokal att betala,personal osv. skulle han ta 20 för burkarna skulle vi kunna säga att homeboy är i konkurs rätt snabbt.
|
|
|
28 rätt billigt io sverige för mtn hcore, ja.. mtn hardcore knäcker black vikken da som helst!!
yoo
|
|
|
pissbilligt..sluta klaga förfan
Spejle Kejno..
|
|
|
Det är ju inte ens i närheten av inköpspriser..Det kan jag med all säkerhet säga.Men det är bra pris om man jämför med utbudet vid inköp av mindre mängder.
Reputation is the cornerstone of power.
|
|
|
man kan nästa tro att vissa lär stor plugga lr besöka läkare:)?
|
|
|
|
|
|
mesö F7 jag tror det är DU som är töntig som skriver ett sådant inlägg !
|