Graffiti i blocket annonser
jag har ofta sett att det är graffiti i bakgrunden i blocketannonser, speciellt på bilar. så jag tänkte langa upp några här. bidra gärna här är den förstaMerca framför CHS målning
:::The Iranian Stallion:::
Nissan 200sx vet inte vad det är för målning men de står ge fan i att nånting nånting...
hip hop den första bilden!yoyo!!
jävligt hiphop, snygg bil åxå, undrar om det är han som gjort målningen som äger bilen :D haha
sjuuukt nöjd bild!!!! chs killen vill ju bara ha denna bilden. men annars så e det typ populärt bakruds tema vid foto på street aktiga bilar, kolla i t.ex. bilsport så e många av dom deffade bilarna fotade med lite graff i bakrunden. DE E FASHION BABY
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD
"Ge fan i a-kassan" står de väl ? Geeks lol, nooob & ROFL
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha ge fan i a kassan borgar..... underbart
vadå den mercedesen (fel på staving ?)var ful.. den var fett nice sån ska ja ha när jag bli stor
Bara för det ska se street ut ;D
"Ett graffititäckt godståg dundrar förbi och dränker rösterna från unga och gamla nationalister."
Fet bil som fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För helvet! GE FAN I A-AKASSAN BORGAR SVIN! står det!
Hey Dude!
hahah "A-KASSAN"
Hey Dude!
den första bilen va tung!
Är lika ond som billy the kid
SÄNKER NI A-KASSAN SÅ SÄNKER VI ER!!
en till punkt där vi ser hur media påvärkar folks syn på graffiti, det är oaccepterad när de är de själva som måste betala. Men när man ska sälja sin bil för över en miljon så är det street- hardcore-2- fast 2 furious tokyo drift Wzuuup! ....
ni vet vad man säger virke kostar pengar det är inte så att det växer på träd.
Fast vad vet du om vad de som ska sälja bilarna tycker om graffiti i allmänhet? Fast du är väl en såndäringa modern rebell såklart...
http://www.earforcefm.blogspot.com
coolt
Not all drugs are good. Some... are great!
ASUL vad vet du då?Alla har väl rätt till en åsikt med du är väl nån allvetare som kan böja skedar med tungan. Förlåt det glömde jag. den där GE FAN I A-KASSAN var väl inte en så sweet burner men jo shit han som sålde bilen diggade ju den.
ni vet vad man säger virke kostar pengar det är inte så att det växer på träd.
go helga go! Ser ju ut som en legobits panel på ett bra vis. Skev som fan .. Som jag gillar det. !
åååh, härlig merca! Kleemann då går den bra!
JAG HATAR EMOS!!
vilken bil över en miljon går INTE bra? har märkt att det är jävligt populärt med klotter i bakgrunden på bilannonser och speciellt repotage om bilar i t.ex bilsport/xtreme men framför allt engelska och tyska biltidningar. synd att de ofta inte kan ngt om graff och många ggr får man bara se en massa skit i bakgrunden.
Redaktionen
2007-01-11 22:28
När fan ska detta fenomen slå rot i porrindustrin? :( JAG VÄNTAR.
namaste
jag kollar oftare på porr än på Bilprogramm så go ahead :)
ANDALE
fan jag har 2000 ebay annonser med graff i bakgrunden. synd att dettta var ett blocket annons.. jag skulle döpt den Bilder där målningar inte står i fokus
hej. två st tack!!
tror att de som fotar bilen framför graffiti oftast vill ha en konstrast mellan den fina fräscha bilen, och den fula smutsiga bakgrunden.
WHADUP
ÅderpåleOne Fanns några bilder me jenna jamesson där det var graffiti i bakgrunden. Var dock ett tag sen jag såg det...
WHADUP
a-kasse-piecen ser ut att va i västervik ja00
yoo
prutto den e i västervik
Lämne piga hemme!
måste säga att första bilen var mkt snyggare än alla målningar :)
leif_solstråle hahaha klockren!
bmx'en står fram för en målning av rage och skurk på huskvarna stationen..
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
magnetsim är det en hook som skådas i bakgrunden tro ;)?
ja e du blind eller
jadu!
ZimpKOoOLiNG!
min mådder måddar min skåtter
skulle nog gissa på det!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
HAHAHAH Ge fan i a-kassan borgarsvin lär ju sälja bilen i ett svep!
HooK:en var från lidingö iallafall.. Ses från Banan
Dysläktikär
Visserligen inte så mycket graffiti just nu, men den här
Chevan står ju parkerad framför bromma fame.
Ninja's are an important part of the eco-bio-deatho-sphere. it's very lion king
kfir Dom har verkligen lyckats med ormbunkarna i bakgrunden.
Ride 13"s y que?
blir olika bilder varje gång man trycker:S
bilder på olika brudar varje gång juh
Give me five!
när jag klickar på länken får jag en bild på en halvnaken tjej som står framför en röd bil(saab?). I bakgrunden syns lite målningar. http://img142.imagevenue.com/view.php?loc=loc232&image=71336_113_1320.JPG