Number 13 tattoo o. piercing i Uppsala
Fan det är dags och börja bokotta skiten , fan finns ju aldrig färger när man vill ha, sen tar de veckor innan de kommer in. Eller va säger ni ? Peace out ...
*Puff Puff*
ja, bojkotta! då lär dom verkligen få in färger snabbare.
wtf har det här med ett graff forum o göra??? ;S;S;S
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
jag säger som föregoende talare,hur i helvete skulle dom få in burkar snabbare om folk skulle bojkotta? jävla bortskämda snorunge, var glad att nån säljer burkar i stan istället.
hoppetossa JAA Isf vafan har alla andra inlägg om burkar med graffiti å göra då? dumhuvud!
Alltid het!
burks har jävligt mkt med graffiti o göra! men vad tatuerar färg har med saken o göra det vette fan!
nä men en sak är säker , att man kan beställa hem o ha ett lager o ha de rullandes ... inte beställa in när det nästan är slut , spec när dom vet att det alltid knasar me leveranser ...
*Puff Puff*
säljer dom montana? då kan man inte handla på faktura längre så det är svårt för butiker att ha ett rullande lager. dom flesta köper nytt när allt är slutsålt. ha koll på när dom får istället.
okok .. men endå svart är en färg som alltid ska finnas men fan alltid slut , och det är lite synd tycker jag. men man får väl ta o göra en stor beställning från holland så slipper man strul.
*Puff Puff*
i fuck you up
Like I live my life, do you live yours?
t00beT P23.. eller så slutar du måla, så har du inte de problemet kvar
Femtre crew motherfucker<br>
eller så hör du när färgkommer ?? tror som ska skippa montana å sälja andra märken framöver
antagligen att tattuera folk. att dom säljer färg ska man se som en bonus.
hoppetossa skit bara i å skriva din fjolla!!!!!
nerse, nej förlåt mig, klart dom inte tattuerar folk på ett ställe som heter Number 13 tattoo & piercing
anatgtligen så är det en studio med en liten del som dom tar emot kunder i.
haha knas de vart då , aja men klart man frågar när de kommer men har de gått 2 veckor nu så ja blir man sne.
*Puff Puff*
ge dom lite tid, dom hade ju tydligen problem med leveransen under jul veckorna..
Random Heroe
okok, ja man får se hur de blir då om de blir bättre detta år då.
*Puff Puff*
jaha dom säljer färg där! haha okej trodde det va tatuerings färg ni snacka om! :DALCM P25 håll käften!
i get your point...ofta man kommer dit och dom har typ 8 olika färger att välja emellan varav ingen är svart eller vit...fett drygt....tror atte e ett för litet sortiment för en stad som uppsala..det skulle behövas minst en till graff butik här.
It's a matter of bombin' , knowin' that I can do it.....
Håller med att det är drygt att de inte tar in alla färger och alltid har slut på typ vit/svart/Chrome. Men de säger att det var sista sändningen av Montana som skulle komma in nu och att de ska börja med Molotows istället, så jag personligen är mycket nöjd om det blir så. Bättre burkar och det enda stället inom 50 mils omkrets som säljer dem. Låt oss hoppas att detta nu inte var skitsnack av killen som äger studion/affären.
ok nice molotows , jo man får väl se om de händer nåt! är ju bara bra att nån tar in burkar i stan .. så man ska inte klaga men fan lackar endå hehe
*Puff Puff*
för er som undrar så har dom fått in färg nu, kommer in mer nästa vecka sa han till mig när jag va där idag...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nä det var på 13 i knivsta, där bakom mojjen..men i ua är det fortfarande tomt
shonne menar i uppsala jag va där idag, dom fick in i måndags, och 13 i knivsta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ska de byta till att sälja Molotow? Yippiekayya!!! *dräggel*...
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
hoppetossa dom säljer väll antadligen färg på¨tatuerings studion ditt jävla cp
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
affären är bra va glad att det säljs.. köper ändå nästan aldrig där men dome sjyssta o bjussar på växel oftast typ 10,5or osv. eftersom domh ar aldrig det. så köp alltid ojämnt om det inte är det lägg till ett par handskar haha. hoppas dom tar in motolow. om du inte gillar det handla inte där låt andra göra det ist.. och varför bojjkotta bara för att dom inte alltid har 100% fullt lager.. kör nått annat änn din vanliga stil med chrome,svarta lines och 3d sen vita hl's testa nått nytt då!
åååh ja tror ja ska dit med en påse med enkronor å fixa deras växel kassa, så folk som färgblind inte har råd med cheesburgare eller skolkiosk godis ja jajajajajajajjajjajajajjajajajajajajjajajaa de ska ja
köpte där idag men hade bara 500 och skulle inte ha så mycket, fick gå över till kiosken en bit bort, och köpa tuggumi med en 500 åt han som stod i kassan, så löste det sig :P dom är jäkligt schysst på 13 allafalll trevliga och så :)
knifetown boy: jo jag menar tatoo 13 i knivsta där bakom mojjen duvet..nuförtiden brukar nazi-håkan från ängby stå bakom disken, bakfull som ett jävla as
Angående slut på burkar, så kan det även ha att göra med att man inte får ha hur mycket fårg i butiken som helst. Och han säljer nog inte tillräckligt mycket burkar för att kunna motivera en extra lagerlokal.
All your base are belong to us
vad har hans fråga med personpåhoppa att göra..? Idioter?
yoo
coooooooooooooooooooooooool
finns det några burkar inne nu?
Jag säger bara en sak: Håll i hatten
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S