fett..blir nog att köpa några i helgen..
Vila i frid Daniel ! 091030
Svart och chrome är det... Är dem värda?
...och det är det som är så fint med whoa!
dom är antagligen precis som en vanlig montana, fast med lite högre tryck...
413
snygg burk o nice pris :D
Tyska montana kör vidare på sitt inslagna koncept: Samma gamla produkter med nya häftiga loggor och "bombing" i namnet.
va?
Evil_Bastard P57 Döm inte burken innan du testat den, denna burk har ett annorunda valv-system så det är inte alls samma produkt som varken Gold eller Black. Och precis som produktbeskrivningen säger så är det en snabbare burk till ett lägre pris.
h8r P0 Valvsystemet är det ventilsystem som du sätter ned capen i, olika valvsystem ger olika resultat. Hoppas det var svar på din fråga.
Man kan faktist släppa ut tryck ur en burk om man tycker det är för högt. Prova det nån gång.
någon som har prövat?
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
tranzit: Missförstå mig inte, jag använder nästan bara Montana, det jag stör mig på är deras "det här är en häftig bombingburk/penna" image.
va?
hur kan dom säjla samma färg, samma mängd och från samma företag för 5 kronor billigare?
hej. två st tack!!
därför att det inte är samma färg ditt ägg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
...och för att dem vill "promota" dem nya burkarna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Från: ägget!! Nej just det det är billigare färg ditt bacon!!!
hej. två st tack!!
AshaOne: läs: "Normalpriset ligger på 3 för 100 men fram till 11 februari får du burken för 30 kr styck, gäller både här på nätet och i butikerna"
joråsåatt
köpte 4 idag ska prova dom imorn, då återkommer jag med resultatet.
Valvsystemet är det ventilsystem som du sätter ned capen i, olika valvsystem ger olika resultat. Hoppas det var svar på din fråga. Vad är då skillnaderna på valvsystemet på den här burken och de andra burkarna ni säljer? Är det bara att den är snabbare på att spruta ut färgen eller?
dom e rätt så okej men jag skulle föredra vanliga Black lr Gold
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>
orinal priset är 33kr st och 3 för 100 .. 33 + 3 = 99 .. hähähäh
YO!
Har aldrig sett en chromeburk overkilla så mycket. När jag var klar så var marken under piecen täckt med chromedroppar. Den svarta var inte så mkt att hurra för den heller då den inte täckte den blöta chromen. Känns ganska ovärt att ha en serie med burkar med bara svart och chrome när den svarta inte ens täcker chromen. Är det tänkt att köra svart fyll med chromelines måntro?
Jag fick göra rent mina skor me aceton och d e sant att den svarta täcker fett dåligt
HBFJ_RETARD P20 hur kan dom säjla samma färg, samma mängd och från samma företag för 5 kronor billigare? Ha ha ha...
FREE Ayatolla.
Kromen funkar bra, märkte ingen skillnad mellan den och black kromen. Har inte använt den svarta än, men fattar inte hur folk kan klaga på att kromen inte är bra. Inte så svårt att skaka den lite och köra på så torrt underlag som möjligt?
Kannorna blir konstiga när det är kallt ute. Kanske har med det att göra Disturbed och vad ni heter.
välj inte fel cap då har du nyfärgade skor...
Redline MAdness
Haha, nice canna : )
är det värt att köpa kannorna?
Mikael Söderlund Was Here!
ja dom e billiga, köp på.
kk
Mikael Söderlund Was Here!
Soft, ngn som testat som kan berätta?
dede, prova att läsa tråden.
Tjockt är nyckelordet gällande båda burkarna.
Vad ska man köra med för cap då utan att få "nyfärgade skor"?
om du ska dra chrome pice så e den fan dunder.. tkr jag.. asså täcker fett bra den svarta har jag ej testat föredrar den här chromen hehe
SaXoR Vad som helst som passar på det gamla ventilsystemet, t.ex. NYC skinny eller rusto fat .)
Hur ere med gold caps på dom? blah, får se näre smäller. men droppa ett svar ändå
den röda linjen sitter djupt i blodet..
whatone Orkade inte igår. Sorry.
sthlmwritter Det beror på L&Gs val av lösningsmedel nu för tiden, vill du köpa boffbar krom från får satsa på prolinekromen.
asså när en del säger att den är sjysst, vad är sjysst meren isåfall?
har bästelt 10 st XD
hata mig inte bara för att jag duschar naken