I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skadestånds ränta?

Vår Hiphop - Graffiti

   

2007-02-09 17:51

Skadestånds ränta?

Hej, har lite frågor som ingen jag pratat med kunnat besvara och all information på internet är för svår för mig att fatta, så den här tråden tillägnar jag åt skadestånds frågor.


1. Hur många procent ligger räntan på, jag har för mig att den är på 10% är det rätta sifforna?

2. Om vi säger att det är dom där 10%, Betalar jag dom 10% varje månad isåfall av summan på skadegörelsen?

3. Hur betalas skadegörelsen ut, kommer allt på en gång, eller betalar man bit för bit, blir lite svårt för mig o punga ut typ 70 lack på en månad?

4. om jag är under 18, kommer det på mig eller mina föreldrar, eller går det att välja? Med tanke på att min polare va omyndig när han torskade, och han fick det på sig själv och inte hans föreldrar.

Det är väl istortsett alla frågor jag kommer på nu, tacksam för seriösa och hällst inga "jag tror" svar, måste ju finnas några här inne som vet exakt hur det är.

Not all drugs are good. Some... are great!