Rull på Gröna

Vår Hiphop - Graffiti

Rull på Gröna

rulla en Chicos i krom på linje 19 mot Hby.

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
hah fan va nice vilken tid ungefär?
5 minets of shooting on this crazy ass nigger oh shit the clip jammed when i pulled the trigger.
häftigt!

det fick jag höra om, men då var komentaren "inget speciellt" haha

Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
nice me chico!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
klockan va runt 18 när jag såg den
FET THUG!!HAN KÖRDE TÅGENS MORMOR DÄRA HAH!"
 Walla brushhanaannnananan fett skkkkkööny'  Chico one represent :P
Kepin' it real - Eazy E!

jävla toy!

bie-atch
Om den var målad på en sådan "heltäckt" vagn med reklam är den buffad.  Ena sidan av en sådan reklamvagn såg helt Cp ut. Den vart buffad ;)
yo hiphop r'n'b

åå faan oldschool chico!
FLEK!
tungt

tungt med chico

Fett me creds till Chico! ;)
han e fett äkta!
WINO - UNA CREW
vore det inte för att han har kört med reson skulle ni sitta tysta som möss...
Shit bre
Meckish sa de
bie-atch
En person kan vara tung i vilket fall, helt oeberoende av vilka/vem man kör/kört med. Tycker sånt är helt fel, kan man något och är bra på något, ska det inte värdesättas i vem man kör/kört med! Tack o hej!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bild?
såhär ren fråga ba sådär liksom, vad tror du egentligen?
Shit bre
chico?? kul att folk snor tags från andra nuförtiden=)
FLEK!
skadad84 vad snackar du om?

Din_mamma87

Det va typ nån snubbe i stockholm som var galet stor med tagen cico för länge sen, tror de han som skadad84 menar.

Precis..toys verkar inte ha respekt för andra längre=) trevligt...
FLEK!
ja, för chico är ju en liten sketen toy som började för några veckor sen....

Chico och Cico...det skiljer en bokstav. Sluta jiddra o låt pojken ha kul...

More than words...that´s what we do!!

den här snubben e väl kih fgc

fgc?
ruttet
av nån anledning finner jag mig alltid förundrad, förvånad, förvirrad och en aning chokad över varför jag loggat in här.....
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT
TheMitchBuchannon
You said it...
...
Mitch och Inge: Då är vi tre..