rull sthlm-e-tuna
en murm och en soam murm: vit och röd fyll, svarta lines. soam: krom och svarta lines. sågs vid 8.20 tiden på stockholms centralstation.
jag ska måla hela världen lilla mamma!
ingenting att hänga i granen precis
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min info lr panelerna?
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
Riktigt skabbiga grejjer var det, rullade även 3 panels på ic, sågs hastigt i närheten av e-tuna. chez faus å nå mer såg inte vad de stog.
finns redan bilder på fotolog
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.fotolog.com/zooam/9035405 http://www.fotolog.com/murmeel/28723653
sormland.. så det var inte ett gods tåg då?
knappast toys bättre än dagens målare iaf
Vandalen det är just såna kommentarer som får mig att inse att graffitin i sverige är döende.
Vad pratar du om..?! Det där är skit bara..
U.. det där stämmer iallafall inte, eller isåfall en lagom knullad åsikt. 4 färger å 4 olika stilar, med lite fula linjer.. Det är faktist inte så sveriges graffscen ser ut, den är ganska mycket bättre än så. Det finns vissa här i sverige som ger hopp för framtiden, men murm & soam är inga av dom.
u: ja och det är sånna som du som dödar den
Sådanna som har stil ser ja inte mkt utav på gatorna eller på tåg. mest på fames eller linje väggar långt ute i skogen typ. sveriges stil känns rutten. kika tex dhz3 dom flesta länderna har ur feta grejjer sen sverige bara chrome å skit.
varför sitta och klaga på alla "toys" alla har vatt det nånn gång..............så varför tjabba om det kommer ingen vatt ändå....
graff_4_life: ja de märker man ju snabbt att du va. Kolla upp i tråden menade han..
wemcrewclickclackgang!
från skåne alltså om du inte förstog de heller..
wemcrewclickclackgang!
alla har varit toys, de flesta tycks dock ha förträngt det..
yoo
Vandalen Ja för det vet ju du allt om.
Fyrapunkter Det verkar som om du fick intrycket av att jag tyckte grejerna var bra? Så är dock inte fallet.
Dom målades ju för över 2 veckor sen, själv tycker jag det luktar lite kompispropps, aldrig att ett x2000 skulle förbli obuffat i 2 veckor och sedan tas ut i trafik igen
tycker inte dom var så jävliga ! helt okej faktist !
tycker också dom so klagar på toys faan det va ju shyssta tycker inte dom ska räknas som toy.
Graffiti
serki: ja så jävla schyst var dom ju!! inte... helt jävla säker på att skiten inte ens har rullat hela jävla tråden är bull
trodde det va lite av njutningen när man e stor att få kalla andra toys?
såg den också fett flippad ass kön.. Hba är på uppgång
*|¯¯¯//\\¯¯¯| |¯¯¯¯¯¯¯¯ |___.___ |¯¯¯|___¯/_,, *|__//__\\__| |_ _||______||__________| * OO¯¯¯¯OO - OO¯¯¯OO -- O¯¯¯O --O O--O
mm.. dom har altid fett stora målningar på svarta grejjen på nya tåget såhär: HBA! fett tyngt
*|¯¯¯//\\¯¯¯| |¯¯¯¯¯¯¯¯ |___.___ |¯¯¯|___¯/_,, *|__//__\\__| |_ _||______||__________| * OO¯¯¯¯OO - OO¯¯¯OO -- O¯¯¯O --O O--O
mm diggar också murms stil! han ör tyng.. hoppas han apallar allt nu bara
fucking hatare po whoa, laegg not sjaelv jaevla surfittor
mm Hatare! lägg nåt själva
Ärligt.. ingen fröjd för ögat någonstans de där..
Random Heroe