On camera
Jah... jag o en polare va ute o bomba lite, Sen kommer vi till en fin liten hörna och jag börjar kladda, tills min polare upptäcker en kamerajävel... Han hann endast höjja sin can och inte alls göra något medans jag hann börja.. Har ingen aning om dom ens kommer bry sig? vad tror ni? Blir så sur på mej sj :P
Nattråden himself. ------------------------------------------
Kan tillägga att vi inte var maskerade och fick troligen ett fint flin rakt in i kameran :)
omg asså jag tror att ni kommer torska för det här elller asså det låter ganska allvarligtt så släng alla grejer på ditt rum serri
njaaa så länge du inte bor i en håla med 125 invånare så borde det vara lungt
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
Amen, vafan du kan ju snatta på ica eller nåt, helt omsakerad, det spelar inte så stor roll.
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
Om hyresägaren till huset, eller ja.. den som äger huset/väggen väljer att anmäla händelsen så tar han förmodligen en bild på din tag, bifogar en bild på dig från övervakningskameran och skickar till Pekka. Du kommer ju troligen inte torska för just den här händelsen. Men risken är väl att det läggs på hög och när du väl torskar för något, typ på bar gärning så har dom ännu en grej mot dig, där man ser klart och tydligt att det är du..
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
vaknade du sen zid?
bojjarn--> ??? Det stämmer nog rätt bra med vad han gör...
dom kollar ju inte igenom alla filmer dom fått in av privatpersoner eller företagare varje gång någon ny klottrare grips...
skillnad om han skulle torskat just då när han blev filmad.. det är en annan femma
Göm undan dina grejer du har i ditt rum så är det lugnt!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
kan dra ett exempel.. tänk alla gånger man bombat sin tag som man använt i en evighet i tuben utan maskering.. är det något du fått skit för när du sedan kanske torskat några månader senare på ett backjump? näääää skulle inte tro det..... möjligtvis om du är en storklottrare som lixom ingår i en större utredning så kanske dom kör den stilen men inte för den vanliga average klottraren
polisen har flera datorer i Stockholm där alla tags som sanerats och anmälts finns. å det är inget bullshit . var på en föreläsning med skolan om det. håll dig borta f rån den platsen å så ett tag, kommer troligen inte händan ått den här gången, kanske blir en lysning på dig, men vafgan häng nite med poliser å så bara :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bojjarn Om fastighetsägaren gör en anmälan så är det ju klart att polisen kollar upp alla eventuella bevis. Vad tror du en polis gör egentligen? Skiter i bevisen o går o tar en kaffe?
Shake n' Bake!
RuttenFisk Käften jävla tönt, jag frågar en fråga, ge ett fucking bra svar eller skit i.. Och grejen var att jag så gott som gav ett fint smile rakt in i en kamera som var 1-2 meter ifrån mej i perfekt vinkel och höjd, pekandes rakt i facet... Jag säger inte "AAAH JAG KOMEMR ÅKA DIT PÅ EFTERLYST!" Jag undrar bara lite om vad dom kommer göra.. så kom inte med äckliga horkommenterer..
Nej, det är lungt. Om du klottrade jätte mycker och förstörde saker kommer dom kolla på videon. Men om vi snackar 2-3 taggs så tror jag inte dom bryr sig. Sen om du inte har en bild på dig hos polisen så har dom inget att gemföra med. Sen var det natt, så bilden var inte så bra på kameran. Det är lungt, kör på. Kram
Som zup sa så gör han förmodligen en anmälan och ditt fejs kommer och tag kommer in till snuten. När du sen torskar för nåt annat så kommer du antagligen torska för det här också..
Faan låter som hasch nojja!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ReM Nej men dom kan jänföra skolkataloger, men det kommer säkerligen inte hända något, iaf inte idagm å inte imorgon heller, dom spelar säkert över filmen direkt utan att hinna titta påden.
Nej, snuten kommer inte bygga upp värsta OJ Simpson-grejen runt dig pga några tags framför en random kamera. Lär av dina misstag och lägg det hela bakom dig fram tills dess att snuten hört av sig bara.
Nää nu kommer du komma upp i efterlyst också, så jag tycker du flyr ur landet och gräver ner dig i jorden mitt ute i sahara-öknen, men det är bara mitt tips
Freddiefresh P76 Men fyfan vad jävla rolig du är, jag har redan sagt att jag inte vill ha äckliga oseriösa fjortiskommentarer. Och jag har sagt att jag bara undrar vad/om dom kommer göra något. Kom med ett seriöst inlägg eller skriv inte för i helvette, hur svårt är det att hålla sig?
asså du får väl se vad som händer! har du flyt så händer väl inget och haru otur torskar du, vafan gjort är gjort och det lär ju inte vara exakt likadant i alla situationer(stavning:S:S) så jag tycker inte du ska förvänta dig att whoa-folket ska förklara allt för dig..men lycka till hoppas verkligen att det går bra..
Tvätta skiten då är chansen mycket, mycket mindre
All bitches on the line
Nattråd Keff tråd får keffa inlägg (mot dig då alltså) Stinker Töjjy om dig..
http://orkesten.blogspot.com/
Till er som inte tror på att polisen sparar bildbevisen. Hur jävla nonchalanta är ni egentligen? Det kanske inte värsta grejen i era ögon. En tag på en vägg, vad är det liksom? Men för hyresägaren är det nog inte samma simpla grej. Har jag fel är det väl bara bra ändå att vara på den säkra sidan. Men polisers uppgift i att lösa brott (japp, klotter är ett brott om ni inte missat det), är bla att säkra och samla bevis.
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
PrismaS F20 På vilket jävla sätt är min tråd keff?
men asså folk har rätt o folk har fel. du får betämma vad du tycker låter troligast :) du kan ju inte göra nåt åt saken nu det har hänt mig också att jag har fasnat på en kamera men det är inte så mycket att göra åt bor du t ex i sthlm gbg ellr mmö så kan du koppla av för då kommer du aldrig torska för det typ ;)
ni kommer torska och få 100000 i böter,,,
hahahahahaha, bränn ner ditt hus, hahaha
surt som faan asså.. torskade i sommras på gotland i sommras då vi målade en feting gubbe ''boogie crew'' på en pir haha kust bevakningen kom och jag gick runt piren för att gömma mig, sen så tog dom mig ocg mina andra 2 polare som gömmde sig vid den där långa jävla sten ''gången''
Pundare med Prestationer.
Dom tittar inte ens på bandet om inget brott har hänt.
Not all drugs are good. Some... are great!
Shells: Är inte skadegörelse ett brott då?
Hypeshit- Oj jag läste lite fel, är lite rörig i huvudet har haft för kul åt Rävens skämt. Trodde det va att dom båda bara hunnit att höjja cannan men inget mer. Om du drog en tag, så skulle jag råda o springa över o klottra över den då vet dom inte vad dom ska anklaga dig för tag om dom nu inte redan har bild på den fullt utvecklade tagen.
Not all drugs are good. Some... are great!