Här klottras tågvagnen ner på några sekunder
Spaq och grabbarnas film finns på aftonbladet..Länk Så är det.
chockfett mkt fame før sveriges nya hopp.... ajajaj...
haha Big Up HBA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va dålig spelare, laggar ju som fan.
Haha, sköna krejjer!
Hokkar gärna på Collab!
sina så kallade tags eller "bokmärken"
HBA CREW! POW POW POW...!
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
haha, yeah !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävla destruktiv berättarröst för o va en shysst graff film
><(((*>
hahah mini blue line dudes, sveriges finest... hae hae
LeeRoyJordanJr.7.2
kul att den laggar varannan 0,5 sekund och att bilden står still!
den laggar förmodligen för att ni sitter på ruttna uppkopplingar, flyter på bra för min del...
Hba nya FY :D?
Mikael Söderlund Was Here!
era snorvalpar, vet hut! när jag får tag i dig christian ska jag dra dig i örat, filma klotter på detdär viset! bah
haglöööööfs yeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaah!
haha schysst att få ut sin film via aftonbladet =)
w0rd up!
rydde P19 filmen har ju legat uppe på youtube osv.. inte första gången den kommer upp på whoa
Mikael Söderlund Was Here!
dan östman har gjort det igen.
filmen flytter opå mkt bättre i explore änm i firefox kan va det som e problemet
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
"ja det går ju riktigt fort dethära brottet" tycker det går jävligt söligt för lilla toy spaq.
-leffe- P20 Det är jag fullt medveten om, men det är fortfarande schysst att få göra reklam för sig själv via aftonbladet, sen kan man ju snacka om hurvida coola grabbarna är. men det hör inte till saken.
w0rd up!
Har inte sett filmen, men anatar att "bokmärke" egentligen är BOMÄRKE, vilket kan jämställas med signatur.
"klottret ökar markant i stockholm och över hundra fall anmäls om året" ja herregud..
dan östman the lökone
_gege det är ju det som är grejen... att hon säger bokmärke istället för bomärke....
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!
Fitt toys fuck HBA fuck IsA fuck alla toyS$....
Nu sitter dom säkert hemma och skryter på högstadiet om att dom visats på aftonbladet. Sedan avslutas det med en runkcirkel.
Äsch, kul att det körs.
"gotcha back like a chriopract"
Dan Östman är homosexuell! Jag hatar han.
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
Kul att aftonbladet & polisen hittade videon 1 år senare.
Provade först klippet med Firefox = Laggade som fan. Sedan med Explorer och det laggade inte alls så prova Explorer ni som inte får det och fungera.
Lyricist
2007-03-23 15:08
haha undra om spaQ torskade efter d där heheser man ju hans ansikte
Lyricist
2007-03-23 15:08
Lyricist
2007-03-23 15:09
undra vare va för idiot som skickade den filmen till aftonbladet fan
Tungt fame att va med i aftonhoran jue.
16 år
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Vilket jävla skitreportage. Fuck klotterkommisionen asså. Vilka jävla nollor. Klaga inte på snubbarna, iallafall någon av dom bombade ju soft asså.
Spaq sitter inne va?
UFFLINE !
bablyoon P22 bara för att du är SPAQ:s & co. homie, så tycker jag att du borde ta fram ordboken och söka fram ordet "kritik" eller hur ?
Graffare
2007-03-23 20:16
är det bara jag som inte kan kolla på aftonbladets webbteve.
Graffare
2007-03-23 20:25
fungerade i IE, varför envisas de om att det kostar, när de inte alls kostar om de inte tar bort det.
SLUTA klaga!! DOM förstör isf!!
tycker spaq har bättrat sig på bombing fronten iaf... sen kan man ju snacka om sano >.<
Your crew is full of more faggots than greek mythology.