|
|
|
|
|
Vart är stilen?
Jag har inte varit inne i graffen så jätte länge nu men när jag började så var det fortfarande mycke färg, nu har det blivit så att det nästan bara är chrome och tråkiga bokstäver överallt... Nu kommer det säkert komma 1 miljon klagomål här men det skiter jag i för nu har jag fan tröttnat på att det bara körs chrome typ... Vet inte riktigt vart jag vill komma med detta men nu har jag fått det sagt...
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
mannen gör nått åt saken istället, ut o sätt färg på staden själv istället för att klaga på att alla andra gillar chrome mer;)
|
|
|
kvantitet kontra kvalité.
"gotcha back like a chriopract"
|
|
|
Jag har aldrig någonsin målat med krom, jag är fett oäkta.
Överhuvudtaget verkar graffen sträva mot en stil som ska målas så snabbt och med så liten eftertanke som möjligt, det kanske spelar in?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
|
|
|
haha tror du alla börjar köra färg nu bara för att du är trött på alla kromsaker?
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
|
|
|
Haha muhjmathil, rätt coolt.
Men ja, det är ju större span på sådant. Så det är väl en nödvändighet egentligen.
"gotcha back like a chriopract"
|
|
|
Muhjmathil_Ahmd Skicka meddelande Gästbok Daterat Idag 01:17Jag har aldrig någonsin målat med krom, jag är fett oäkta. Överhuvudtaget verkar graffen sträva mot en stil som ska målas så snabbt och med så liten eftertanke som möjligt, det kanske spelar in? ja du, grafftit e ju inte som att måla akvarell, kalrt det ska gå fort. det e ju trors allt inte lagligt. eftertänksamhet? min tup tar mej 2 min att göra, lätt 100timmars arbete bakom den (i skallen, inte att ja skissar 100 timmar på den) så eftertankegrejjen håller ja fan inte me dej om.
|
|
|
Stilen sitter inte i färgvalet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Style matters, colors dont!
|
|
|
psykosen said it!
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
|
|
|
|
|
|
Jag tycker tvärtom, palla massa halvkladdiga flerfärgsfyllningar. Massa folk ba "Oo, jag gör fett enkla block och drar streck i den med 10 olika färger så är det wildstyle" och det är ju mindre snyggt och/eller sant. Det är ju snyggare med en färg och coolare bokstäver, eller en fräck gubbe bredvid istället för massa flerfärgsfyllningar. Dock gillar jag inte chrome heller direkt, det känns som att chrome har blivit någon form av standard här i staden och att man inte "får" göra i någon annan färg om man inte kör flerfärgs.
Fast å andra sidan är det ju bara whoa-töntar som följer någon sorts regler vad gäller målninar och beteende :D
Chrome @ my sko jao!
|
|
|
tycker lätt att stilen kan reflekteras i färgvalet.... vissa stilar ser askeffa ut i färg, andra ser riktigt fräscha ut i färg...
sen har det väl med personlig smak också, jag till exempel tycker att det är sinnessjukt snyggt med oldschool blockletters i chrome, mer än när det är gjort med någon fet fyll
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
|
|
|
Gör något åt saken istället för att klaga. Men ja håller med om att chrome nästan alltid är snabbt och bara för fame. Själv föredrar jag mer färg.
:)
|
|
|
skulle piecen inte vara snygg med kromfyllning är piecen allt som oftast jävligt rackig, mest för att man då har lyckats med konststycket att dölja dålig stil med färgfyllning....
|
|
|
Sååå lite tid har man inte att man inte "hinner" använda färg.
|
|
|
|
|
|
addicted och jag delar åsikt.
jag föredrar kråm för det visar direkt vad man är kapabel till. det är för lätt att dölja ful stil i färger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det är säkert skitmånga som kör chrome men jag tycker jag sett en jävla massa färg också.
|
|
|
Onekligen betydligt mycket mer färg än för några få år sen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Chrom är nice och mkt snyggare än färg ibland, men om man får till en fet färgish så är dom så överfeta..!!
|
|
|
chrome e snyggast på väggen, men jackan blir dessvärre inte lika snygg.
|