I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kvällens upplevelse, någon gillar mig..

Vår Hiphop - Graffiti

   

2007-04-07 22:59

Kvällens upplevelse, någon gillar mig..

Alltså, vi var 3 polare som var ute å tagade sönder och bara chillade denna påskafton, vi började bomba en viss vägg och vi glömde å kolla oss runt omkring men de spelade ingen roll för vi var ändå klara rätt snabbt. Hur som helst så skriker ngn och vi börjar småspringa lite. Sen ser vi hur en polisvan börjar svänga in mot oss och sätter in blåljus och börjar åka efter oss, vi sprang så in i helvete och upp på ett tag med hjälp av en stege, vi låg där å tryckte och jag försökte pusta ut, sen kom den in och omringa skiten samt en securtiasbil med.. VI låg där och enda chansen vi skulle klara oss skulle vara att hoppa över ett stort staket, vi hoppade ner och dom skrek efter oss: STANNA!!, vi fortsatte springa och var på väg mot staketet när jag snubbla och får in en konstig volt å slår sönder hela min kropp, haltandes sprang jag till staketet och lyckades ta mig över, var precis att jag skulle ramla ner..

Jo fyfan, försöker fortfarande pusta ut lite... ville bara skriva av mig lite för att sammanfatta

Ha en fortsatt trevlig påskafton.

att ha vatten i örat gör en bra i magen..