|
|
|
|
|
ni som torskat - hur?
Jepp Hur har ni typ torksat .. Lite historier o sånt skulle inte skada , o typ vad ska man undvika? hur mkt fick ni betala? Puss!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Höll vakt, andra killen målade i en tunnel.. Såg dom, började gå in i tunnel och när dom inte såg mig började vi springa. Vände sig bakåt och vips så var dom mitt i tunneln.
Tyvärr har jag inget tips på denna historian eftersom det var ganska s oförklreligt hur dom visste att vi var där. Men ett tips är ivf: Sluta alldrig springa, det var otroligt dumt av mig att jag inte tänkte på det innan. Men man lär vell sig av sina misstag. :)
- Sick and tired
|
|
|
Backjumpa inte på slutstationer , kör nödbromsen på nån "öde" station , kör mellan kl : 12-14 , då är det lungnast ..
jag vandrar i en vandal dal...
|
|
|
I en gångtunnel vid pendeln, stog och bomba med en polare jag blev klar men han skulle dra ett par till... Plötsligt ser jag en millitärgrön kille komma kutandes och då var det bara skrika knas! (för jag visste att tåget inte skulle gå förrän om 10 minuter) och så bar det upp mot perrongen, sprang över perrongen och in i ett bostadsområde där vi i princip dog! väktaren var hack i häl hela tiden men min polare han iaf hutta sin flödare en ½:a och rizzla, jag han bara dumpa min flödare. blev tvungen att äta upp en 5:a plus min nödknatch. Dom hittade polarens flödare. Torskade för åverkan men dom försökte sätta dit mig på alla mina tags, men dom lyckades inte! =D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Oj glömde skriva vad jag fick pröjsa...
30x30 dagsböter för åverkan. + 30x30 för ringa narkotikabrott. + 500:- till brottsofferfonden samt fick vi dela på att pröjsa typ 600-700:-
Dom ville att vi skulle pröjsa typ 60000:- men som tur var friades vi =D (min advokat fick mer än 20000:- för att vara med på rättegången, så staten gick ju lite back ändå =D)
|
|
|
torsk för insidor, klarade mig lindrigt undan ändå, ca 3500kr sammanlagt plus en rättegång.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
|
|
|
Torskade när jag var ute o bomba.. Var precis klar o hade sumpat burken, polarn hade kvar sin tror jag, men iaf, sen kom en snubbe fram som snacka i telefon o fråga vad stället vi var på hette, jag sa va de hette, men han bad mig stanna lite, sen kom de en snubbe som kuta som ett as föbi mig med ett gäng CSGare efter sig, jag bryr mig inte alls, men när dem kommer fram till oss så vänder den första snubben o dem tar tag i oss och tvingar oss sitta på marken i en timme tills snuten kom runt 4-5 på morgonen... Har inte dömts än för nått så jag vet inte hur mkt böterna kommer liga på..
|
|
|
din_mamma_mu
man får vara rätt uppmärksam när man gjort något, och någon helt plötsligt dyker upp och frågar som du sa "vad platsen heter", mig frågade dem "vet du vad klockan är" 2 sekunder efter "du är gripen för skadegörelse" en annan gån jag åkte fast.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
|
|
|
vlah1 - jo men det känns smidigare hela tiden o bära på ryggen... Har du "Rack hål" oxo så kan du bara stoppa in den där oxo.. Vist klart att de e lättare o dumpa men endå, om man inte ska dumpa den känsn de bättre:P
|
|
|
ha har också haft massa problems me väskan bättre att ha den på ryggen hela tiden lr ta en påse.
Mikael Söderlund made me..
|
|
|
jo sant.. magnet under burken så inte kulan skakas oxo.. ajg får nob börja lite smått me påse istället :D vad kör ni för påssar då typ :D Vissa kör emd systembolagen fö manska tro att de e bärs elle nått:P
|
|
|
pisade roftopp , ja å en polare, ja vänder mig om o ser en volvo jävel gasa in under, då var de bara å skrika KNAS!sen lubba som kuken!vi kom undan men min polare glömde sin ryggsäck med mobil o shit i!så han torska! peace
|
|
|
:O Fan va man o hoppa på en fot igentligen :D palla bryta foten ens:D hur orkar du ? haha nee :D men fan va Osis:D
|
Graffare
2007-04-21 14:18
|
måla bara med folk du kan lita på en en bra policy..
|
|
|
vlah1 Vem fan kör på lekplatser, och vem fan lyckas få knas på det? tråkig knas historia förövrigt.
Not all drugs are good. Some... are great!
|
|
|
vlah1 Vad hade du för förklaring då? Bra stuff's från er andra!
|
|
|
Vad ska man undvika? Som någon redan nämnt, om det är knas, spring tills benen inte längre bär dig.
Sjelv har jag faktiskt vart ute sent en gång med en kille jag känner, så kommer en polisbil. Vi tare lugnt, pratar med dom osv. och dom säger att vi är misstänkta för skadegörelse på ett ställe väldigt nära där vi befann oss. Jag har lite färg på mig som jag fått när jag målat hobbyfigurer hemma och det var inte direkt lyckat då snutarna är ute efter just graffister. Saken har inte redit ut sig än men jag litar på rättsväsendet i sverige och att det hela reder ut sig vettigt.
|
Graffare
2007-04-22 17:34
|
man har ju vart med om en hel del knas, aldrig torskat direkt så på plats.. och historierna pallar jag inte ta upp just nu nu nu..
btw, nice tråd
uppp folks
|
|
|
jag och mina kompisar går till HL för köpa lite flows och kannor, för sedan köra insidor. vi åker till slutstationen i farsta och ska boma hela vagnen vi är typ 5 pers. iaf sen bobmar vi hela vagnen och bestämmer att vi hoppar av i skärmarbrink när vi är där chillar vi med en cola, aja sen pallade vi inte va där så vi hoppa på tåget mot slussen, när dörrarna ska stängas hör "dörrarna stängs" då kommer en CSG till oss och säger ta fram era saker vi ba "Vi har inte ett piss på oss, va fan snackar du om", han svarade att vi visste exakt vad han menade, ifall i samma sekund kommer det in 5 CSG Till vi får gå upp på deras "kontor" och dom norpa till sig helt sprilanst nya flows cans och allt. typ 6 pack 2 bombing 2 reflex, vilken osis :):):)
http://www.aftonbladet.se/vs s/telegram/0,1082,69505948_3033__2,00.html
|
|
|
53 fall av grov skadegörelse
|
|
|
igår när ja var ute o la t-ups i en tunnel gled tre lingon förbi. sen så möter väktarn mej(en biffig typ) och säger; ja såg dej klottra i tunneln... då svarar jag bullshit här har inte klottrats nått, och gick vidare. tror inte väktarn pallade bråka för han va ensam o ja med 2 polare^^.
Hiphop är inte bara stora jeans och crack, det är horor också!
|
|
|
fylla fylla och åter fylla
www.enigmatic.se
|
|
|
rbcrew_emma vad är det som är hardcore med att neka. att neka är antingen smart eller ett slöserimed tid (beroende på situationen) men det är inte hardcore.
www.enigmatic.se
|
|
|
rbcrew_emma
om du kanske inte har en burk i handen , men 2 burkar färg över handen o samma färg som e på "väggen där borta" så borde du vara rätt torskad?
|
|
|
Ja man ska verkligen akta sig för att vara bäng! man orkar fan inte springa långt asså, men med alkohol i kroppen akn man ju springa hur långt som helst och göra saker som man egentligen inte vågar, typ hoppa ner för farliga höjder o.s.v...
|
|
|
Gick hem från skolan i 8:an, målade med en flow på ett jävla sketet elskåp. En snut som inte var i tjänst såg mig tydligen, sprang ifatt mig och börja skrika. 1 300 i böter.
Ganska soft
Peace
esH- Those who would secrifice freedom for saftey deserve niether
|
|
|
Har torskat en gång, när jag var 14. Och så smart som jag var så var jag ute och drog ett par tags på matrasten, så ringer nåt klägg snuten, som tar mig i centrum. Jag hade väl tur att det var då, för jag fick ju bara samtal med soc för det.
|
|
|
BanditQueen112 F17Har jag påstått det eller? Eller är det antaganden för att du inte fattade vad jag menade? Äckliga fjortis stackare som hänger i whoa forumen som aldrig hållt i en can...sånna som du.
|
|
|
jag å en polare satt hemma å drack lite ö, å när man va tillräckligt full bagav vi oss ut för att träffa ett par polare så drar ja en tag på en vägg å när ja väner mig om står länsmandär givetvis.. jävligt klantigt så jag får skylla mig själv fick 2300 kr i böter samt 500 kr i skadestånd till v-ö Hem
Slap a bitch, allways
|
|
|
Körde under spärren på blåsut på väg ut.. Sen så börja jag o en polare lira utsidor typ 2 st :P Sen när polarn börjar på den tredje ser jag på gångvägen 2 st Gay force gående :P som tur va bodde en annan polare precis brevid så de va ba lubba upp till han o käka kakor o dricka saft :)
Skit i vad allting kostar, se bara till att du aldrig torskar!
|
|
|
Torskade på innsidor när jag sket i att kolla om det vara några i hytten första morgontåget mot kungsträdgården från tc 2 bt i hytten 3000 allt som allt för 8 tags bara på dörrpar ..
|
|
|
|
|
|
Commuter Security Group
|
|
|
Novetech är det verkligen så svårt att tänka lite själv?
Ha bara målar material på dig när du ska måla pissigt om man behöver dumpa ev. påse/rygga.
|
|
|
det västa som nånsin har hänt mig när jag tagga, var att jag satt ner o tagga ett elskåp så tänkte jag inte på att kolla mig runt för jag ville så gärna tagga på det! så hörde jag att en cyklist kom från vänster sida.. så jag kollade på henne och hon kollade på mig sen sprang jag!!
Medicc&Patten
|
|
|
och det är sant!
Medicc&Patten
|
|
|
Fylle bombing.... Goddamnit!
|
|
|
word....
jag har bara knasat en gång utan överexeccivt intag av alkohol
"va fan , svårt o hålla koll på vem som kolla// alla väktare vet om att jag gillar att fylllebomba!!!!"
fan , ni e så tröga att ni inte fattar att ni e tröga....
|
|
|
blev nästan tagen av polis i västberga industri en gång.. hade säkert gjort ca 20 tags.. ;D
67"
|
|
|
har torskat två gånger :P 1:a jag hade bombat ner hela sollentuna stattion och ja allt var lungt sen gick vi någon bit ner mot edsberg och det hade varit ett gäng snubbar vid 15årsåldern som hade stått och kollat på oss..dom stod bakom ett hus..så ringde dom snuten och dom fortsatte gå efter oss sen skulle man ta en rök paus och då kommer det en snut bil vid 100 blåss aa och man hinner inte reagera så sitter man i bilen med farbror blå :D 2;a jag och två polare hade varit och softat sen hade en av oss dragit några tags i solna och det stog några csg och spannade..sen taggade jag och jag ringde min polare och han svara inte..dom hade blivit grippna och dom tog mitt nummer sen på förhör..blir typ rättegång om några månader...aja akta er och kolla noga efter folk elr snutar osv..
om ni blir jagade spring inte bara som idioter göm er och ni måste hålla koll på vart polis/väktare är..ni ska ha koll på dom inte dom på er... peace
|
|
|
fyllebombing är torskens bäste vän!
|
|
|
Detta är en jävligt rolig berättelse jag åkte aldrig dit eller så men jävlar va nära det var, mitt i målningen vid ett industri område där vi kunde bli omringade vare jag å en polare plus 3 som höll utkik från alla möjliga håll, så iaf kom det en sec runt huset i typ 70 å polarna skrek å hade sig så både jag å polaren sprang mot ryggsäcken för att ta den så sprang vi ihop med huvudet så for vi båda ihop å i den sekunden var inte bilen långt ifrån så vi båda skippade ryggan å sprang iväg så efter att vi sprungit i 2 min sa polaren "HELVETE" det står mitt namn och efternamn i ryggan, Så kollade vi bak, ingen sec efter oss för secen hade stannat runt hörnet och ringde snuten så dom som höll utkik var tsm asså pojke å tjej men dom hade ju inte secen sett så dom ringde vi till å bad dom gå förbi å norpa ryggan, och ja det är en vanlig väg att gå där ryggsäcken låg å secen stog ju å lura runt hörnet så dom gick och tog den sen gick dom iväg nöjda och glada, fast eftersom det var industri område så var det inte över än utan vi hade fortfarande polisen som var å letade efter oss så min polare gav mig skisserna å alla markers så gick min polare å den som höll utkik iväg så fick jag gå en annan väg för dom skulle troligtvis inte stanna mig eftersom jag var ensam, iaf så påväg mot det stället vi skulle mötas stog en sec å letade så jag gick lungt å sansat runt hörnet sen kutade jag för livet å dom fick aldrig tag på oss,
"...Renrasigt dalahäst med små stänk av inavel..."
|
|
|
Finns det nån speciell anledning till att man vill offra X antal sekunder på att springa och hämta ryggsäcken när det är skiter sig, eller är det bara för att alla klottrare lever på existens minimum och värderar fyra burkar mer än att öka chansen att slippa torska?
mest en kul grej...? (känns barre bus)
|
|
|
ett tips om man ska göra en piece e att man gömmer sin ryggsäck en bit bort om den e dyr eller whatever åsså tar man bara kannorna i en påse. Sen om det blir knas så kan man fortfarande hämta sin fina väska dageg efter!
http://s2.gladiatus.se/game/c.php?uid=31408
|
|
|
fyllebombing..
Jag som trodde att man var osynlig då, men det klargjorde fröknarna från CSG, att det var man icke!
|
|
|
Heretic ,Thou Art Cast Down!
|
|
|
a en gång när ja åt en smörgås
|
|
|
De var jag och 1 polare, vi körde i en tunnel mitt på dagen typ 2-3 tiden. Iallafall. Vi stog å måla där sen hör vi en moppe komma så vi gömmer kannorna i en buske brevid tunneln. (Vi hade haft tur än så länge, de hade kommigt ett antal cycklister redan men de stanna aldrig.) Sen kommer moppen å gubben som kör bromsar och säger de lucktar färg här! Vi : Aa, vi vet men de var så när vi kom hit. gubben : Jag vet att ni har klottrat, tror ni att jag är dum eller? Vi : Nej, vi har inte sagt de. Vi är på väg till aros video å ska hyra film, har du något problem med det eller? gubbe : Ska jag ringa polisen eller? (å var riktigt förbannad) Vi : Nej, är det olagligt att inte hitta eller? gubbe: ... (och svär mendans han kör därifrån.) Och då skricker min kompis ba : VET DU VAR DE LIGGER ELLER? gubben kollar konstigt på oss å kör vidare. Sen plockar vi ihop kannorna å sticker så fort vi kan.
Vi blev aldrig tagna men de var fett läskigt, (vi skakade hem)
|
|
|
Fyllebombing.. yes yes, det gör jag inte om
|
|
|
ÄR ni ute och bombar ska ni vara på cykel, då tar du dig iväg lätt som fan dumpar cyklen slänger sakerna och går vidare :) allt för mig lycka till där ute, keep the sweet bombing live !
|
|
|
man måste ju fylllebomba på rätt sätt mina vänner
|