Mest burk för pengarna.
Låt oss säga att man skulle vilja köpa väldigt mycket sprayburkar och har en störra summa som man vill investera i det (låt säga några tusen iaf). Vart får man mest burkar för pengarna? I nuläget är det billigaste som jag själv känner till henxs, fraktfritt och allt men finns det billigare alternativ. Enbart nyfiken, tack på förhand.
hnxs är en bra idé
ANDALE
finns nog inte billigare än henxs asså... skulle va nå skit burks isåfall...
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
hur mycket måste man handla för på henxs för att få grattis frakt?
225euro. står ganska tydligt på sidan.
250euro. står ganska tydligt på sidan.
Euron är rätt hög nu dock tycker jag, var mycket billigare sist jag köpte nu är det ju cirka 30-33spänn burken och det är inte så mycket biligare än nån annanstans, bara fraktkonstnaden man slipper.
är de ingen fraktkostnad ifrån henxs så är de det billigaste kannorna ja sett som är till för graff, finns ju för 25-30kr på biltema eller ngt men de har inte samma tryck
Charbel!
Lyssna först, snacka skit sen
beställde från henxs härom veckan, asnajjs
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
Det bästa är väll att skapa en "förening" och beställa hem en pall, momsfritt?! min polare fixade burkar för 10kr styck för något år sedan...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ungeufär hur mycket skulle man behöva beställa då? och hur går man tillväga? låter intressant.
vogelsize P19; mm, menar du starta företag typ? då kan man beställa billigt. eller så ber man någon med ett att beställa?
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
ja för alla känner ju en sån
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
dåså bra! beställ då?
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
vogelsize P19 det ligger mer i det.. Varför det blir momsfritt är ju därför du ska skatta när du säljer det sen.
Så så mkt billigare blir det inte om du inte vill köpa "svart" men skatteverket kommer att kolla dej
men fortfarande, är de fraktfritt ifrån henxs? å hur svårt kan de vara att köpa/sälja en pall men cans? e vell bara fylla 1 väska me burkar så sälja 5st för 100kr ngn stans i stan, inte svårare än när man möter ngn å köper sprit
Men randomcans för 18.5kr? Räknar du det som billigaste burken?
"gotcha back like a chriopract"
det finns Kina burkar me för typ 6kr burken men dom är inte jätte bra, vissa färger funkar dock fint :)... Några plare till mig säljer sånna i massor :)..dom beställde 1000 cans eller nått :)..Dom säljer dom för 25kr/burken och 5 för 20kr
.....Think & Create -- Paint & Destroy.....
Dom säljer dom för 25kr/burken och 5 för 20kr Satan vilket erbjudande ;)
Mind Your Head...
Graffare
2007-04-24 10:21
Henxs är ju mest för pengarna, då vet man ju va man får för burks ;)
köp rackade burkar av ngn
1 för 25 och 5för 20? är jag efterbliven eller skrev du fel?
Det gäller att hitta en balans mellan billigt pris och kvalitét. Man föredrar Flexa framför Beckers även om båda går att använda. Bäst prismässigt just nu (innehåll/kvalitét/pris) måste vara Rustoleum 500ml Powergrey/Poweryellow för €2.50 från graffitishop.nl. Däremot tror jag inte att de har gratis frakt vid någon speciell kvantitet så det är helt klart en flaskhals.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bobbydigital Jag tror att det otydligt formulerat, d.v.s. att priset hamnar på 20kr/st vid köp av 5 (fem för hundra). ELLER så är det en bra deal.
zup ja charbel funkar ju alltid... han e ju billig men henxs e endå lite billigare o bättre tror jag?
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
Köp en auto-k racing, å ett par hundra burnerkrom. :) Billigast å bäst är ju helt klart henxs.
vogelsize P19 Låter lite för bra för att vara sant, tror nog det ligger nått i det där att du lär skatta sen eller nått.amfetaminpsykos Lät mysigt, men som sagt om det inte är gratis frakt blir det verkligen billigare då? Man lär ju beställa en ganska väldigt stort lass och frakten ökar väll med antalet Kg?Apor Vad är det för burkar och vilka kan an använda då?
Tycker du ska fråga highlights eller typ homeboy om dom kan dra av några kr bara för att du nu tänktköpa typ 1000-2000 burkar.. Borde få något avdrag där..
Jävligt smart att sätta in bokstaven 'S' i ordet Läspa?
På OK fanns det Beltn för 10kr för ett tag sen.. Dum nog hade jag bara pengar för en xD, nästa dag var alla borta ;O
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Kina-cans för 25kr / st, släng dig i väggen. Har en känsla av att man förlorar pengar.
Charbel är inte mest turk för pengarna.
4 roststop för 100:- pow pow.
Vill han en kanna till bra pris men som endå är bra så är de homeboy som gäller 28kr/st tror inte de många som har dom priserna för en bra kanna... Men visst vill man köpa rakiga jävla random kanner från henxs så kan man ju göra de ist...
WastheadZ
ja fick min leverans på 4 dagar från henx, inte fy skam imo
henxs leveranser är asbra... dessutom billiga cans och ingen frakt.
just nu e det ju billigt på homeboy om man inte orkar beställa från nätet, köpte 48 cans idag där för 1500
http://www.polymexint.com/73.html Billigaste jag vet här på nätet dock är den på spanska men den stod länkade via en seriös graffiti sida från norge så jag tror ej att det är bluff.
flexa e ju hemskt, som biltema
Fikkan tror det bara är till "de la France"
står dock "international"..
beställ från tillverkaren. blir nog allra billigast.
graffiti cant be stoppt, it will be here to stay!
HUr får man tag i dem??
funderat på om man kan beställa från tillverkarna men från är hur och om man kan göra det.
Det är väl bara att kontakta typ Montana i Spanien och fråga?...:S
jag tror man måste köp as mtcket om man ska köpa från en tillvärkare
work some magic
dessa 5 för 100:- är sämst. köp dem ej. skaffar hellre günther-musch än att köpa dem igen.
Tänk på att dem billiga burkarna brukar oftast bara vara skit skulle hellre betala lite mer för bättre burkar
handla burkar för dollars yo dom är nere i 6.83...... sugit för mina pokerpengar dock :S
jaooooooooooooooooo
"-POLYMEX vends par internet uniquement en FRANCE METROPOLITAINE..."
Polymex säljer via internet ENDAST inom Frankrike..(kan även menas att de också säljer till de franska kolonierna, dock ej hundra på översättningen)
Tänkte om det var till ngn hjälp eller som svar till Fikkan m.fl