Graffitibutiker, vilka finns i Sverige?
Ja, vilken eller vilka finns i din stad? Lägg gärna till en länk också!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I'm outro call me if you want to blaze one up
Ja, den råkade jag ju känna till. :) Jag tänkte mer på GBG, Malmö, osv...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Childstore Andra Långgatan 5 Göteborg Öppetider Mån-Fre 12-18 Lör 11-15 Söndag STÄNGT
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Vilka finns i Gävle? gärna länk också =)
redrum. ligger mitt emot nian på gävleåns sida. värdelös affär dock.
whatone okej :/ synd, för det är närmast ditt för mig, vilka priser är det där?
Jag var och handla i childstore ... Dom har ba det spanska märket kvar .. vafan heter det typ piniata nåt sånt shit :P men hoppas dom får in montana snart :) soft personal oxå ;)
krullet, som jag kommer ihåg det så var det 35 för montana black och 40 för gold. men det var sent förra året jag var där senast.
Öö, vad snackar du om? De spanska heter Montana Hardcore och de tyska heter Montana Black, oliga företag och spanjackerna var först. Mycket bättre burkar, inget snack.
Chrome @ my sko jao!
whatone okej =) aja får dugga för mig, min farmor bor där så jag får väl drar ditt och fixa det :)
Har jag drömt eller har Charbel öppnat ny butik?
Intressepenisen hårdnar!
Childstore; mest skrokkiga personalen in la Suéde! (eller nåt)
Shake n' Bake!
ursäkta konstapen vad tycker du om min konst på staten
nej på redrum är det 40 för black och 45 för gold.. dyrt..!
NickNameDoubleE P17 för dig kanske ;)
fuck off
oneline & impala - Malmö
Online-- Malmö
Kristianstadsgatan 13, nära möllan,,, chek it out!
The man with the golden eyball!!!
Särskrivningsafton!
Shake n' Bake!
Ligger inte online på möllan? Jag vet att det inte ligger vid torget,men möllan är väll mer än torget.Låter fetare med online på möllan iaf =)
nån som vet om det finns, kanske inte en graff relaterad affäär men nått liknande
Skrilla means money, money means power, power makes you a king, so call me king for now on!
fins de nå i sundsvall?
stav fel....
ja precis jag glömde skriva vilken stad:P
Skrilla means money, money means power, power makes you a king, so call me king for now on!
LööVOm man säger möllanonline då? Det låter ju ännu fetare! =)
Shake n' Bake!
fins det i sundsvall? !:)
höhöhö det är jag som är robert
sveriges tyngsta...13 i uppsala, allt från porrtidningar, snus till burkar
Stucklife i väsby !!! Belton burkar för 40 kr styck BRUUUUUUTALT!
UPPLANDS VÄSBY !
Bara så ni vet, så har oneline slått igen! Och impala kan ju inte skryta om sin burkförsäljning direkt..
yo hiphop r'n'b
Håller med dig.. Snygga kläder, trevlig personal osvosv.. Men det är fortfarande en extremt dålig graffitibutik, både vad det gäller urval och pris!
yo hiphop r'n'b
Vad fanns i uppsala?
13 lifestyle finns i uppsala, tycker den är kanon faktiskt. var där å handlade idag. de har en bra rea nu åxå. =) 45kr för molotow premium 600ml. fet najs!
www.fatcap.se Tung nätbutik!Med MOLOTOW!
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!! -Tony Montana, Scarface
stucklife i Upplands-väsby MOLOTOW
Jag hade en öl sen drack jag upp den...
13 Lifestyle Accessories
Linnégatan 13
75332 Uppsala
Tackar tackar för svar
THUGoNE P24
det finns en hel sida om detta, kommer inte ihåg vad den heter men den finns i semesterrtåden.
Göteborg, heja gais.
Gbgmr X0 sant som fan, att snacka med personalen är som att snacka med en av sina närmsta, dom frågar typ vart ska ni slå till och vill se skiss och sånt, assköna!
Göteborg, heja gais.
ja, 13 är bra skit.
eat me.