Hultsfreds bombingen
Vem/vilka rocka i år?
Above the clouds!
mistr luck yoga WeOne mm
(-Okej jag står för eventuela stav fel i inlägget-) }-----------------Respect-----------------{
respecten sa de. såg nån cefo tag me.
Yoga :D från Pix/cha han e nice kille
var mitt första år där, nån som kan jämföra om det var mkt eller lite jämfört med dom andra åren?
__________________________________________________<br><br>bara för att vara lika frän som alla andra på whoa så ska jag fanimej också ha en meningslös forumsignatur.
Mister, Luck, Ifs, Yoga, Okänd, Xanor, Weone, Sek & Puzle syntes.
hahahohohihi
Acid, det var rätt lite faktiskt. För egen del skyller jag på att burkarna blev beslagtagna och bandet klippt. Bandet löste det sig visserligen med, men det är en annan historia.
hahahohohihi
haha ok... kanske inte värt att köra därinne, smartare på tågstationen eller i byn ist
__________________________________________________<br><br>bara för att vara lika frän som alla andra på whoa så ska jag fanimej också ha en meningslös forumsignatur.
Klart det är värt. Campingen är ju ändå festivalens tillhåll, och dit kan man ju komma utan band.
hahahohohihi
på tal om festivalbombing, tror ni att det kommer att bombas något på Peace and Love?
Vila i frid Daniel ! 091030
peppret, nej det kan man inte om man inte plankar, och det verkar inte vara så lätt.
p2dab, det är jag övertygad om. Jag vet en del writers som åker dit. AcidRose, allt går med lite vaselin. Nej men, självklart tar du dig in smidigt med hjälp av mörker och skog. Funktionärerna bildar inte järnring kring området om du tror det.
hahahohohihi
kanske inte... ajja, funkar säkert.
luck mister we
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
förresten peppret, har det inte varit så att burkarna vart beslagtagna och banden klippta de andra åren åxå?
Stängslet var juh öppet lite varstanns så så knepigt kan de väl inte vart o plankat? Värre var juh förra året när man såg ficklampor ständigt patrulerandes längsmed kanterna.
såg mest av mistr, luck och uff.. men jag hängde mest i mitt camp..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
reespect Man märker ju att du uppenbarligen inte plankade i år.
Det var fucking alcatraz att komma in.
Bombing kan man inte snacka om lite småtaggande här och var av de som nämts tidigare i tråden.
Rätt keff representerande av klottrarna faktiskt.
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
Såg Mistr Luck tags på aftonbladet när dem hade bilder därifrån...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
som alla andra har sagt; Mister , Luck , Yoga och Weone hade uppe mest. Småland will stay småland!
släng upp några bilder på spektaklet då :)
The_Arne, nä jag plankade inte nä. Men okej, tyckte bara det var skummt att stängslena fick stå öppna.
ja märkte ibte så mkt. nå typ lika nktr nu som jag avr då.:P men vet ni va? vare n så kan ´ni skicka den på msn. px out.
bara toys alltså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FY,NG,IROK
Can't break necks in boxes
nejdå penispumpen, de var inte toys.
CHA förresten, är det crew lr writer?
cha är ett crew.. finns visst bilder på lite bombing eller nåt i bakgrunden på aftonbladet.. har inte kollat själv men har som sagt hört att de ska finnas där..
ONE UNITED! Sir_Alex.blogg.se
Cha crew rockade bombingen på hultan
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
Roskilde livet ut!
"Lev som om det vore din sista dag"
Mistr, Luck, SHC, LMS
Vadå?! är det ditt ring finger? sist jag såg dig gå in på Tipp Topp så verkade du fan inte singel!
åkte bandet av på direkten i år om man blev gripen med burk i ahnden?
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
jag såg en del irok tags också de va najs
hon gör sej av med alla som stammar ja inget kan slå svenska 2
just in time to order your tickets!
em07 menar du att du berställt biljetter till hultsfred 08?
Hade cans med mig, inte en jävel som brydde sig. Roligt att få se irok samt FY NG
Can't break necks in boxes
såg massa
jag vandrar i en vandal dal...
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$
vart det paneler på smalspåret?
inga bilder??
cualistiiiK