I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Wien, vad 'r grejen?

Vår Hiphop - Graffiti

2007-07-14 17:00

Wien, vad 'r grejen?

Typ ingen graff langst linjerna, inga insidor, inga tags i stan typ, kanske lite pa nan dorr har o var. O nar det val ar pieces langst linjerna sa ar det typ av samma 5 personer o inte ens sarskilt bra. Buffar dom som fan dar eller har dom bara wack scen? En bra stad o racka i iaf...kommer man undan billigt.

2007-07-14 17:18
det där var kanske det minst vettiga svar jag sett sen tidernas begynnelse.

2007-07-14 17:55
D människor jag känner där koncentrerar sig mest på tåg, tror att det är pga hårda straff som bombingen är minimal, chekka nere vid kanalen osv så finns det endel pieces, ngt fame med om jag inte minns helt fel. Annars så finns/fanns d en fet klubb där nere som kan va värd att kika in på.. 

2007-07-14 19:40
vadå inga insidor elr linje väggar ja ser de varje dag.....

2007-07-14 20:39
när jag va där så snackades det om att det fannas 10 aktiva tågmålare i hela stan... lär ju inte förändras...
och även då helt kefft med väggar...
graff affären jublade när man kom in typ...(va ioförsig mer än målar butik med montana och belton)

men rackingen e ju helt sinnes sjukt..måste va europas mest eferblivna när det gäller det...
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...

2007-07-14 21:11
dålig övervakning, slapphänta straff eller båda delarna?

2007-07-14 23:29
ahh hippt a snacka om racking

2007-07-17 19:56
jag var nere vid kanalen o korde...det var soft faktist, synd att det vaxlade mellan regn o sol hela tiden bara. blev fett dock!

2007-07-17 20:10
Kan ju säga som så att det rullade panels, WCs, osv på typ alla pendlar där nästan hela förra året. De höll på att bygga en ny buff så det var sinnes ett tag där. 
 Men visst körs det. Inte så många aktiva dock men det beror på att straffen är fett hårda...

Fet klubbscen. Lätt rackat och bra folk. 

Helt klart värt ett besök. 

Men vadå? Det är ju fett med streetbombing iaf??! eller har de fått ett ryck det senaste halvåret och buffat loss???

www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org
www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep
www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com

2007-07-18 10:05
aja later fett man far ju inte varsta kollen av att vara dar nagra natter men man sag ju inte mkt iaf o det sager ju alltid ngt om en scen...det var liksom inte mkt folk med stil ute pa gatorna det ar ju bara att konstatera.

2007-07-18 13:02
Svenska landslaget anländer på flygplatsen i Wien då Niclas Alexandersson säger; Som vi säger på Göteborgska,
då va vi-enna framme!

(Wien heter Vienna på Österrikiska)

HAHAHA
Shake n' Bake!

2007-07-18 18:11
Jag såg ganska mycket fräsha grejor längst med linjen till/från flygplatsen när jag var där i vintras, var en del bombing inne i stan också... Dom måste ha buffat ganska hårt sen dess alltså.
Det går bra nu?
- Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér