kallad till förhör
kallad till förhör den 22 oktober kl 16.00 hoss täby polisen för skdegörelse alternativt grov skadegörelse... hur ska jag göra för att gå fri? :|
Om graffiti är ett brott måste det vara världens vackraste brott
Tog dom dig på barjärning???eller har du blivit anmäld!!! om du bara har blivit anmäld,såå är de bara att neka till allt!!!! så går du fri!! men har dom bevis på dig typ kamra bevis eller nå då blir de värre! men är de bara nån som ringt och anmält dig så är de bara att neka till allt!!!! vi var inne i en skola och bomba sönder! sen så sa nån av oss till nån anna, dagen efter visste hela området om att de var 2vissa killar som var med dom blev anmälda av skolan och av många!! men dom neka till allt dom behövde inte betala ett skit=)p.g.a ingen hade bevis på att de var dom!! alla hade bara "hört" att de var dom!! såå ja 2killar var på förhör hos snuten! dom neka till allt och gick därifårn fira:D vi var typ 5 eller 6st med dära! men de var bara 2 som vart anklagade! men som tur så slapp dom ju undan!
ursäkta konstapen vad tycker du om min konst på staten
he sant jag har aldrig blivt tagen på bar gärning vart på 3 förhör men en gång så såg min vaktmästare på skolan mej o han tog pennan så då sa jag att jag bara hade stot där för jag hittade pennan men då hadde drgit med fingret på tagen då kopm det färg på han finger men då sa jag att "det är klart att han får färg på fingret när det har rengnat där" så man kan säga att rengnet rädade mej :) och jag gick fri + att jag gick fri alla andra gånger :D:D:D
Herregud. Vart har svenskaundervisningen tagit vägen?
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Ljug inte om du inte är 200% säker på att din historia är vattentät. Då är det bättre att blåneka. Fixa ett alibi och var trevlig bara. Vad torskade du på för dag? Helg? Säg att du var på fest och inte minns så mycket men att du aldrig skulle klottra och att du är emot klotter. Använd inte uttryck som "canna", "flow", "graffiti" osv. Få det att låta som att du är emot det. Sen kan du avsluta med att fråga dom hur kul det är att förstöra någons liv pga. falska anklagelser. Men blev du tagen på bar gärning så blir det svårare, då är det bara att neka. Du var inte ens där. Neka, neka, neka och hoppas på tur.
Gå på NEKA allt så går du fri ! Och snacka inte bort dig bara.
SMÅland
sånna här frågor tas upp på nyheterna, och det låter så löjligt. om att vi utbildar varandra och säger åt vad man ska göra och säga. det är så jävla löjligt, ja menar dessa JÄVLA skit trådar är så jävla löjliga, ja och jag säger det igen,så jävla löjligt. kommer dessa skit frågor, ge fan. tror ni verkligen att ni kan hjälpa honom i ett förhör om han ber er om hjälp. då är han ju redan efterbliven , lika så ni andra."Ljug inte om du inte är 200% säker på att din historia är vattentät. Då är det bättre att blåneka. Fixa ett alibi och var trevlig bara." men hallå driver du ? alibi, är det ett jävla mord. tror du att med hjälp av alibi kan du säga att du var i sydamerika och runkade kuken framför whoa. ni som sitter och skriver/hjälper denna snubbe. det är ni som är efterblivna. Personen i sig är desperat och borde inte klottra. vad som är soft med whoa, det är att man kan följa upp vilksom kör och vad som rullar på linjerna allt annat är bara skit.
tack allihopa :) nej jag blev inte tagen på bar gärning, dom ringde idag om nått en bit ifrån mig i maj :S så det är ett tag sen :\ men ja var trevlig i telefonen och hjälpsam så jag hoppas att det går bra, har varit inaktiv ett tag nu så vart lite chockad när nån ringer å man svara på luren så får man en presentation av täby polisen i örat på en :P tack allihopa
klart ja e desperat, ja har en blodsugande morsa å en sjuk farsa så ja skippar helst allt som har me polisen att göra :|
etnoj men hallå driver du ? alibi, är det ett jävla mord. tror du att med hjälp av alibi kan du säga att du var i sydamerika och runkade kuken framför whoa. Har funkat förr så varför inte nu? Men jag tänkte dock inte att han skulle säga att han runkade till whoa i sydamerika. Hmm..
Ansgar Gör inte brottet om du inte kan ta straffet.
klyftigt att berätta vart och vilket datum du ska på förhör på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Akka, vad fan spelar det för roll? haha,.
Graffare
2007-10-11 15:50
haha, varför skriver du exakt tid, tycker du att vi ska komma å stötta?
Ooooo! Trevlig ska man vara.. Men nu har du gått över gränsen, unge man!
haha w00t? ja gav dom min farsas nmr? :P e man golare då? nee ja tkr man är hjälpsam :>
Men lyssna, neka neka neka, fortsätt o lira o sluta ta upp såna här frågor häär, blev du så nojjig kan du gå i terapi
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grov skadegörelse brukar det fan kalla en tag nu för tiden med, så inte helt omöjligt att det stod, eller dem sa så..
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Ska nog bokföra alla sånna här trådar! I förhöret är det bara säga namn, ålder, vart du bor etc. Sedan säger du bara "ingen kommentar".
AOTP - PHARAOHS!
SaXor said it...
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Du har inte tänkt på att den här tråden kan vara bevismaterial för att du faktiskt klottrar, därför ska du inte skriva ut när o var du har förhör. Bara ringa täbypolisen så har dom mer bevismaterial "hej hur ska jag göra för att inte torska lol acab".
Det känns onekligen lite dumt att fråga om detta när du samtidigt anger vilken tid/datum/polisenhet förhör äger rum.
Haha polisen är inna på whoa och kollar forum/ användare hela tiden, De var så jag ovh nåra av mina polare trosrka, akk så dumma vi var hahah.. inte snmart att sätta ut tid datum osv osv.. Riktigt idiotiskt! Over 'n' out
Du gav mig ressickness utan nånstans att repaira..
etnoj X23 tror det är dags att gå och lägga sig :)
Han kanske bara driver? eller e det ett riktigt stolpskott? :p
sug bajs
5 minets of shooting on this crazy ass nigger oh shit the clip jammed when i pulled the trigger.
Hej snuten, inrikta dig pa valdtakter och pengafiffel istallet. Om ni slutar buffa kostar det inte staten massa pengar.
Göteborg, heja gais.
ge samma svar som alla andra kriminella, svara att du är oskyldig. är ju alla på kåken endå så!
Att ta bort tråden kanske vore schysst mot grabben.
Ja, jag har dyslexi.
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
riktigt jävla kul att du skrivit ut var och när. hahahahahahaha
Shit va knas! Fly utomland elr fejka din död! Sen kan du komma tillbaka om 10 år när detta grova brott har preskiberats! Om du nu väljer att fly från landet så akta dig för interpol för dom kan bli jobbiga när du blir internationellt efterlyst för detta brott! Blev själv anklagad på 70-talet och var tvungen att fly till alaska och gömma mig i en iglo tills saker och ting hade svalnat! Vad du än gör så sitt inte hemma i lägenheten för Jag vet att insatsstyrkan brukar storma 12åriga whiteboard-klottrares hem! Lycka till my main man och skriv till mig om tio år när du är tillbaka i Sverige, vi kan gå ut och klottra på brevlådor!
WINO - UNA POSSE
Fy fan vilken idiot du är
Kul om Täby polisen ser denna tråden, där står tid o datum . då vet dom vem det är . dååå är du busted! neka skiten!
"Var det killarna på whoa som sa att du skulle säga så?" lär du ju få höra några gånger under förhöret :)
hur gick de på föhöret? :P
bra att du skriver datum,tid o vart och sånt du ska på förhör öppet i en tråd här... haha.